Gimbal HAKRC Storm32 do XK Detect X380 - jak podłączyć?

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
barrok
Posty: 25
Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 21:46
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Gimbal HAKRC Storm32 do XK Detect X380 - jak podłączyć?

Post autor: barrok »

Cześć,

proszę o pomoc w podłączeniu gimbala 3 osiowego HAKRC Storm32 do quadcoptera XK Detect X380. Na wstępie zaznaczam, że jestem totalnie zielony w temacie. Przeglądałem posty na forum związane z tym gimbalem, ale używana w nich nomenklatura od razu mnie przeraziła. Potrzebuję instruktażu od początku. Co należy zrobić i co przygotować, żeby taki gimbal podłączyć do wspomnianego quadcoptera? Znajdą się chętni do pomocy?
Awatar użytkownika
Głuś
Posty: 1487
Rejestracja: sobota 01 mar 2014, 14:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Gimbal HAKRC Storm32 do XK Detect X380 - jak podłączyć?

Post autor: Głuś »

Ten bimbal jest praktycznie gotowy - wystarczy umieścić kamerę i podłączyć zasilanie plus sterowanie z odbiornika/FC. Jako tako będzie pracował na standardowych ustawieniach. Wszystko masz tutaj: http://www.olliw.eu/storm32bgc-v1-wiki/ ... _Tutorials
Moje modele https://fpv.com.pl
Gogielki Eachine EV300D na dwa pasma jednocześnie ;-)

Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
barrok
Posty: 25
Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 21:46
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Gimbal HAKRC Storm32 do XK Detect X380 - jak podłączyć?

Post autor: barrok »