vermer pisze:Dron
Mam również pytanie jak zabezpieczyć silniki przed kretami bo domyślam się że pierwsze tygodnie z nową zabawką to będą ciągle krety, a nie chciał bym codziennie zakładać nowych silników.
Czy w takich małych modelach ktoś montuje ECS’y i silniki na goldpiny czy raczej wszystko się lutuje na stałe?
Osłonki na silniki możesz zastosować takie Motor Protector
Do łączenia silnika z ESC polecam złącza MR30
vermer pisze:Dron
Mam również pytanie jak zabezpieczyć silniki przed kretami bo domyślam się że pierwsze tygodnie z nową zabawką to będą ciągle krety, a nie chciał bym codziennie zakładać nowych silników.
Czy w takich małych modelach ktoś montuje ECS’y i silniki na goldpiny czy raczej wszystko się lutuje na stałe?
Osłonki na silniki możesz zastosować takie Motor Protector
Do łączenia silnika z ESC polecam złącza MR30
A co do tych osłonek na silniki czy muszę inne śruby montażowe zastosować czy te oryginalne powinny wystaczyć?
Osłonki mają około 1mm i zależy jakiej długości są śruby. Jak mają optymalny rozmiar to taka grubości myślę, że nie powinna wpłynąć na pewność montażu.
Tylko po co dokładać dodatkowe gramy do jakiś złącz do esc?
Przecież lżejszy jest lut i opaska termokurczliwa..
Nie będzie tego rozpinal po każdym lataniu.
jarnet86 pisze:Do łączenia silnika z ESC polecam złącza MR30
Jedyna złączka jaka jest potrzebna to ta między reglami a pakietem. Reszta jest zbędna zarówno masowo jak i pod względem trwałości. Zwłaszcza w tak małym sprzęcie.
Pozdrawiam Sławek
... jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Jeszcze nikt nie zderzył się z niebem...
@vermer w zestawie z racerstarami masz dwa zestawy śrub o różnych długościach, więc dobierzesz
odnośnie złączek jest dokładnie tak jak pisze cebulator. Jedyna jaka jest potrzebna w modelu to ta do akumulatora. Po wyeliminowaniu wszystkich innych mój quad stał się bardziej niezawodny, nie ma żadnych akcji typu " nie startuje jeden silnik", "Nie uzbraja się", " nie ma obrazu" i inne takie:)