parrot disco FPV vs Karusz

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

karusz
Posty: 64
Rejestracja: czwartek 01 lut 2018, 10:01

parrot disco FPV vs Karusz

Post autor: karusz »

Proszę bardzo o pomoc i podpowiedź. Teraz to kupiłem dzisiaj.
Dron Parrot Disco FPV | z kontrolerem i okularami VR
Z tego linka z iBooda. To spoko firma, angielska, Maca kupilem stamtąd i parę innych rzeczy, często są jakies koncowki serii i okazje

1. Pytanie do Was, ja jestem początkujący, to jest 1240zł, czy za tę cenę móglbym kupic jakiegoś koptera, coś w każdym razie co nie jest samlotem? Mogę oddać zawsze, niestety dopiero mnie Admin zarejestrował na forum, więc nie mialem jak zapytać. Może większa frajda jest z czymś co może stać w miejscu a nie musi cały czas szybko lecieć

2. Mieszkam w Krakowie, można gdzieś nad Wisłą się tym pobawić, może ktoś wie, tam za rondem Grzegórzeckim jest taki dziki kawalek?

3.Proszę wybaczyć, nie mam wiedzy jeszcze na ten temat, dlatego proszę o poważne odpowiedzi, nie chciałbym żeby to był wtopiony pieniądz.
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: parrot disco FPV + google "vr" za 1275zł

Post autor: Verid »

Ad.1 Można. I to całkiem sensownego rzekłbym.
Ad.2 Tu szukaj http://rc-fpv.pl/viewforum.php?f=25
Ad.3 Czy wtopiony czy nie to kwestia preferencji. Jeden woli samolot, drugi woli kopter, trzeci będzie cieszył japę z jednego i drugiego a czwarty pójdzie pojeździć/popływać FPV.
Ten wredny...
karusz
Posty: 64
Rejestracja: czwartek 01 lut 2018, 10:01

Re: parrot disco FPV + google "vr" za 1275zł

Post autor: karusz »

Wow jaka szybkość odpowiedzi. Ja jestem miłosnikiem samlotow pasazerskich ale drona jeszcze nie miałem.