Strona 2 z 3

Re: qav 210m problem z esc

: piątek 27 lip 2018, 08:55
autor: Docent
Jeżeli możesz to sprawdź długość śrub jakimi mocujesz silniki do ramy. Może są za długie i dotykają uzwojenia silników. Możesz również sprawdzić miernikiem czy nie ma przejścia między śrubą mocującą silnik a przewodami, które podłączasz do ESC (od strony silnika).

Re: qav 210m problem z esc

: piątek 27 lip 2018, 13:40
autor: dob12
wizualnie
jest raczej ok ,ale sprawdzę miernikiem na przejścia.
A takie pytanko jak powinny być skonfigurowane
esc w cc3d.
bo są tam trzy opcje do wyboru
standard 50Hz
Rapid 490Hz
one shot 125;

wiem napewno że nie jako one shot.
Moje to emax SimonK zwykle liniowe to chyba powinny by na 50 Hz czy się mylę.
a te poprzednie co miałem czyli Blheli opto? na jaka częstotliwość

Re: qav 210m problem z esc

: piątek 27 lip 2018, 14:01
autor: Docent
Co to są zwykłe liniowe ESC?

Podaj dokładne nazwy używanych regulatorów bo to jest takie wróżenie z fusów.

Re: qav 210m problem z esc

: piątek 27 lip 2018, 19:35
autor: dob12
obecnie mam emax Simon 30A 2-3S
miałem RW.RC Opto BLHELi V14.2 30A 2-4S

Re: qav 210m problem z esc

: sobota 28 lip 2018, 14:10
autor: Docent
Jak powinny być ustawione ESC to trzeba sprawdzić w dokumentacji, powinno być napisane w jakim trybie działają. Już chyba rozumiem to liniowe ESC. Chyba chodzi Ci o BEC'a liniowego. Co do CC3D to według mnie max co można wyciśnąć to obsługa OneShot125.

Re: qav 210m problem z esc

: niedziela 29 lip 2018, 20:46
autor: dob12
ok
znalazłem ze te emax mają podobno 400hz.
wiem ze cc3d to zabytek ,ale do nauki FPV na razie wystarczy

Re: qav 210m problem z esc

: czwartek 09 sie 2018, 21:27
autor: dob12
Nie znalazłem jakiejś widocznej przyczyny .
Przelutowałem płytke zasilającą wg schematu i esc podłaczyłem po jednym na każdym rogu.
Założyłem nowe emax`y simonK series 30A.
Wylatałem kilkanaście pakietów.
Wczoraj podczas lotu poszedł dym z silnika i qad zaliczył kreta.
Z około 6 m spadł na trawę.
Reg tez sie skopcił( to znaczy nie widać na nim zadnych oznak typu przepalenie jakliegos elementu)
Bec nadal w nim działa ale nie wydaje dzieku przy zbrojeniu silnika(w poprzednich spalonych działała sygnalizacja gotowosci )
Teraz ma takie pytanie
Co poszło pierwsze silnik czy reg?
Mnie się wydaje ze silnik bo nie sądze aby spalony reg spowodował zapalenie silnnika.
i czy przebicie w silniku moze tak usmażyc ESC.
Po mojemu to słaba jakość tych silników

Re: qav 210m problem z esc

: piątek 10 sie 2018, 08:35
autor: Adrián
dob12 pisze:Co poszło pierwsze silnik czy reg?
Wróżką nie jestem, ale na silniki trzeba było sprawdzone kupić, chociażby emaxy 2205-6 rs, a nie kierować się tylko niską ceną.

Re: qav 210m problem z esc

: piątek 10 sie 2018, 08:52
autor: dob12
silniki to tez rs2205
tylko nie emaxy

Re: qav 210m problem z esc

: piątek 10 sie 2018, 09:15
autor: Adrián
To tylko taki mały szczegół?

Re: qav 210m problem z esc

: piątek 10 sie 2018, 09:41
autor: dob12
wiem mój błąd

Re: qav 210m problem z esc

: środa 15 sie 2018, 20:35
autor: dob12
a jesli chodzi o silniki emax ,to które lepsze rs2205 czy rs 2205s 2300kv?

Re: qav 210m problem z esc

: środa 15 sie 2018, 21:06
autor: skazi
dob12 pisze:a jesli chodzi o silniki emax ,to które lepsze rs2205 czy rs 2205s 2300kv?
A co lepsze Ford Focus czy Ford Focus RS? :lol:

Re: qav 210m problem z esc

: czwartek 16 sie 2018, 07:30
autor: dob12
skazi pisze:A co lepsze Ford Focus czy Ford Focus RS?
a to zalezy kto jaką jazde lubi ;-) ;)

pytanie było skierowane raczej pod względem wytrzymałości mechanicznej

Re: qav 210m problem z esc

: czwartek 16 sie 2018, 08:20
autor: krisker
W F450 miałem podobny problem. Paliły się silniki i regle, bez wyraźnych powodów. Po zmianie silników na Sunnysky nie zdarzyło mi się sfajczenie. Silniki, które miałem (2212 Readytosky) to w mojej ocenie chłam. Być może przewody używane do uzwojeń nie mają właściwej izolacji, bo trudno mi sobie wyobrazić inną przyczynę (tak jak pisałem - paliły siebie i regle bez wyraźnych powodów).