Pochylanie silników lot FPV QAV250

czyli to co w kopterach a nie jest związane bezpośrednio z FC

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

hose2001
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 02 lut 2015, 11:42

Pochylanie silników lot FPV QAV250

Post autor: hose2001 »

Witam,
co sądzicie o pochylaniu silników aby nie tracić pola widzenia kamery FPV przy szybkim locie? Czy w ogóle ma to sens czy raczej kamera z obiektywem szerokokątnym wystarcza. Poszperałem w sieci i znalazłem zestawy pozwalające pochylić silniki w QAV250 o 8 - 10 stopni oraz o tyleż stopni pochylić kontroler lotu (niestety tylko zagraniczne serwisy) bez konieczności ingerencji w ustawienia kontrolera. Spotkałem się też z opcją Lumeniera która nie dość, że pochyla silniki to pozwala na montaż śmigieł 6".
Czy warto w coś takiego się bawić, czy to ma duży wpływ na właściwości "lotne" drona?
Odnośnie mocowań Lumeniera i śmigieł 6" - odczuję poprawę / pogorszenie przy założeniu silników 1804 (ten chiński model qav250)

Czy w naszym rodzimym kraju można też znaleźć takie podkładki?
Obrazek
Obrazek

Edit: sprecyzowanie modelu w temacie
herman
Posty: 147
Rejestracja: wtorek 26 maja 2015, 12:56

Re: Pochylanie silników lot FPV QAV250

Post autor: herman »

Jest tego trochę.
Np na banggood są 12 stopniowe http://www.banggood.com/12-Degree-Incli ... 88180.html . 12 wydaje mi się dość dużo ale zobaczymy.

Co do pochylenia FC, to zupełnie nie wiem po co, jak wszystko można w opcjach ustawić zarówno w naze32 jak i cc3d.

Te Lumenirowe, jakoś wydają mi się mało kreto odporne - delikatne.
Fajny pomysł z oddaleniem silników, ale jeśli ci zależy tylko na pochyleniu a nie na 6" to nie brał bym tych lumenirów
ODPOWIEDZ