EasyPix GoXtreme WiFi Control

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

fcitpp
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2015, 23:17

EasyPix GoXtreme WiFi Control

Post autor: fcitpp »

Witam koledzy!

Jestem nowy na forum i jednocześnie jestem całkowicie zielony w kwestii FPV i modeli RC. Od dłuższego czasu natomiast przygotowuję sie do zakupu mojego pierwszego, nazwijmy go, drona. Po przewertowaniu wielu stron www i obejrzeniu ogromnej ilości filmików na youtube, wybór padł na RC Eye One Xtreme. Oczywiście od razu zaczęło się kombinowanie, żeby sprzęt mógł robić fotki i miał FPV. Fabryczne zestawy RC Loggera są niestety drogie. Zacząłem więc główkować i znalazłem bardzo fajną i chwaloną kamerkę czyli: EasyPix GoXtreme WiFi Control. Niestety w internecie są opinie, że jej łączności po WIFI ze smartfonem nie można wykorzystać jako FPV, bo zakłócałoby to sygnał sterujący dronem. W związku z tym mam pytanie czy po wyposażeniu tej kamerki w przejściówkę z HDMI na A/V współpracowałaby ona z gotowym zestawem FPV, jak na przykład ten:

http://hobbywireless.com/58-ghz-systems ... p-726.html

Wiem, że z perspektywy doświadczonych użytkowników to pewnie kretyńskie pytanie, ale liczę na waszą przychylność i pomoc ;]

Pozdrawiam RC-maniaków! :D
Ostatnio zmieniony poniedziałek 23 lut 2015, 23:39 przez fcitpp, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: opinie na temat kamerki SJ4000

Post autor: Adrián »

Tak, będzie działała, ale zależy jak chcesz latać, jeśli wisieć, to wystarczy, inaczej średnio się nadaje, jest bardzo "wolna" słabo działa WB.
Editt:
Sorry, ale to temat o sj4000, ale ta tez powinna działać.
fcitpp
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2015, 23:17

Re: EasyPix GoXtreme WiFi Control

Post autor: fcitpp »