FPV mod w AEE Toruk AP9

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Morus700
Posty: 4
Rejestracja: piątek 15 gru 2017, 00:40
Lokalizacja: Warszawa

FPV mod w AEE Toruk AP9

Post autor: Morus700 »

Witam wszystkich serdecznie,
Na wstępie od razu zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem w tematach związanych z modelami latającymi tak więc wybaczcie jeżeli moje pytania będą dla Was trywialne. Zapewne będą również powtarzalne ale na obecnym etapie nie jestem w stanie sam znaleźć odpowiedzi w gąszczu postów dotyczących modeli, systemów, rozwiązań itp.
Do rzeczy. Zakupiłem w atrakcyjnej cenie (albo tak mi się wydaje;)) model AEE Toruk AP9 (http://aee-polska.pl/produkty-aee/drony ... oruk-ap-9/). Quad nie jest wyposażony w kamerę. Chciałbym go doposażyć w moduł FPV w oparciu o kamerę sportową i telefon komórkowy.
1. Czy w Waszej opinii taki pomysł ma w ogóle sens biorąc pod uwagę parametry modelu? Jak taka konstrukcja będzie się sprawowała, czy będzie możliwy podgląd lotu wraz z nagrywaniem? Jak będzie wyglądała taka modyfikacja od strony finansowej, może warto zamiast tego kupić drona fabrycznie wyposażonego w FPV? Póki co mogę zwrócić zakupiony egzemplarz i wziąć coś innego (rozważałem Hubsana H501S X4 – nie chcę za dużo wydawać na pierwszą zabawkę)
2. Jeżeli odpowiedź na pierwsze pytanie jest twierdząca to mam kolejne;)
Jaki odbiornik FPV byłby odpowiedni do tego egzemplarza? Co możecie polecić przy założeniu, że do odbioru video chciałbym wykorzystać telefon komórkowy? Czy np. taki odbiornik zda egzamin https://www.youtube.com/watch?v=an4X_1r7IXE? Jaki byłby realny zasięg komunikacji?
3. Jaki nadajnik polecacie? Chciałbym aby współpracował z kamerą Xiaomi Mijia 4k Action Camera. A może jakiś inny model kamery będzie lepszy (tak do 100$). Kamerę sportową i tak planuję kupić nie tylko ze względu na wykorzystanie w dronie.
Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne opinie i uwagi.
Pzdr
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004