Gdzie ciąć oś silnika?
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Gdzie ciąć oś silnika?
Witam
Takie pytanko, gdzie ciąć oś silnika? Tzn. czy ciąć zaraz za pierścieniem segera do wału, czy założyć pierścień zaciskowy do wału i dopiero za nim?
Takie pytanko, gdzie ciąć oś silnika? Tzn. czy ciąć zaraz za pierścieniem segera do wału, czy założyć pierścień zaciskowy do wału i dopiero za nim?
Takie http://www.rcskorpion.pl/product_info.p ... ts_id=1599
Mocowane będzie na piaście, więc tą ośkę można skrócić, tylko czy można ją tak uciąć, czy trzeba mieć założony ten dodatkowy pierścień zabezpieczający?
Mocowane będzie na piaście, więc tą ośkę można skrócić, tylko czy można ją tak uciąć, czy trzeba mieć założony ten dodatkowy pierścień zabezpieczający?
czyli montujesz smigla na piascie dolaczonej do silnikow ? jesli tak to po co ciac oske...ja zrobilem dziury na wylot w profilu alu i tyle....oska sobie w srodku mieli powietrze.....no chyba ze masz na mysli piasty na osce wlasnie, to rozumiem ze skracasz
Pozdrawiam
"If flying were the language of man, soaring would be it's poetry"
"If flying were the language of man, soaring would be it's poetry"
Niektórzy twierdzą że nie odleci, ale nie próbowałem.
Analizując czysto teoretycznie sprawę, magnes na rotorze przyciąga się ze statorem, i to utrzymuje całość w kupie, ale jeśli ciąg silnika przekroczy siłę przyciągania, to oś zacznie się wysuwać, ale jednocześnie takie wysunięcie spowoduje zmniejszenie mocy i ciągu silnika, co zmniejszy siłę wyrywającą, i znów magnes wciągnie toto do środka.
Według teorii powinno trzymać, ale nie chciałbym gwałtownie dodać gazu w szybko opadającym kopterze, bo jednak mogłyby 4 śmigiełka z rotorami zostać w powietrzu, a reszta...
BTW Taki widok byłby bezcenny
Analizując czysto teoretycznie sprawę, magnes na rotorze przyciąga się ze statorem, i to utrzymuje całość w kupie, ale jeśli ciąg silnika przekroczy siłę przyciągania, to oś zacznie się wysuwać, ale jednocześnie takie wysunięcie spowoduje zmniejszenie mocy i ciągu silnika, co zmniejszy siłę wyrywającą, i znów magnes wciągnie toto do środka.
Według teorii powinno trzymać, ale nie chciałbym gwałtownie dodać gazu w szybko opadającym kopterze, bo jednak mogłyby 4 śmigiełka z rotorami zostać w powietrzu, a reszta...
BTW Taki widok byłby bezcenny
Pzdr. -----MIŚ-----