Problem z kontrolą obrotów silników.

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

wirgoo
Posty: 6
Rejestracja: piątek 20 sty 2017, 00:43
Lokalizacja: Łódź

Problem z kontrolą obrotów silników.

Post autor: wirgoo »

Jestem początkujący więc zdecydowałem, że opisze mój problem w tym dziale. Jeśli tytuł postu wyda się wam nie dość precyzyjny po jego przeczytaniu to proszę o uwagi. Składam 250-tkę poniżej lista części:

- LittleBee 20A - używane z forum
- Emax 2204 2300kv - używane z forum
- Turnigy 9xr pro, Frsky D8R-II plus, Frsky DJT - komplet z forum w zasadzie nowy, apka z oprogramowaniem OpenTx
- Matek 5in1 - nowy oryginał
- X-Racer F303 v3.1 - z abc-rc.pl

W regulatorach zmieniłem oprogramowanie na najnowsze. Zorientowałem się, że odbiornik nie obsługuje PPM zmieniłem więc (to był pierwszy zakup, a dobra cena zrobiła swoje) oprogramowanie według tej instrukcji na D8R-XP CPPM 18ms
Pożyczony PC z COM i wszystko przebiegło idealnie jedyna różnica to, że zastosowałem nowsze oprogramowanie niż to z instrukcji. Do sedna, więc po polutowaniu wszystkiego zrobiłem kalibrację ESC przez Betaflight oraz kalibrację "punktów końcowych" jak na tym filmie .