Cos dziwnego z reglami turnigy plush

Dział specjalnie dla tri, quad, hexa, okto (i co tam jeszcze wymyślą) kopterów

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

swistak
Posty: 417
Rejestracja: piątek 09 mar 2012, 18:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Cos dziwnego z reglami turnigy plush

Post autor: swistak »

Jak wiecie mialem wczesniej przekombinowanego quada na silnikach ntm 35-36 1400kv do tego regle turnigy plush 25A.
Quad latal itd ale postanowilem zmienic tego slonia na cos lzejszego bo wazyl 1.8 kg do lotu i zle sie tym latalo za ciezki chyba byl.
Kupilem kiszkowate silniki rctimer 2822 1200kv dopiero po kupnie okazalo sie ze to kicha :) Ale powracajac do problemu regle zostawilem te turnigy 25A bo na stronie rctimer podane jest ze silniki moga brac do 30A. Na silnikach NTM regle sie nie grzaly w sumie moze byly letnie silnik bez zmian... A teraz po zmianie silnikow na mniejsze, regle sa gorace :/ cos tu jest nie halo chyba ??
Powinno byc na odwrot bo te NTM braly pradu wiecej niz te male popierdolki z rctimer, na ntm nic sie nie grzalo a tu nie dosc ze regle gorace to i silniki
Dodam ze na obu silnikach byly smigla 10X4.5

To chyba nie ma tak byc ?? Nie chcial bym upalic regli bo sa drozsze niz silniki :]
Niech mnie ktos oswieci...
Jesli cos dziala, to lepiej nie ruszac :)
Awatar użytkownika
slawko_k
Posty: 1596
Rejestracja: niedziela 28 lut 2010, 14:24
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: slawko_k »

piasty za bardzo nie ścisnąłeś i łożyska nie zgniotłeś?
silnik nie jest gorący?
śmigło 10 cali to trochę za dużo do tego silnika.
swistak
Posty: 417
Rejestracja: piątek 09 mar 2012, 18:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: swistak »

Silnik kreci sie bez problemu wiec nigdzie go nie scislem.
Jest goracy po chwili :/
Jesli cos dziala, to lepiej nie ruszac :)
Awatar użytkownika
slawko_k
Posty: 1596
Rejestracja: niedziela 28 lut 2010, 14:24
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: slawko_k »

za duże śmigła.
ja miałem takie silniki to na 8cali latałem
swistak
Posty: 417
Rejestracja: piątek 09 mar 2012, 18:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: swistak »

Jaka miales wage do lotu ?? na tych silnikach i smiglach 8 ??
Jesli cos dziala, to lepiej nie ruszac :)
Awatar użytkownika
Marciniasty
Posty: 918
Rejestracja: piątek 18 mar 2011, 14:23
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Marciniasty »

Jak to nie przerabiane regle to pokombinuj z timingami , a smigła faktycznie raczej za duże . Poza tym temperatura powietrza ostatnio podskoczyła o jakies 15stopni , uwzględniłeś to ?
swistak
Posty: 417
Rejestracja: piątek 09 mar 2012, 18:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: swistak »

Wzrost temperatury uwzglednilem, timingi mam na medium soft fabryczny. Pokombinuje jutro i dam znac


Ustawienie timingu na low dalo zadowalajacy efekt silnik i esc grzeja sie w normie.
Ale nie moge znalezc nigdzie co to ten timing jest :/ domyslam sie ze jest to sila z jaka wykonywane jest polecenie ?? lub druga opcja ze timing to czas w jakim jest wykonywane polecenie ?? Nie wiem jeszcze jak quad bedzie na takiej konfiguracji latal.

Mogli byscie to troche rozjasnic bo wujek google nie za wiele powiedzial. A lubie wiedziec dlaczego cos dziala tak a nie inaczej :)
Jesli cos dziala, to lepiej nie ruszac :)
ODPOWIEDZ