Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: Adrián »

Moim zdaniem
Bulkake pisze:100% podróbki
Bulkake pisze:Skasowałem luzy jednak była śrubka.
No tak myślałem.. Dlatego się dziwiłem, że nie można ściągnąć ośki.
Awatar użytkownika
Bulkake
Posty: 225
Rejestracja: sobota 18 lip 2015, 12:29
Lokalizacja: Blachownia

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: Bulkake »

Sory kuczy chodzi mi o to ze jak daje szybko do przodu i skręcam to gubi wysokość. Po za tym czasem u coś walnie i zatrzęsie nim w czasie manewru. Robię jakby ósemkę jak na placu manewrowym dla motocykli na pełnym wychyleniu drążka pitch. Jak spokojnie latam to jest w miarę. Macie jakiś wzorcowy log jak powinny wyglądać wibracje w prawidłowo wyważonym modelu? Jutro nakręcę film w 3 osobie i opisze o co chodzi. Chciałbym żeby latał tak gładko jak mój phantom.

Adrian napisz mi gdzie kupić żeby była pewność że kupię oryginał.
Było:
QUAD F450 APM 2.8 | DJI PHANTOM 3 STANDARD
Jest:
Phantom 4 / Spark / TELLO
Szukam:
Mavic AIR / 250 Racer
Awatar użytkownika
maxiiii
Posty: 2348
Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: maxiiii »

Musisz zrobić wszystko aby osiągnąć taki rozrzut na wibracjach jak na zrzucie poniżej.
Obrazek

Zacznij od podstawki pod apemem, potem ustaw filtr na baro na 20hz, następnie zajmij się śmigłami.
Silniki zostaw sobie na samiuśki :-D koniec.
Aby brać pod uwagę wyważanie silników to musiały by być sporo rozwalone na osi lub łożyskach i nie miałbyś problemu ze stwierdzeniem że coś jest nie tak z silnikami.
Awatar użytkownika
Bulkake
Posty: 225
Rejestracja: sobota 18 lip 2015, 12:29
Lokalizacja: Blachownia

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: Bulkake »

Załamałeś mnie tym screenem. Ja chyba czegoś takiego nie osiągnę. Mam dużą podstawkę antywibracyjną jutro ją założę i pewnie przyjdą nowe śmigiełka. Czytałem różne tematy na temat wibracji i widzę że mało kto używa tego typu podstawek.
Było:
QUAD F450 APM 2.8 | DJI PHANTOM 3 STANDARD
Jest:
Phantom 4 / Spark / TELLO
Szukam:
Mavic AIR / 250 Racer
Awatar użytkownika
maxiiii
Posty: 2348
Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: maxiiii »

Tak wyglądają wibracje bez podstawki ale za to z dużym rzepem.
Jest różnica na korzyść podstawki.
Obrazek
kuczy
Posty: 2199
Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: kuczy »

Bulkake, spoko - mi chocizło o to że po prostu uzywając prostych słów każdy ciebie zrozumie a tak to cięzko zgadnąć.

Nie wiem jak kolega maxiiii, uzyskał takie wibracje - chyba silniki leżały obok koptera bez śmigieł na miękkim ręczniczku :D :D :D SZACUUUN

w każdym razie - oficjalna grafilka producenta APM/PIX mówi:

Obrazek

OCZYWIŚCIE im mniej tym lepiej - ale powyżej tych zakresów możesz spodziewać się problemów z utrzymaniem pozycji.
Czytając wcześniejsze Twoje posty doszedłem do wniosku, że być może będzie czekała Ciebie nauka PIDowania - ale najważniejsze najpierw pozbyć się wibracji przynajmniej do tego akceptowalnego stanu.

aa i jeszcze jedno - jak będziesz teraz latał aby sprawdzić jakie masz wibracie - NIE SZALEJ - zawiśnij.... wyląduj... sprawdź.
Awatar użytkownika
wrepinski
Posty: 319
Rejestracja: niedziela 10 maja 2015, 13:44
Lokalizacja: Kaszuby

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: wrepinski »

kuczy pisze:
Nie wiem jak kolega maxiiii, uzyskał takie wibracje - chyba silniki leżały obok koptera bez śmigieł na miękkim ręczniczku :D :D :D SZACUUUN
.
Da się ...

Kilka godzin wyważania silników i śmigieł i pomiar na sucho "sejsmometrem" na ramieniu i na cp.

Nawet się zdziwiłem, bo na ramieniu mogło być minimalnie, a na środku cp dużo więcej.

