Phantom 3 Standard problem po niespodziewanym lądowaniu

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Fabian60
Posty: 4
Rejestracja: niedziela 10 cze 2018, 12:03
Lokalizacja: Rzeszów

Phantom 3 Standard problem po niespodziewanym lądowaniu

Post autor: Fabian60 »

Witam
Jestem początkującym i wczoraj przy drugim locie dronem źle oceniłem odległość w efekcie czego dron zatrzymał się na siatkowym ogrodzeniu. Teraz po uruchomieniu nie mogę wystartować - silniki kręcą na obrotach ale dron się nie podnosi, po chwili poderwie się i przewraca się na bok, sypią się komunikaty o problemach z kompasem a kamera robi dziwne młyńce :/
Co poradzicie mi w tej sytuacji - bardzo proszę o pomoc bo już zaczynam panikować :/
Lucfindal
Posty: 269
Rejestracja: środa 20 sie 2014, 23:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: Phantom 3 Standard problem po niespodziewanym lądowaniu

Post autor: Lucfindal »

Nikt tu nie ma szklanej kuli, a po zdawkowym opisie zdarzenia ciężko określić co żeś uszkodził 'wbijając się' w ogrodzenie.
Fabian60
Posty: 4
Rejestracja: niedziela 10 cze 2018, 12:03
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Phantom 3 Standard problem po niespodziewanym lądowaniu

Post autor: Fabian60 »

Lucfindal pisze:Nikt tu nie ma szklanej kuli, a po zdawkowym opisie zdarzenia ciężko określić co żeś uszkodził 'wbijając się' w ogrodzenie.
No dobrze ale jak sprawdzić czy zostało coś uszkodzone? - jest jakaś możliwość np. resetu ustawień?
Lucfindal
Posty: 269
Rejestracja: środa 20 sie 2014, 23:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: Phantom 3 Standard problem po niespodziewanym lądowaniu

Post autor: Lucfindal »

Wpierw go trzeba obejrzeć, czy jest cały itp itd, a co do resetu, zapewne jakiejś kalibracji, to powinieneś zajrzeć do manuala i przyswoić sobie podstawowe wiadomości w tym temacie.
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: Phantom 3 Standard problem po niespodziewanym lądowaniu