Thunder QQ Super 4-6X
: czwartek 09 maja 2019, 17:22
Dobry,
Konfiguracja quada: FC Thunder QQ Super 4-6X, ESC SimonK 30A LiPo 2-4S, silniki Gartt 2400KV, odbiornik Frsky X8R, nadajnik Taranis.
I teraz problem: kalibruję osobno każdy ESC bezpośrednio z odbiornika i silnik obraca się od najniższych obrotów do najwyższych w całym zakresie throttla. I jest OK. Teraz podpinam te ESC do FC i zgodnie z instrukcją kalibruję położenie drązków. Teraz uruchamiam BSP i okazuje się, że: obroty na silnikach są od razu bardzo wysokie pomimo tego, że throttle jest cofnięty do minimum a po wypchnięciu throttla do maksimum obroty wzrastają dość niewiele.
Na 4ry ESC tylko jeden jest podpięty do FC z czerwonym przewodem. Dla trzech pozostałych czerwony przewód został odcięty.
Pytanie: ma ktoś pomysł co z tym zrobić ?
Dzięki za pomoc
Konfiguracja quada: FC Thunder QQ Super 4-6X, ESC SimonK 30A LiPo 2-4S, silniki Gartt 2400KV, odbiornik Frsky X8R, nadajnik Taranis.
I teraz problem: kalibruję osobno każdy ESC bezpośrednio z odbiornika i silnik obraca się od najniższych obrotów do najwyższych w całym zakresie throttla. I jest OK. Teraz podpinam te ESC do FC i zgodnie z instrukcją kalibruję położenie drązków. Teraz uruchamiam BSP i okazuje się, że: obroty na silnikach są od razu bardzo wysokie pomimo tego, że throttle jest cofnięty do minimum a po wypchnięciu throttla do maksimum obroty wzrastają dość niewiele.
Na 4ry ESC tylko jeden jest podpięty do FC z czerwonym przewodem. Dla trzech pozostałych czerwony przewód został odcięty.
Pytanie: ma ktoś pomysł co z tym zrobić ?
Dzięki za pomoc