Jak ponownie uzbroić silniki bez odłączania baterii? (KK2.1)

Inne Flight Controlery (sterowniki) niz wyżej wymienione

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Arthor
Posty: 350
Rejestracja: piątek 06 lut 2015, 16:50
Lokalizacja: Antyle

Jak ponownie uzbroić silniki bez odłączania baterii? (KK2.1)

Post autor: Arthor »

No więc stało się... Kolejne drzewo schwytane :-(
Ale od początku:
Latałem sobie nad ruinami domu. Chwila nieuwagi, dotknąłem drzewa nad ruinami, ukruszone śmigło i quad twardo wylądował na resztkach dachu ruin. Na oko 5-8m nad ziemią. W pierwszym odruchu rozbroiłem silniki, a po chwili również wyłączyłem aparaturę (Turnigy 9x, link fabryczny).
Gdy ochłonąłem, przemyślałem sytuację, zobaczyłem że quad stoi na 4 nogach, w miarę poziomo. Mimo urwanego kawałka śmigła, może udałoby się go poderwać na 2 sekundy żeby tylko zlecieć z dachu.
No i właśnie. Od zawsze mam tak, że żeby uzbroić silniki, muszę najpierw włączyć aparaturę a dopiero podpiąć baterię. Jeśli najpierw podłączę baterię, to po włączeniu apki mam info na FC: No Thro input (albo no pitch input... różnie.) Czy to normalne? Czy da się jakoś włączyć apkę i uzbroić silniki przy podłączonej baterii?
Kosztowało mnie to bolesny upadek quada na gruzy z dość dużej wysokości podczas prób ściągnięcia go oraz kolejne straty... :(
Awatar użytkownika
bartekno
Posty: 60
Rejestracja: środa 12 lis 2014, 10:17
Lokalizacja: Łódź

Re: Jak ponownie uzbroić silniki bez odłączania baterii? (KK

Post autor: bartekno »

hej, wydaje mi sie ze to bardziej zalezy od tego jak komunikuje sie Rx i Tx. Odlacz nadajnik od FC i sprawdz czy po wlaczeniu go do zasilania a pozniej uruchomieniu aparatury wszystko sie binduje poprawnie.
ODPOWIEDZ