SJCAM SJ 6 Legend oraz SJ 7 Star

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Maaciek18
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 13 lis 2016, 17:53

SJCAM SJ 6 Legend oraz SJ 7 Star

Post autor: Maaciek18 »

Cześć wszystkim,

jestem zdecydowany (tak myślę) na kupno kamery od SJCAM. Dużo czytałem, szukałem i praktycznie wybór padł na sj5000x elite (ew. sj5000+), jednak wpadły mi teraz nowe produkty, jak w temacie, sj6 i sj7. Kamera będzie często wykorzystywana w pomieszczeniu przy sztucznym oświetleniu, zarówno do zdjęć (tutaj zależy mi na naprawdę dobrej jakości - w tym segmencie kamer sportowych) jak i filmików. Wyświetlacz jest dla mnie niezbędny.

Cena jaką chcę na nią przeznaczyć to 600-800 zł.

Teraz przejdę do pytania, którą wybrać? Która sobie lepiej poradzi w takich warunkach? Czy warto dopłacić do sj7, czyli wydać 839,- czy wystarczy sj6 za 679,-? Ewentualnie w grę wchodzą jeszcze plus oraz x w podobnej cenie do sj6.

Pytam, ponieważ nie znam się na parametrach (sensorach, chipsetach itd.), a w Internecie ciężko cokolwiek o tych nowych wersjach znaleźć sensownego.
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: SJCAM SJ 6 Legend oraz SJ 7 Star

Post autor: Adrián »

Dobre zdjęcia + kamera sportowa, to się kłóci ze sobą.. Jeszcze przy sztucznym oświetleniu, szału nie będzie. Jak dojdzie jeszcze mała ilość światła, to przepis na katastrofę ;-)
Chyba, że pokarzesz, co to są dla Ciebie dobre zdjęcia. To może wiele wyjaśnić i będziesz specyficznym targetem, że to Ci wystarczy.
Maaciek18
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 13 lis 2016, 17:53

Re: SJCAM SJ 6 Legend oraz SJ 7 Star

Post autor: Maaciek18 »