Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest środa 26 wrz 2018, 16:28


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 13:34 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 03 lut 2014, 11:50
Posty: 97
Lokalizacja: Bolesławiec
Witam. Mowa oczywiście o białym kruku w ver2:) Kopter wylatał od nowości 10 pakietów i zaliczył jedno przyziemienie, które nie wpłynęło na poprawność działania:
<działanie po przyziemieniu>

Po wszystkim kopter wylądował w walizce do dziś... Po standardowej procedurze kalibracji kompasy ect... Wystartowałem i tu zonk, kruk od razu szybko wzniósł się na wyżyny nie reagując na lewy drążek góra dół, mogłem obracać nim w każdą stronę, lecieć przód i tył oraz na boki, niestety nie reagował na gaz;/ jedyne co wpłynęło na wysokość to gdy dźwignią przestawiłem gimbal aby patrzył pionowo w dół wtedy kopter zaczął zniżać lot i po chwili spadać, miotało nim prawo lewo, silnik się kręciły i kret...

Czy koledzy mogą coś doradzić? Moim zdaniem problem może być z gimbalem ale nie jestem w 100% pewien;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 13:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8655
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Witaj,
po pierwsze zły dział, po drugie, jeszcze działa? Nadaje się do lotu ? Jeśli tak, to odłącz gimbal i spróbuj bez. Po 3..czemu latasz w takim miejscu.. ? Domyślam się, że pozwolenia na lot nie było. ?

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 13:55 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 03 lut 2014, 11:50
Posty: 97
Lokalizacja: Bolesławiec
działa normalnie, nie połamał się. Bez gimbala mam obawę że zniknie bez śladu, tor video idzie przez gimbal;/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 14:03 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 03 lut 2014, 11:50
Posty: 97
Lokalizacja: Bolesławiec
Jeszcze jedno, po wyłączaniu aparatury kopter powinien wrócić na miejsce startu ale nic się nie stało.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 14:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 13 maja 2013, 16:14
Posty: 436
Lokalizacja: Czikagoł
Trochę przetrącony ten kadr z tego H3-3D.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 14:14 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 03 lut 2014, 11:50
Posty: 97
Lokalizacja: Bolesławiec
qwert pisze:
Trochę przetrącony ten kadr z tego H3-3D.


Jak dla mnie ok.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 14:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 23 sty 2014, 14:04
Posty: 66
Lokalizacja: Jaworzno
Ja bym na Twoim miejscu sprawdził wyważenie napędu i śmigieł. Moja Naza kiedyś tak właśnie reagowała po zmianie śmigieł, które okazały się bardzo źle wyważone i wprowadzały heksę w zbyt duże wibracje od których głupiał cały kontroler. Po krecie możesz mieć pokrzywione śmigła czego nie zauważyłeś na pierwszy rzut oka, tak samo mógł oberwać któryś silnik i teraz bije. Ściągnij wszystkie śmigła i sprawdź najpierw silniki czy nie biją, jeśli te będą ok to sprawdzaj pojedynczo silnik plus śmigło (każde z każdym silnikiem). Jeśli to to, w końcu trafisz kombinacje, która mocno bije na którymś z ramion (taka metoda, bo strzelam, że nie masz wyważarki). Do tego pomocny będzie jakiś smartfon przyklejany do każdego z ramion z aplikacją do odczytu danych z gyro z telefonu (w dziale śmigieł bodajże masz dokładny opis jak to zbadać).
Oczywiście to wszystko trochę błądzenie po omacku nie widząc modelu nawet, ale jednak Twój opis wydaje się bliźniaczy z tym z czym ja kiedyś walczyłem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 14:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 23 sty 2011, 16:56
Posty: 3417
Lokalizacja: B-stok
Czym tu się przejmować, normalna sprawa, spadnie jeszcze nie raz.

Dostałeś nauczkę za narażanie postronnych osób i mienia. Jeśli byłeś na tyle pewny swego sprzętu aby latać w takim miejscu to teraz to udowodnij, sam ustal przyczynę, usuń, przetestuj i lataj.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 14:55 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 03 lut 2014, 11:50
Posty: 97
Lokalizacja: Bolesławiec
jelcyn pisze:
Czym tu się przejmować, normalna sprawa, spadnie jeszcze nie raz.

Dostałeś nauczkę za narażanie postronnych osób i mienia. Jeśli byłeś na tyle pewny swego sprzętu aby latać w takim miejscu to teraz to udowodnij, sam ustal przyczynę, usuń, przetestuj i lataj.


Kopter spadl na prywatnym terenie, miedzy drzewami byla linka ktorej nie widziislem. Fipm iest z innego dnia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 15:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 19 lis 2013, 23:01
Posty: 207
Lokalizacja: Wola Uhruska/Wwa
zGred pisze:
qwert pisze:
Trochę przetrącony ten kadr z tego H3-3D.


