wymiana emax 2213 na... no wlasnie na co?

czyli to co w kopterach a nie jest związane bezpośrednio z FC

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
L.mArK
Posty: 687
Rejestracja: wtorek 16 lip 2013, 22:29
Lokalizacja: Kraków

wymiana emax 2213 na... no wlasnie na co?

Post autor: L.mArK »

posiadam legwana z silnikami emax 2213, śmigła 10", pakiet 3s 4000, kopter lata fajnie z całym osprzętem fpv i mobiusem na sztywno, ale jak dołożę gimbal to już robi się trochę ciężko, waga modelu to wtedy 1,5kg, chcę wymienić silniki na jakieś inne. Myślałem nad silnikiem tarot 2814 700kv i śmigłami 12". Myślicie, że to dobry pomysł? Regle mam 30A i chciałbym zostawić pakiety 3s. A może jakieś inne?
Fodzio
Posty: 317
Rejestracja: wtorek 24 sie 2010, 13:19
Lokalizacja: Opole/Wawelno

Post autor: Fodzio »

Prościej będzie jak zmienisz pakiet na 4S i zobaczysz ogromną różnice :-)
Awatar użytkownika
Towerek
Posty: 348
Rejestracja: poniedziałek 25 mar 2013, 15:07
Lokalizacja: Łask

Post autor: Towerek »

Tak, ale 4S wymaga mniejszych smigieł 8" bodajze, czy zostać przy 10".
Wyzwalacz zdalny do time laps (wszystkie aparaty) http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=10&t=35318

"Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajkach zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać przemocą"
Awatar użytkownika
L.mArK
Posty: 687
Rejestracja: wtorek 16 lip 2013, 22:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: L.mArK »

ale emax chce zmienic tez z tego powodu ze nie da sie w nich oski wymienic w razie kreta jak sie wykrzywi. mam 5 pakietów 3s, szkoda ich
Awatar użytkownika
mate
Posty: 134
Rejestracja: piątek 01 lis 2013, 14:19
Lokalizacja: Zgierz/Wroc

Post autor: mate »

A może silniki o jeszcze niższym kV, i pakiety łączone w pary po 6s?
Awatar użytkownika
Fiszbin
Posty: 885
Rejestracja: niedziela 19 sty 2014, 17:21
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fiszbin »

Nie sądzę żeby te silniki tarota były lepsze na 3s od emaxa.
TAROT Ironman FY650 - 3DR Pixhawk - MT3510 - Skywalker 4in1 - T-2D - Boscam 5.8GHz
Thingiverse: http://www.thingiverse.com/Eldrid/designs
Awatar użytkownika
L.mArK
Posty: 687
Rejestracja: wtorek 16 lip 2013, 22:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: L.mArK »

Fiszbin pisze:Nie sądzę żeby te silniki tarota były lepsze na 3s od emaxa.
emaxy mają max ciąg na 3s i smigłach 10" coś około 800g, a taroty na 3s i smigłąch 12" około 1400g więc chyba będzie różnica
Awatar użytkownika
Fiszbin
Posty: 885
Rejestracja: niedziela 19 sty 2014, 17:21
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fiszbin »

L.mArK pisze:
Fiszbin pisze:Nie sądzę żeby te silniki tarota były lepsze na 3s od emaxa.
emaxy mają max ciąg na 3s i smigłach 10" coś około 800g, a taroty na 3s i smigłąch 12" około 1400g więc chyba będzie różnica
Tyle to on będzie miał na 4s ;)
TAROT Ironman FY650 - 3DR Pixhawk - MT3510 - Skywalker 4in1 - T-2D - Boscam 5.8GHz
Thingiverse: http://www.thingiverse.com/Eldrid/designs
Awatar użytkownika
L.mArK
Posty: 687
Rejestracja: wtorek 16 lip 2013, 22:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: L.mArK »

Fiszbin pisze:Tyle to on będzie miał na 4s ;)
tutaj jest tabelka dla silnika sunnysky o takich samych parametrach

Obrazek
Awatar użytkownika
Kkacper
Posty: 839
Rejestracja: piątek 03 sie 2012, 18:27
Lokalizacja: Kiełpino k. Kartuz

Post autor: Kkacper »

W moim kopterze mam takie emaxy i latam na 3s na śmigłach HQProp 11x5 . Kopter z pakietem gimbalem i całym osprzętem waży 1710g i lata bez problem.
Awatar użytkownika
L.mArK
Posty: 687
Rejestracja: wtorek 16 lip 2013, 22:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: L.mArK »

a czy zmiana śmigła z 10x4,5 na 10x5,5 coś zmieni?
Awatar użytkownika
KamilK
Posty: 35
Rejestracja: czwartek 04 wrz 2014, 12:38
Lokalizacja: Ruda Śl

Post autor: KamilK »

Swego czasu "ważyłem" ciąg silnika Tarot 2814 700kv na śmigle 11x4,7 i 3S. Z tego co pamiętam dochodził do kilograma coś w okolicy 970g.
ODPOWIEDZ