Turnigy 9x - tryb ACRO

Moderatorzy: marbalon, moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Jarlist
Posty: 882
Rejestracja: sobota 14 maja 2011, 20:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Turnigy 9x - tryb ACRO

Post autor: Jarlist »

Witam.
Po przeczytaniu Waszych porad, kupiłem w końcu aparaturę Turnigy 9x + FrSKy DJT + odbiornik D8R.
Teraz pora na odpowiednią konfigurację.
Aparatura ma pracować z Cyberdronem.
Jestem początkującym użytkownikiem quada :-) i tak sobie pomyślałem, że może przydałby się taki poradnik, czy poprostu opis funkcji wykorzystywanych do sterowania quadem (tzn. ACRO). Instrukcja daje "suche" dane, a nie zawsze są one zrozumiałe dla początkującego.
Pierwszą sprawą na której mi zależy, to ustawienie krzywej gazu. Uczę się sterowania i chciałbym żeby ten dronek nie był taki "narwany" przy starcie.
dlatego szukałem czegoś o krzywej gazu i znalazłem funkcję THRONEEDLE.
Czy mogę prosić o wyjaśnienie jak ją ustawić żeby gaz był bardziej płynny, bo w tej chwili jest czuły jak chol..... :)
Wiem że ta aparatura cieszy się duzym zainteresowaniem, ale nie znalazłem (albo słabo szukałem :)) takiego jasnego opisu funkcji oprócz oczywiście angielskiej instrukcji
.
Dzięki za odzew ewentualnych użytkowników Turnigy + FrSKY
Jarek
Awatar użytkownika
Rurek
Posty: 16419
Rejestracja: środa 10 mar 2010, 15:21
Lokalizacja: AIP ENR 5.5 - AAA 153 :-)

Post autor: Rurek »

Nie jestem znawcą CD ale wydaje mi się że jeżeli coś manipulujemy parametrami to raczej w konfiguratorze do CD a aparaturę zostawiamy "wyjałowioną" z wszelkich bajerów, mikserów, krzywych gazu itepe....
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...
Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ECO400 »

ustaw sobie w CDC czułość rc na gazie. z pewnością teraz masz warość 0,1100. Zmniejsz na 0,0900 i będzie ok.
Awatar użytkownika
Jarlist
Posty: 882
Rejestracja: sobota 14 maja 2011, 20:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt: