MJX Bugs 3 czy X102H?

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Pulek
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 08 mar 2018, 12:42
Lokalizacja: Polska

MJX Bugs 3 czy X102H?

Post autor: Pulek »

Witam

Nie wiem co wybrać jestem początkujący. Latałem tylko takim dronem ze styropianową osłoną w koło - taki model dla nowicjuszy - duży około 50x50 nie pamiętam nazwy.
Ogólnie chcę podczepić kamerkę Sony QX10 - 105 gram i w przyszłości ewentualnie gimbala 2d /3d Walkera.
Jako początkujący to myślałem o funkcji zawisu w powietrzu i TYLKO to przemawia do mnie za MJX X102H, gdyby taką funkcję miał Bugs 3 to nie było by tematu.
Bugs 3 jest mocniejszy i ma bezszczotkowe silniki.
Czy jest coś jeszcze z bezczotkowymi silnikami do 300-400zł z funkcją zawisu? Barometr/GPS ale model duży około 50cm aby uniósł Gimbala i kamerkę QX10 lub przyszłościowo Gopro.
Nie zależy mi na lataniu sportowym bo nie mam za bardzo na to czasu, chciałbym robić zdjęcia i kręcić filmiki - w zasięgu wzroku.

Czy warto brać MJX X102H ze względu na barometr? Czy on poradzi sobie z gimbalem i kamerką?
Czy Bugs 3 będzie mi dobrze służył i nie potrzebna mi funkcja zawisu?
Pomyślałem, że jakbym puścił kontroler i dron zawisłby w powietrzu to mógłbym zrobić spokojnie zdjęcie, czy nakręcić film obracając drona w miejscu dookoła.
Proszę o porady:)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: MJX Bugs 3 czy X102H?

Post autor: Adrián »

Moja rada.
Duże nie zawsze oznacza lepsze.
Nie bierz szczotek. To błąd.

Jak masz takie plany, to dokup normalną aparaturę do bugs'a 3, kontroler z barometrem i gps z kompasem.
Będziesz miał wszystko, co Ci potrzebne.
Diabolique
Posty: 56
Rejestracja: środa 25 paź 2017, 22:15

Re: MJX Bugs 3 czy X102H?

Post autor: Diabolique »