Witam!
Posiadam quada 250 na klonie SPRACINGF3. Mam problem z obrotami silników, a właściwie silnika. Silnik numer 3 pracuję szybciej i nie równo w porównaniu do pozostałej trójki. Przykładowo zostawiam gaz na 30% a ten silnik rozkręca się co raz szybciej a tamte przestają pracować. Tak jakby FC próbuję korygować lot? No nie wiem tylko gyro w miejscu ;p
Wstawiam link z gifem z logów z Blackbox Explorer od BetaFlight. http://recordit.co/MlqEbQTX5O
Dodaję również link do pliku z logami do otwarcia ww. programie. https://mega.nz/#!O9xWzTZR!SF68Z3uoJpb6 ... zQEwgERHLk
Problem z 250. Regulatory/y? FC? Może coś innego.
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Problem z 250. Regulatory/y? FC? Może coś innego.
Skalibrowałeś ESC? Czy używasz DSHOT? Co to za Esc?
samolot max 4579/1293 analog, DJI do końca zasięgu :)
coper max 1729(na 5.8)
coper max 1729(na 5.8)
Re: Problem z 250. Regulatory/y? FC? Może coś innego.
Racja zapomniałem dopisać...
ESC kalibrowałem. Próbowałem przełączać w BFC na DSHOT/ONESHOT ogólnie wszystko co tam jest do wyboru, ale silniki ani rusz - działa tylko PWM.
Accel też skalibrowałem.
W BFC w zakładce Motors jeśli ruszam suwakiem Master to wszystkie silniki idealnie pracują razem - te same obroty.
A jakie to ESC? No i tu jest problem :P
Drona kupiłem używanego, a sprzedawca chyba sam nie do końca wiedział co wkładał. Przed zakupem napisał mi:
ESC kalibrowałem. Próbowałem przełączać w BFC na DSHOT/ONESHOT ogólnie wszystko co tam jest do wyboru, ale silniki ani rusz - działa tylko PWM.
Accel też skalibrowałem.
W BFC w zakładce Motors jeśli ruszam suwakiem Master to wszystkie silniki idealnie pracują razem - te same obroty.
A jakie to ESC? No i tu jest problem :P
Drona kupiłem używanego, a sprzedawca chyba sam nie do końca wiedział co wkładał. Przed zakupem napisał mi:
Wszystkie ESC zakoszulkowane są na czarno. Jeśli trzeba będzie to rozetnę.Regulatory 20a Simon-k esc albo ocday.
Re: Problem z 250. Regulatory/y? FC? Może coś innego.
Wymień te regulatory jak najszybciej. W BF powinno dać się zmienić szybkość PWM, ustaw na 400Hz.
Te obroty ci rosną bez śmigieł na ziemi? To całkiem normalne, załóż śmigła i spróbuj go podnieść. Jak dobrze skalibrowałeś ACC to będzie równo wisiał.
Te obroty ci rosną bez śmigieł na ziemi? To całkiem normalne, załóż śmigła i spróbuj go podnieść. Jak dobrze skalibrowałeś ACC to będzie równo wisiał.
samolot max 4579/1293 analog, DJI do końca zasięgu :)
coper max 1729(na 5.8)
coper max 1729(na 5.8)
Re: Problem z 250. Regulatory/y? FC? Może coś innego.
No esc przydałoby się wymienić, ale jeśli zachowanie z 1 posta jest bez śmigieł na biurku to to jest kompletnie normalne.
Hangar: De Stik x2.5
ZOHD Dart na sterydach vmax 200km/h
Fristajlo (w bliskich planach)
ZOHD Dart na sterydach vmax 200km/h
Fristajlo (w bliskich planach)
Re: Problem z 250. Regulatory/y? FC? Może coś innego.
Dzięki panowie :)
Po założeniu śmigieł działa dobrze. Troszkę go znosi, ale daję radę. Chociaż zaliczyłem dzisiaj kreta i muszę śmigła kupić :P
Mam wrażenie, że w trakcie lotu przestał mi pracować 1 silnik :/ Nie wiem czy ja latać nie umiem, ale dziwne to było. Wcześniej latałem tylko na Symie X5 :]
Po założeniu śmigieł działa dobrze. Troszkę go znosi, ale daję radę. Chociaż zaliczyłem dzisiaj kreta i muszę śmigła kupić :P
Mam wrażenie, że w trakcie lotu przestał mi pracować 1 silnik :/ Nie wiem czy ja latać nie umiem, ale dziwne to było. Wcześniej latałem tylko na Symie X5 :]