Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest sobota 20 paź 2018, 18:44


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czwartek 16 lut 2017, 09:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 15 lut 2010, 09:24
Posty: 682
Lokalizacja: Ruda Śląska
Każdą z nowych ram testuję pod wiatą w ogrodzie - trzy ściany i dach - kopter nie odleci. Przydatne. Ostatnio tak było, jak nagle model po starcie poszedł ostro w prawo. Okazalo sie, ze poluzowalo sie smiglo. Chcąc na przyszłość uniknąć kłopotu poszedłem w śmigła z wypustkami typu DJI - samo śmigło nie ma wtedy wpływu aż takiego na nakrętki. Natomiast mam pytanie :

jak zabezpieczacie nakrętki przed odkręceniem? Mocne dociągnięcie lewych i prawych wystarcza? Czy np dajecie klej do gwintów itp? Najlepiej byłoby mieć samochamowne nakrętki M6 lewe i prawe. Ale lewych nigdzie nie widziałem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 16 lut 2017, 11:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 01 lut 2014, 21:05
Posty: 871
Lokalizacja: Warszawa
Z wielowirnikowców mam tylko 250 i przykręcam śmigła zwykłymi - niesamohamownymi - nakrętkami lewymi i prawymi, wcale nie jakoś mocno, bez klejenia, z wyczuciem i nigdy mi się nic nie odkręciło.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 16 lut 2017, 11:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 11848
Lokalizacja: Mikoszewo
Chwilunia - po to są lewe i prawe silniki że by się nakrętki nie odkręcały. Dociągnięcie z wyczuciem powinno wystarczyć. Jeżeli mimo to się odkręcało to albo pokićkałeś silniki (np. lewy jest w miejscu prawego) albo nie masz wyczucia. W tym drugim przypadku klej do gwintów powinien rozwiązać twój problem. Jak chcesz się bawić w nakrętki samohamowne to daj wszystkie silniki prawe i po kłopocie.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 17 lut 2017, 17:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 15 lut 2010, 09:24
Posty: 682
Lokalizacja: Ruda Śląska
Silniki sa we wlasciwym miejscu. Tak samo nakretki. Zasada jest prosta - krecacy sie silnik ma dokrecac nakretke. Po prostu bylem ciekaw, jak to wyglada u innych. Kropla loctite powinna wystarczyc w przypadku samych prawych silnikow, gdzie gwint wystajacy ponad smiglo jest zbyt krotki dla nakretek samochamownych i nie siega plastikowego wypelnienia tych nakretek.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 17 lut 2017, 17:56 
Online

Rejestracja: wtorek 31 maja 2016, 20:08
Posty: 569
Lokalizacja: Kraków
A ja miałem ostatnio ciekawy przypadek - silnik z naklejką CW - w którą stronę ma się obracać śmigło? :-D

_________________
Syma X5SW
Diatone37/Naze32 rev5/DYS BE1806/6030@3S
DJI F550/Naza M V2/DJI E300 ESC + Racerstar 2216/1038@4S
QuadFrame 800 X8/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.