Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest piątek 28 lut 2020, 05:34


Strefa czasowa UTC+1godz.


Regulamin forum


Kliknij, aby zapoznać się z regulaminem



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wtorek 17 kwie 2018, 21:46 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 02 sty 2012, 23:11
Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Witam!

Zbudowałem sobie drona na silnikach SkyRC 2204. Zalecane śmigła to 5030-5040. Zacząłem od 5030 i latał OK, ale zmieniłem na 5045 (bo akurat takie dostałem...) i zaczął latać o wiele fajniej. Niestety jak się da mu mocno w palnik to zaczyna się awanturować że mu brakuje prądu (za niskie napięcie).
Mam aku TATTU 3S 1800 45C, ESC SkyRC NANO 20A. Pytnie co z tym zrobić: dać aku z większym C, dać akku 4S (silniki są teoretycznie do 3S) czy zmienić śmigła na 5040 ? Tego ostatniego wolałbym nie robić, bo na 5045 ma naprawdę niezły ciąg...
Mogę też dać większe aku, np. 2200 ale to z kolei podniesie masę więc stracę na dynamice. Mam też na aku 1350mAH 45C który jest wyraźnie lżejszy ale tam też jest podobny problem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 17 kwie 2018, 21:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12538
Lokalizacja: Mikoszewo
Masz tu taki temacik: viewtopic.php?f=72&t=24939&start=600
Powinien trochę naświetlić sprawę. Jak dla mnie to masz za niskie C i się dławi a i pakiety dostają po dupie przez takie traktowanie.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 18 kwie 2018, 11:36 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 02 sty 2012, 23:11
Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Poczytałem, dzięki.
A tu moje dywagacje:
TATTU 1800mAh x 45C => 81A.
X2204 + 5045 powinno ciągnąć max 48A więc teoretycznie zapas jest. Czyżby TATTU nie dawało rady ?
Spróbuję kupić 75C może to pomoże...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 18 kwie 2018, 11:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12538
Lokalizacja: Mikoszewo
jarek556 pisze:
X2204 + 5045 powinno ciągnąć max 48A więc teoretycznie zapas jest

A w praktyce? Zapakuj silnik na hamownię z wattmiarką to będziesz wiedział gdzie jest problem.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 18 kwie 2018, 20:43 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 02 sty 2012, 23:11
Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Verid pisze:
A w praktyce? Zapakuj silnik na hamownię z wattmiarką to będziesz wiedział gdzie jest problem.


Jeszcze się nie dorobiłem takiego sprzętu...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 18 kwie 2018, 20:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12538
Lokalizacja: Mikoszewo
Warto, warto. Wattmiarka nie jest droga a wagę kuchenną pewnie masz. Trochę inwencji twórczej albo rzut oka na net i masz własną hamownię.

viewtopic.php?t=22106

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.