Kamera Sony CCD - czy nada się na badanie dna?

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Damian12347
Posty: 35
Rejestracja: niedziela 10 sie 2014, 15:21
Lokalizacja: Opole

Kamera Sony CCD - czy nada się na badanie dna?

Post autor: Damian12347 »

Witam!
Szukam kamery pod OSD do modelu do wywozu zanęty. Kamery dedykowane są bardzo drogie, więc pomyślałem że kupię taką kamerę na podczerwień

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _PAL_.html

wywiercę dziure w kadłubie, na to na kleju jakiś przeźroczysty materiał aby kamera była zamknięta w środku i uchwyt do kamery skierowanej na dno zbiornika.
Czy taka kamera spełni swoje zadanie? Nie znam się na parametrach i możliwości takich urządzeń. Poproszę o poradę doświadczonych forumowiczów czy dobrze kombinuję :roll:

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: Kamera Sony CCD - czy nada się na badanie dna?

Post autor: Verid »

Czy takie drogie to kwestia umowna:

http://www.banggood.com/CR-006H-HD-600T ... 40373.html
Damian12347 pisze:czy dobrze kombinuję :roll:
Nie jestem przekonany. Woda to dość wredne środowisko dla kamer i wcale nie mam na myśli wpływu na elektronikę. Żeby kamera cokolwiek zobaczyła pod wodą, powinna być solidnie doświetlona i możliwie blisko oglądanego obiektu. Obawiam się że zamocowana w dnie łodzi niewiele zobaczy, chyba że pływasz po kałużach.
Ten wredny...
Damian12347
Posty: 35
Rejestracja: niedziela 10 sie 2014, 15:21
Lokalizacja: Opole

Re: Kamera Sony CCD - czy nada się na badanie dna?

Post autor: Damian12347 »

Właśnie tego się obawiałem, że może pokazywać tylko dno na płyciźnie.
Jeśli chodzi o cenę to miałem na myśli dedykowane kamery z monitorem do łódek karpiowych.

Odnośnie kamery, którą podrzuciłeś. Jaki jest sposób podłączenia takowej pod OSD? Osobno zasilanie do diód i przedóbka kabla sygnałowego z kamery pod OSD?
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004