Witajcie,
Mam taki problem, kupiłem mavica, zarejestrowałem i tego samego dnia rozbiłem... Zderzył się z blokiem, oderwał się gimbal. Dron lata normalnie, żadnych problemów oprócz tego, że nie ma kamery. Dowiedziałem się o Care Refresh, który zapewnia o wymianie sprzętu na nowy w razie kraksy, kupiłem go i zdążyłem aktywować zanim minęło 48 godzin od rejestracji drona. Teraz bym chciał skorzystać z tego Care Refresh i wysłać im drona do serwisu z prośbą o wymianę, zanim to zrobię, polatam nim bez kamery, żeby poćwiczyć pilotaż, jeśli bym miał następną kraksę, wtedy im go wyślę. Czy myślicie, że takie coś się uda?
Care Refresh dla mavic Pro
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
-
- Posty: 2
- Rejestracja: niedziela 06 sie 2017, 12:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Care Refresh dla mavic Pro
Brawo, zostałeś odznaczony medalem z cebuli...
Re: Care Refresh dla mavic Pro
Od nauki latania sa inne drony niz mavic ale kto bogatemu zabroni. Popytaj w serwisach ile wyszla by naprawa a potem do dji i ocen czy oplaca sie tracic gwarancje czy nie.
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
P3A v.2
-
- Posty: 2
- Rejestracja: niedziela 06 sie 2017, 12:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Care Refresh dla mavic Pro
Jakby komuś się coś podobnego stało, to rozmawiałem z supportem, wymienią mi drona :)