Jak dla mnie ok.


Jak dla mnie też przetrącony ;-)

_________________
Pozdrawiam, Kornel

http://www.youtube.com/user/HeliStudent?feature=mhum


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 15:15 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 03 lut 2014, 11:50
Posty: 97
Lokalizacja: Bolesławiec
kornelitoo pisze:
zGred pisze:
qwert pisze:
Trochę przetrącony ten kadr z tego H3-3D.


Jak dla mnie ok.


Jak dla mnie też przetrącony ;-)

Gimbal od nowości nie patrzyłidealnie, pytałem o to na forum ale bez echa... Niemniej jednak problem jest brak sterowania kopterem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 15:24 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 03 lut 2014, 11:50
Posty: 97
Lokalizacja: Bolesławiec
jelcyn pisze:
Czym tu się przejmować, normalna sprawa, spadnie jeszcze nie raz.

Dostałeś nauczkę za narażanie postronnych osób i mienia. Jeśli byłeś na tyle pewny swego sprzętu aby latać w takim miejscu to teraz to udowodnij, sam ustal przyczynę, usuń, przetestuj i lataj.


Tak na marginesie każdy lot jest potencjalnym narażeniem kogoś lub czegoś


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 15:50 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 03 lut 2014, 11:50
Posty: 97
Lokalizacja: Bolesławiec
pooh666 pisze:
Ja bym na Twoim miejscu sprawdził wyważenie napędu i śmigieł. Moja Naza kiedyś tak właśnie reagowała po zmianie śmigieł, które okazały się bardzo źle wyważone i wprowadzały heksę w zbyt duże wibracje od których głupiał cały kontroler. Po krecie możesz mieć pokrzywione śmigła czego nie zauważyłeś na pierwszy rzut oka, tak samo mógł oberwać któryś silnik i teraz bije. Ściągnij wszystkie śmigła i sprawdź najpierw silniki czy nie biją, jeśli te będą ok to sprawdzaj pojedynczo silnik plus śmigło (każde z każdym silnikiem). Jeśli to to, w końcu trafisz kombinacje, która mocno bije na którymś z ramion (taka metoda, bo strzelam, że nie masz wyważarki). Do tego pomocny będzie jakiś smartfon przyklejany do każdego z ramion z aplikacją do odczytu danych z gyro z telefonu (w dziale śmigieł bodajże masz dokładny opis jak to zbadać).
Oczywiście to wszystko trochę błądzenie po omacku nie widząc modelu nawet, ale jednak Twój opis wydaje się bliźniaczy z tym z czym ja kiedyś walczyłem.


Wyważarke do Śmigiel oczywiście mam, kopter gdy przyziemil odbił się podwoziem, nie uderzył ramionami czy śmigłami.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 17:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 11820
Lokalizacja: Mikoszewo
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=8210

Punkt 9. Prosisz się....

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 19 sty 2015, 17:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 19 lis 2013, 23:01
Posty: 207
Lokalizacja: Wola Uhruska/Wwa
zGred pisze:
pooh666 pisze:
Ja bym na Twoim miejscu sprawdził wyważenie napędu i śmigieł. Moja Naza kiedyś tak właśnie reagowała po zmianie śmigieł, które okazały się bardzo źle wyważone i wprowadzały heksę w zbyt duże wibracje od których głupiał cały kontroler. Po krecie możesz mieć pokrzywione śmigła czego nie zauważyłeś na pierwszy rzut oka, tak samo mógł oberwać któryś silnik i teraz bije. Ściągnij wszystkie śmigła i sprawdź najpierw silniki czy nie biją, jeśli te będą ok to sprawdzaj pojedynczo silnik plus śmigło (każde z każdym silnikiem). Jeśli to to, w końcu trafisz kombinacje, która mocno bije na którymś z ramion (taka metoda, bo strzelam, że nie masz wyważarki). Do tego pomocny będzie jakiś smartfon przyklejany do każdego z ramion z aplikacją do odczytu danych z gyro z telefonu (w dziale śmigieł bodajże masz dokładny opis jak to zbadać).
Oczywiście to wszystko trochę błądzenie po omacku nie widząc modelu nawet, ale jednak Twój opis wydaje się bliźniaczy z tym z czym ja kiedyś walczyłem.


Wyważarke do Śmigiel oczywiście mam, kopter gdy przyziemil odbił się podwoziem, nie uderzył ramionami czy śmigłami.


Edytuj posty zamiast pisać trzy pod rząd...

_________________
Pozdrawiam, Kornel

http://www.youtube.com/user/HeliStudent?feature=mhum


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.