ESC jakieś chińskie badziewie na SimonK coś takiego jak tutaj http://www.ebay.com/itm/R2A-4x-2212-920 ... 1712023221 Zrobiłem kalibrację z drążka i poszedłem dzisiaj polatać. Pierwszy lot wyszedł bajer, aż czuć że quadro ma w końcu więcej mocy (przed modyfikacją DJI 2212920kv śmigła 10" teraz E-MAX 3510 700kv śmigła 15") polatałem może z 5-10 min i przy kolejnej próbie startu lipa 3 silniki odpalają tak jak trzeba, natomiast 2gi (miałem problem z tym ramieniem już wcześniej przy poprzednich silnikach - te same ESC) nie odpala w sposób prawidłowy. Sprawa wygląda dosyć dziwnie bo silnik działa (przeleciałem na nim dzisiaj kilka minut), jednak po kolejnej próbie startu kręci się raz w prawo raz w lewo, przez chwilę w ogóle stoi w miejscu tak tutaj : https://www.dropbox.com/sc/3hjg2p8281tt ... _RmODJsq2a. Wstawiłem dwa dosyć krótkie filmiki na których widać działanie 2-giego silnika, albo stoi w miejscu albo kręci się we wszystkie strony świata.
Czy to może być przyczyna walniętego ESC ??
Pomoc mile widziana :)
Nie chciał bym rozwalić ramy zaraz po jej "właściwym" poskładaniu ;)
Pozdrawiam Michał
Walnięty ESC ?? Silnik działa jak chce raz w lewo raz w praw
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Walnięty ESC ?? Silnik działa jak chce raz w lewo raz w
Po pierwsze - jak chcesz żeby ktoś miał szansę ci pomóc to wysil się na coś więcej niż dwusekundowe filmiki.
Po drugie - silniki nie może się kręcić we wszystkie strony świata. To nie żaba trafiona 5kg młotkiem która ucieka we wszystkich kierunkach na raz.
I wreszcie po trzecie - takie szarpanie się silnika lewo-prawo najczęściej jest spowodowane brakiem jednej fazy. Chińskie luty bywają tragiczne i jak tylko pójdzie na nich jakiekolwiek obciążenie to puszczają. Sprawdź po kolei luty kabla przy reglu i w konektorach regiel-silnik o ile masz. Czasami też utrąca się drucik w silniku przy wejściu w uzwojenie więc zobacz czy ci któryś nie dynda.
Po drugie - silniki nie może się kręcić we wszystkie strony świata. To nie żaba trafiona 5kg młotkiem która ucieka we wszystkich kierunkach na raz.
I wreszcie po trzecie - takie szarpanie się silnika lewo-prawo najczęściej jest spowodowane brakiem jednej fazy. Chińskie luty bywają tragiczne i jak tylko pójdzie na nich jakiekolwiek obciążenie to puszczają. Sprawdź po kolei luty kabla przy reglu i w konektorach regiel-silnik o ile masz. Czasami też utrąca się drucik w silniku przy wejściu w uzwojenie więc zobacz czy ci któryś nie dynda.
Ten wredny...
Re: Walnięty ESC ?? Silnik działa jak chce raz w lewo raz w
Ok dzięki za sugestie. Za filmiki przepraszam ale nie ja kręcili tylko córka i takie właśnie wyszły. Załączyłem co miałem żeby mieć jakiekolwiek wyczucie co się dzieje.
Regla rozbiorę I zobaczę co tam w środku piszczy.
Dzięki pozdrawiam
Regla rozbiorę I zobaczę co tam w środku piszczy.
Dzięki pozdrawiam
Re: Walnięty ESC ?? Silnik działa jak chce raz w lewo raz w
Co rozumiesz przez stwierdzenie, że wcześniej miałeś problem z tym samym ramieniem?
Esc zostały stare?
Dla pewności, sprawdź na innym kanale w fc.
Jakie fc?
Jeśli problem dalej będzie występował, to esc.
Jak będzie to esc, to zainwestuj w lepsze. To co kupiłeś, to szkoda było kasy.
Esc zostały stare?
Dla pewności, sprawdź na innym kanale w fc.
Jakie fc?
Jeśli problem dalej będzie występował, to esc.
Jak będzie to esc, to zainwestuj w lepsze. To co kupiłeś, to szkoda było kasy.
Re: Walnięty ESC ?? Silnik działa jak chce raz w lewo raz w
Adrian tak dokładnie, ESC zostały stare. Objawy na 2212 DJI były dokładnie takie same. Co do FC, latam na nazie lite po upgrade do V2.
Skłaniam się ku tym lutom o których pisał Verid. Rozetnę termokurcza I sprawdzę. Co do lepszych myślę nad BlHeli albo Opto, słyszałem też, że mało problemów jest z reglami ABC-RC.
Dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam
Skłaniam się ku tym lutom o których pisał Verid. Rozetnę termokurcza I sprawdzę. Co do lepszych myślę nad BlHeli albo Opto, słyszałem też, że mało problemów jest z reglami ABC-RC.
Dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam
Re: Walnięty ESC ?? Silnik działa jak chce raz w lewo raz w
Znajomy miał problem z trzepaniem silnika. Przyczyną były śruby które dotykały uzwojenia.
Syma X5C -> "Drewniak X5C"
S500 Black -> "Szlajacz" Black Snapper PRO L
GEPRC ZX5 190
I różne mikroby 1103, 1304...
S500 Black -> "Szlajacz" Black Snapper PRO L
GEPRC ZX5 190
I różne mikroby 1103, 1304...
Re: Walnięty ESC ?? Silnik działa jak chce raz w lewo raz w
Looknij ie tutaj proszę, chyba w złym wątku zacząłem kontynuować mój problem http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=39692
Z góry dzięki pozdrawiam
Z góry dzięki pozdrawiam