Strona 4 z 6

: czwartek 07 lis 2013, 23:22
autor: Artu
1. Ustawiłeś położenie gps/kompas w "asystencie" :roll:

Obrazek

2. "Podepnij" sobie potencjometr pod "gainy"... na początek pod Pitch i Roll i "eksperymentuj" :-D

: piątek 08 lis 2013, 09:05
autor: kojak
ustawienie położenia dotyczy tylko anteny gps a naza powinna być w sc wg instrukcji - ale nie wiem czy od tego ma tą nerwowość.... jak z wibracjami ?

Nieustawiona antena powoduje raczej lekkie dryfy lub toiletbow efect

: piątek 08 lis 2013, 12:09
autor: camaroon
Artu pisze:1. Ustawiłeś położenie gps/kompas w "asystencie" :roll:

Obrazek

2. "Podepnij" sobie potencjometr pod "gainy"... na początek pod Pitch i Roll i "eksperymentuj" :-D
Tutaj ustawione OK (biorąc pod uwagę środek ciężkości jako środek ramy), a z potencjometrem to dobry pomysł ! spróbuje.
Podkręciłem BASIC GAINy na 200 i ATTI GAINy na 90 prawie OK zostało mi tylko trzepotka :) przy opadaniu.

: piątek 08 lis 2013, 12:28
autor: gazor
Na telepanie przy opadaniu pomogło mi podniesienie nazy pona SC . Wyraźna poprawa.
Została lecz na najmniejszym możliwym poziomie. Dlaczego tak jest nie wiem. :shock:

: piątek 08 lis 2013, 13:12
autor: camaroon
gazor pisze:Na telepanie przy opadaniu pomogło mi podniesienie nazy pona SC . Wyraźna poprawa.
Została lecz na najmniejszym możliwym poziomie. Dlaczego tak jest nie wiem. :shock:
Mam w planie 2x5000 4S. Może podwieszę je pod spodem, będzie bardziej wyważony (chyba)?

: piątek 08 lis 2013, 15:40
autor: gazor
Testuj. W sumie każdy ma swoje rozwiązania. Dobrze by było jak byś zrobił próbę nad/pod i opisał wrażenia. Bez zmiany pidów.

: piątek 08 lis 2013, 16:08
autor: qwert
Widziałem chyba gdzieś w Hornetach od Rcconcept - chyba, po pakiecie do nogi od podwozia, jak to się sprawuje?

: piątek 08 lis 2013, 17:34
autor: pilot
camaroon pisze:Ulotniłem dziś sprzęt, od ziemi się oderwał ale jest strasznie nerwowy i buja na boki. Powalczę z PIDami, jeśli to nie pomoże to NAZA ląduje na środku. Chyba że macie inny pomysł Panowie ( silniki Tarot 2814/700 KV śmigła 12x3,8 SF )
Pakiety 3 czy 4S ? Miałem takie bujanie i niestabilność na 3S (dałem testowo w oczekiwaniu na 4S), po zmianie na 4S było idealnie.

: piątek 08 lis 2013, 18:15
autor: camaroon
Oczywiście że 4S. Kurcze mam mieszane wrażenia, latam moim Qadem jest malinowo i podkusiło mnie na Hexe :(
Ale walczę dalej :) PIDy na pozomie 200 i jest lepiej ale do stabilności Qadzika jeszcze brakuje. Może APC zamienić na coś lepszego? Polecicie Panowie coś na co nie trzeba czekać 4 tygodnie.

: czwartek 14 lis 2013, 17:09
autor: camaroon
Panowie!!! Wreszcie sprzęt lata tak jak oczekiwałem ( dzięki za podpowiedzi i rady ). Wjechały dwa pakiety po 5000 i przy delikatnych lotach 17 min i ok 30 sec rezerwy. To chyba dobrze biorąc pod uwagę Gimbala z GP3 na pokładzie. Jeśli chodzi o PIDy na poziomie Basic 190 190 190 190 atti 70 70 i na tych ustawieniach zostaje.Nazie wychodzi na to żę nie przeszkadza pozycja z tyłu ( tak dla wiedzy praktycznej )

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czwartek 14 lis 2013, 18:36
autor: gazor
Cieszę się z twoich efektów. :-D Zauważyłem, że masz bardzo wysoko osadzone śmigła.
Proponuję obciąć ośki silników, aby niżej były zamontowane. Powodów jest kilka. Środek ciężkości, siły działające na silnik i jego łożyska.... i na końcu estetyka :-D

: czwartek 14 lis 2013, 19:19
autor: pilot
camaroon pisze:...Wjechały dwa pakiety po 5000 i przy delikatnych lotach 17 min i ok 30 sec rezerwy. To chyba dobrze biorąc pod uwagę Gimbala z GP3 na pokładzie.
Powiedziałbym, że raczej dość kiepsko jak na GP3 i 10Ah :-D Uzyskiwałem podobne czasy na pakietach 4S 5800 i GP2 + niezbyt lekki alu gimbal, rama Tarot 680.

: czwartek 14 lis 2013, 20:09
autor: camaroon
pilot pisze:
camaroon pisze:...Wjechały dwa pakiety po 5000 i przy delikatnych lotach 17 min i ok 30 sec rezerwy. To chyba dobrze biorąc pod uwagę Gimbala z GP3 na pokładzie.
Powiedziałbym, że raczej dość kiepsko jak na GP3 i 10Ah :-D Uzyskiwałem podobne czasy na pakietach 4S 5800 i GP2 + niezbyt lekki alu gimbal, rama Tarot 680.
Ok zgodzę się z tobą ale po moim pierwszym qadzie to i tak nie jest źle. Sprzet jest rozwojowy ;) Chętnie przyjmę podpowiedzi.

: sobota 16 lis 2013, 19:16
autor: pilot
camaroon pisze:...Chętnie przyjmę podpowiedzi.
Ja szukałbym przyczyny dlaczego tak dziwnie się zachowuje na jednym pakiecie. Trochę powinno również poprawić zastosowanie niskoprofilowych silników. Dla porównania: dzisiaj swoją hexą Y6, wielkość zbliżona do Tarota, pakiet 4S 5000 z GP2 w obudowie bez gimbala, bez wyposażenia FPV wylatałem >14min. Trochę szybkich przelotów, trochę wolnych, stosunkowo mało zawisów. A z tego co wiem to czasy lotu konstrukcji typu Y są nieco krótsze od tradycyjnej hexy. Tarotem na pakiecie 5800 latałem po 15-16min bez problemów z FPV na pokładzie.

: środa 04 gru 2013, 07:36
autor: camaroon
Zmieniłem regulatory na MultiStary 30A z softem simonK i kurcze coś nie tak. Wszystko niby skalibrowane od początku i jest problem, jak obracam sprzęt wokół własnej osi to ucieka do tyłu jakieś 5m i wraca po chwili w miejsce obrotu!!! Jakieś pomysły Panowie co to może być? :(