Hexa na Tarocie

czyli to co w kopterach a nie jest związane bezpośrednio z FC

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
pilot
Posty: 915
Rejestracja: czwartek 16 gru 2010, 19:40
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pilot »

Grzechu pisze:Tak, składane...
No to poskładaj sobie ramę 680 lub 690, do tego jeden pakiet 4S ok. 6Ah, śmigła 12-13" z małym skokiem i silniki np. 3508. Konstrukcja wyjdzie stosunkowo lekka, gdzieś pewnie <3kg, kosztem krótszego lotu ale w wersji budżetowej. Rama 680 w takiej konfiguracji lata, sprawdzone - służyła do robienia zdjęć. A najlepiej się sprawdza w wersji z GoPro.
Pozdrawiam
Krzysiek
Awatar użytkownika
Grzechu
Posty: 1558
Rejestracja: niedziela 24 lip 2011, 20:15
Lokalizacja: Białystok/Grajewo

Post autor: Grzechu »

Ok, przejrzę różne konfiguracje ale poniżej 3kg z nexem to chyba marzenia ;)
Awatar użytkownika
pilot
Posty: 915
Rejestracja: czwartek 16 gru 2010, 19:40
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pilot »

Grzechu pisze:Ok, przejrzę różne konfiguracje ale poniżej 3kg z nexem to chyba marzenia ;)
No może nie poniżej ale w okolicach, moja 680 z GP2 ważyła coś ok. 2,7kg.
Pozdrawiam
Krzysiek
Awatar użytkownika
gazor
Posty: 1028
Rejestracja: piątek 10 sie 2012, 01:25
Lokalizacja: wawa

Post autor: gazor »

Doszła do mnie paczka z tarotem. Poskładałem. ZDJĘCIA

Rzeczywiście jest mocna . Super wykonanie. Cieszę się ,że elementy mocowania składanych ramion i zamków są z duralu. Wszystko IDEALNIE pasuje, niczego nie musiałem rozwiercać , czy też traktować pilnikiem.
Trochę waga mnie zmartwiła - prawie 2Kg z silnikami ( Tarota na 6s ), a gdzie jeszcze elektronika , baterie i gimbal... :-/
Ciąg dalszy napiszę jak będzie latał. :-)
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
Awatar użytkownika
pilot
Posty: 915
Rejestracja: czwartek 16 gru 2010, 19:40
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pilot »

gazor pisze:...Trochę waga mnie zmartwiła - prawie 2Kg z silnikami ( Tarota na 6s ), a gdzie jeszcze elektronika , baterie i gimbal...
Coś za coś :-) Kosztem składania ramka wychodzi dość ciężka. Ale jak ulotnisz to będziesz zadowolony.
Pozdrawiam
Krzysiek
Awatar użytkownika
kojak
Posty: 967
Rejestracja: wtorek 26 mar 2013, 11:25
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kojak »

gazor pisze:Poskładałem
Wygląda bardzo konkretnie :) pisz dalej co i jak, może przyjdzie czas i na mnie...
Awatar użytkownika
gazor
Posty: 1028
Rejestracja: piątek 10 sie 2012, 01:25
Lokalizacja: wawa

Post autor: gazor »

Ok. Jeszcze graty jadą. Chcę wszystko zasilić z 6S zamówiłem esc TAKIE i nie wiem czy będą się nadawały do silników tarota 4xxx i czy z nazą 2 nie będą w konflikcie. Jeżeli ma ktoś więcej wiedzy , aby wątpliwości moje rozwiać będę wdzięczny.... :-D
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
Sebastian
Posty: 15
Rejestracja: sobota 13 sie 2011, 12:09
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Sebastian »

A że tak zapytam co nam lepszego daje t810 od 690-ki? Napewno mamy o 400gr więcej ale za to mamy możliwość obsadzenia większymi śmigłami. Ale czy to się opłaca? Czy dłuższe ramiona to lepsza stabilizacja?
Awatar użytkownika
pilot
Posty: 915
Rejestracja: czwartek 16 gru 2010, 19:40
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pilot »