Uwaga na testy z założonymi śmigłami ... dobre kotwiczenie potrzebne zwłaszcza dla mojego realnego max mtom 27kg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lech55
Posty: 223
Rejestracja: środa 24 sie 2016, 18:30

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: Lech55 »

Bulkake pisze:Czyli mam rozumieć że te moje 100% oryginały to 100% podróbki?
Ja kupowałem 3508 na BG jako oryginały w tytule i na Ali u tego https://pl.aliexpress.com/store/603538 to do tych z BG są o wiele lepiej wykonane.
Awatar użytkownika
Bulkake
Posty: 225
Rejestracja: sobota 18 lip 2015, 12:29
Lokalizacja: Blachownia

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: Bulkake »

Rany boskie właśnie zapiąłem nowe śmigła APC na tą wyważarkę z ABC i dosłownie jedna łopata ciągnie w dół.



Ta wyważarka jest bardzo niedokładna ponieważ zauważyłem że magnesy wymuszają na osi jedno położenie. Lipa.
Ostatnio zmieniony czwartek 16 lut 2017, 15:48 przez Bulkake, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
QUAD F450 APM 2.8 | DJI PHANTOM 3 STANDARD
Jest:
Phantom 4 / Spark / TELLO
Szukam:
Mavic AIR / 250 Racer
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: Adrián »

Nie wywazaj na niej.. Kupiłeś du bro wstrzymaj się. Szkoda smigiel. Apc nie są wyważone idealnie. Ale huby zawsze miałem idealnie. To duży plus.
Łopaty to chwila i gotowe.
kuczy
Posty: 2199
Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: kuczy »

Bulkake pisze:magnesy wymuszają na osi jedno położenie. Lipa.
Myślę, ze nie magnesy, tylko stożki są krzywe (jak u mnie) albo ośka też....
oprócz wyważenia łopat na zasadzie "aby śmigło trzymało poziom i nie ciągnęło w dół" - później wyważasz część środkową śmigła (nie wiem jak się nazywa), tak, aby śmigiełko dało się zatrzymać np palcem w jakimkolwiek położeniu - pod skosem, poziomo, pionowo - i pozostało w tej pozycji ;)

Adrián dobrze prawi - popatrz sobie, ale nic nie rób na tym szmelcu :)
Awatar użytkownika
Bulkake
Posty: 225
Rejestracja: sobota 18 lip 2015, 12:29
Lokalizacja: Blachownia

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: Bulkake »

No to trzeba poczekać. Posiadanie cierpliwości w tym hobby jest konieczne. W między czasie złożyłem ramię do wyważenia siników wraz z elektroniką I bawię się Mavlinkiem 868MHz. Już prawie jak phantom. Jaka apka na androida jest dobra do wyważenia silnika?

Obrazek

Obrazek
Było:
QUAD F450 APM 2.8 | DJI PHANTOM 3 STANDARD
Jest:
Phantom 4 / Spark / TELLO
Szukam:
Mavic AIR / 250 Racer
Awatar użytkownika
maxiiii
Posty: 2348
Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: maxiiii »

URA to mój 1001 post. Jak ten czas szybko leci.

Bulkake pisze:Ta wyważarka jest bardzo niedokładna ponieważ zauważyłem że magnesy wymuszają na osi jedno położenie. Lipa.
Może ten wątek pomoże rozwiązać problem z wyważarką?")))

http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=11&t=3 ... %C5%BCarka
Bulkake pisze:Jaka apka na androida jest dobra do wyważenia silnika?
Zostaw chwilowo silniki w spokoju. Załatw sprawę śmigieł i podstawki. Silniki w stosunku do średnicy śmigieł to pikuś.




wrepinski pisze:Da się ...

Kilka godzin wyważania silników i śmigieł i pomiar na sucho "sejsmometrem" na ramieniu i na cp.
Niestety ale nie jest to prawda.

Po zmontowaniu swojego sprzętu już nic nie muszę robić. Takie wibracje uzyskuję automatycznie po złożeniu.
Najważniejsze są śmigła i podstawka. Bez dobrego wyważenia śmigieł nawet ich nie zakładam na "próbę":)
Awatar użytkownika
Bulkake
Posty: 225
Rejestracja: sobota 18 lip 2015, 12:29
Lokalizacja: Blachownia

Re: Prośba o sprzwdzenie konfiguracji

Post autor: Bulkake »

Do bani. Wyważyłem silniki i dalej dupa są wibracje. Silniki je powodują nawet bez śmigieł na obrotach czuć palcem duże wibracje. Czas na inne silniki.
Było:
QUAD F450 APM 2.8 | DJI PHANTOM 3 STANDARD
Jest:
Phantom 4 / Spark / TELLO
Szukam:
Mavic AIR / 250 Racer
ODPOWIEDZ