Sony 540TVL
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
- marcin.gala
- Posty: 2837
- Rejestracja: poniedziałek 15 mar 2010, 23:09
- Lokalizacja: ...
Sony 540TVL
Znalazłem cos takiego wydaje się być dosyć fajną kamerką ale nie wiem co to jest to CS-Lens to jest jakiś obiektyw którym można zmieniać szerokość kąta widzenia czy jak i mam pytanko z ta kamerką przychodzi kabelek ale nie chcę używaż żadnych diod infrared poprostu podłączyć kamerkę zwykłym kabelkiem i pozbyć się tych "chinchy" może macie jakiś sposób albo kabel gdzie można kupić żeby podłączyć pod transmitter ten ze zdjęcia z tą kamerką używając kabla tylko z tymi białymi końcówkami kamera-kabel-transmiter i już i czy tak można
Tu kamerka:.
http://cgi.ebay.co.uk/1-3-sony-540tvl-n ... 27b03d56c9
Po prostu chodzi o zaoszczędzenie miejsca i wagi.
Tu kamerka:.
http://cgi.ebay.co.uk/1-3-sony-540tvl-n ... 27b03d56c9
Po prostu chodzi o zaoszczędzenie miejsca i wagi.
- Załączniki
FPV nie kupisz.FPV robisz.
Licencja BNUC'S.
Nie ustawisz koptera lepiej niż swój własny poziom latania.
Licencja BNUC'S.
Nie ustawisz koptera lepiej niż swój własny poziom latania.
Mam tą kamerkę. Całkiem przyzwoita. Przychodzi z kabelkiem, uchwytem do obiektywu typu C (to te nasze standardowe), uchwytem do obiektywu CS (to te duże takie z zoomem na przykład) i małym obiektywem typu C ale z dość wąskim kątem widzenia.
Jak się sprawuje masz tu:
http://vimeo.com/8936912
Kabla do kupienia żadnego nie znam ale ja to zrobiłem tak - kabelek wsadziłem w kamerkę i uciachałem chinche, to samo z nadajnikiem, zlutowałem kabelki razem dorabiając złącze dla baterii i gotowe.
Jak się sprawuje masz tu:
http://vimeo.com/8936912
Kabla do kupienia żadnego nie znam ale ja to zrobiłem tak - kabelek wsadziłem w kamerkę i uciachałem chinche, to samo z nadajnikiem, zlutowałem kabelki razem dorabiając złącze dla baterii i gotowe.
- marcin.gala
- Posty: 2837
- Rejestracja: poniedziałek 15 mar 2010, 23:09
- Lokalizacja: ...
A w tym kablu od transmitera czy kamery nie ma żadnych filtrów czy czegoś tam Po prostu mogę uciąć i zlutowac końcówki dorabiając power do tego i jak to jest kamera jest oddzielnie zasialana z kabla i transmiter też czy power idzie do transmitera i ten daje do kamery Tak pytam wole wiedzieć niż kombinować.Jakiś schemat tego połączenia "prosty" kamera+transmiter+bateria=model ze wszystkim na pokładzie bez zbędnych kabli i chinchy czy jeszcze co tam nie trzeba.
FPV nie kupisz.FPV robisz.
Licencja BNUC'S.
Nie ustawisz koptera lepiej niż swój własny poziom latania.
Licencja BNUC'S.
Nie ustawisz koptera lepiej niż swój własny poziom latania.
Jeżeli chodzi o kamerę to nie widziałem tam żadnych filtrów. Za nadajnik ręczyć nie mogę ale nie wygląda na to żeby tam coś siedziało. Jak nadajnik masz zasilany 12V to sytuacja jest banalna. Obcinasz chinche i łączysz ze sobą: plus kamery do plusa nadajnika, minusy tak samo i wyjście wideo kamery z wejściem wideo nadajnika. Do miejsc łączenia plusa i minusa urządzeń dołączasz kabelki doprowadzające zasilanie z baterii i tyle. Taki jakby Y-kabel robisz.
Pooglądaj sobie filmy z każdej z nich i na oko oceń...moja 540 linii jest w tym dziale w wątku o kamerkach 540 TVL .
Ja jestem mega zadowolony. Jak ja sobie oglądałem w robocie na naprawdę porządnym monitorze CRT to co z niej wychodzi...i pokazywałem to inżynierom którzy w branży zjedli na sygnałach telewizyjnych zęby i włosy potracili....to wychodzi że spoko po odpowiednim dobraniu parametrów w manualu można tą kamerką robić sztuki na poziomie akceptowalnym przez telewizję broadcastową....szczególnie przy dobrych warunkach ekspozycyjnych bo z czułością to jej daleeeeko do kamer za dziesiątki tys USD. Ale jak na sprzęt za 50$ to tak jak tam napisałem stosunek jakość/cena na poziomie 5+.
Oczywiście tor przesyłowy a potem kompresja dla vimeo i jutjuba powoduje że....to co wszyscy znają w necie na mój temat jest gorszej jakości niż to co ja wystawiłem w ramach testów tej kamerki...mimo że te fikuśne materiały stołowe były grane kamerką studyjną która waży 14 kilo elektroniki i szkła...
Ja jestem mega zadowolony. Jak ja sobie oglądałem w robocie na naprawdę porządnym monitorze CRT to co z niej wychodzi...i pokazywałem to inżynierom którzy w branży zjedli na sygnałach telewizyjnych zęby i włosy potracili....to wychodzi że spoko po odpowiednim dobraniu parametrów w manualu można tą kamerką robić sztuki na poziomie akceptowalnym przez telewizję broadcastową....szczególnie przy dobrych warunkach ekspozycyjnych bo z czułością to jej daleeeeko do kamer za dziesiątki tys USD. Ale jak na sprzęt za 50$ to tak jak tam napisałem stosunek jakość/cena na poziomie 5+.
Oczywiście tor przesyłowy a potem kompresja dla vimeo i jutjuba powoduje że....to co wszyscy znają w necie na mój temat jest gorszej jakości niż to co ja wystawiłem w ramach testów tej kamerki...mimo że te fikuśne materiały stołowe były grane kamerką studyjną która waży 14 kilo elektroniki i szkła...
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...