Sebastian pisze:A że tak zapytam co nam lepszego daje t810 od 690-ki? Napewno mamy o 400gr więcej ale za to mamy możliwość obsadzenia większymi śmigłami. Ale czy to się opłaca? Czy dłuższe ramiona to lepsza stabilizacja?
Daje nam znacznie pewniejszą i sztywniejszą ramę przeznaczoną do podwieszenia większego obciążenia bez obawy o złożenie całości w locie :-)
Co do stabilizacji to niekoniecznie musi być lepsza, mniejsze ramy też potrafią nieźle latać.
Pozdrawiam
Krzysiek
Awatar użytkownika
gazor
Posty: 1028
Rejestracja: piątek 10 sie 2012, 01:25
Lokalizacja: wawa

Post autor: gazor »

Dodam jeszcze: większej mocy silniki + większe śmigła = większy udźwig , cięższa spokojniej lata na wietrze.
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
Awatar użytkownika
camaroon
Posty: 241
Rejestracja: piątek 09 sie 2013, 21:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: camaroon »

No i się stało ;) i ja drogą kupna nabyłem Tarocika 680. Dziś zabrałem się za składanie, a że lubię porządek w kabelkach zamontowałem NAZE trochę z tyłu. I tu moje pytanie czy nie wpłynie to na prawidłowe działanie ? Tutaj zdjęcie. https://plus.google.com/u/0/photos/1075 ... 1829611074
QUAD F450 , NAZA V1 ,
Hexa TAROT 680 NAZA V2
QUAD TAROT 650 NAZA V2
PIXHAWK już lata :)
MAVIC MINI
Awatar użytkownika
qwert
Posty: 436
Rejestracja: poniedziałek 13 maja 2013, 16:14
Lokalizacja: Czikagoł

Post autor: qwert »

Sebastian pisze:A że tak zapytam co nam lepszego daje t810 od 690-ki? Napewno mamy o 400gr więcej ale za to mamy możliwość obsadzenia większymi śmigłami. Ale czy to się opłaca? Czy dłuższe ramiona to lepsza stabilizacja?
To ja bym się jeszcze zapytał o różnicę pomiędzy 810 a 960 w locie, bo cena ta sama ;)
Awatar użytkownika
kojak
Posty: 967
Rejestracja: wtorek 26 mar 2013, 11:25
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kojak »

większe śmigła, grubsze rurki, większe silniki, więcej miejsca i w konsekwencji udźwig na DSLR+ (do 960tki wchodzą śmigła 18-tki) i większy czas lotu bo zabierasz 2x5000 6S i jest to mega stabilne w powietrzu i budzie strach i przerażenie widzów ;)

wady - droższe pakiety, droższe regulatory śmigła i silniki ;) teoretycznie naza zalecana jest do 700mm a potem wietkong albo a2.... ale ja bym zaryzykował nazę


camaroon... kurde niby powinna być w SG - możesz mieć małą nadsterowność w tym kierunku.. ale widziałem sporo zdjęć z Nazą niecentralnie i niby latały

FOXTECH tak sprzedaje swoje RTF

Obrazek
Awatar użytkownika
camaroon
Posty: 241
Rejestracja: piątek 09 sie 2013, 21:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: camaroon »

Ulotniłem dziś sprzęt, od ziemi się oderwał ale jest strasznie nerwowy i buja na boki. Powalczę z PIDami, jeśli to nie pomoże to NAZA ląduje na środku. Chyba że macie inny pomysł Panowie ( silniki Tarot 2814/700 KV śmigła 12x3,8 SF )
QUAD F450 , NAZA V1 ,
Hexa TAROT 680 NAZA V2
QUAD TAROT 650 NAZA V2
PIXHAWK już lata :)
MAVIC MINI
Awatar użytkownika
losieeek
Posty: 205
Rejestracja: piątek 01 paź 2010, 09:47
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: losieeek »

W TBS discovery naza umiejscowiona jest nieco do przodu od środka ciężkości i środka ciągu silników Quada... w manualu piszą że trzeba ustawić nieco wyższy gain w osi PITCH , może tędy droga....
ODPOWIEDZ