Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest poniedziałek 16 lip 2018, 07:35


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: środa 05 lip 2017, 17:19 
Offline

Rejestracja: środa 05 lip 2017, 01:42
Posty: 0
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

Zarządzam startupem zajmującym opracowaniem się nowych rozwiązań hardwarowych głównie z dziedziny Virtual Reality, ale nie tylko (Generalnie firma jest w dużej mierze nastawiona na branże gier). Aktualnie jesteśmy na wczesnym etapie, ale mamy poparcie kilku wpływowych osób i pracę idą szybko do przodu. Bardzo ważnym elementem wszystkich rozwiązań które projektujemy jest coś w stylu systemu nawigacji inercyjnej (system AHRS). Aktualnie dział ten jest na tyle ważny że potrzebne jest powołanie stanowiska wyłącznie od tego zagadnienia. Piszę na tym forum jako że takie systemy często są wykorzystywane w dronach, może akurat jest tu specjalista od tego.

W ramach pracy wchodziłyby takie rzeczy jak:
- Testowanie sensorów różnych producentów wchodzących w skład systemu AHRS
- Dostosowywanie aktualnych algorytmów z tego zakresu pod konkretne urządzenia i zastosowania (głównie w C/C++)
- Tworzenie algorytmów wykrywających specyficzny ruch oraz algorytmów kalibracyjnych
- Tworzenie systemów do debugowania tych danych dla pozostałych programistów (język dowolny, np. python, qt, matlab)

Podstawowymi umiejętnościami w tym zakresie będą:
- Zaawansowane programowanie w języku C/C++
- Bardzo dobra znajomość aktualnych algorytmów oraz prac powiązanych z zagadnieniem (np. prac sebastiana madgwicka, którego to algorytmów aktualnie używamy)
- Solidna wiedza matematyczna
- Umiejętność pisania własnych bibliotek do obsługi sensorów

Oraz co istotne, praca jest w Warszawie. Możliwa będzie praca zdalna przy sporych postępach i widocznym zaangażowaniu, aczkolwiek na początku będzie potrzebna duża liczba spotkań. Jeśli komuś bardzo by zależało i znał się mocno na temacie, mogę pomóc załatwić mieszkanie w Warszawie.

W kwestii wynagrodzenia to aktualne widełki wynoszą 6000-12000 zł netto przy umowie o dzieło. Bardzo zależy nam na dużym zaangażowaniu w projekt oraz aby ów praca pokrywała się z zainteresowaniami/hobby, jako że niemalże każdy w zespole wręcz kocha to co robi i takich ludzi szukamy. Zdaje sobie sprawę że tego typu zajęcie do najbardziej porywających nie należy, ale pracujemy nad świetnymi urządzeniami które mają potencjał wpłynąć na branże gier, jeśli ktoś chce mieć poczucie że robi coś wielkiego, to jest szansa że to znajdzie w tym projekcie. Generalnie panuje też dość luźna atmosfera (aczkolwiek tempo pracy bywa dość wysokie). Docelowo wynagrodzenie może znacznie wzrosnąć w najbliższym okresie jako że niedługo będziemy rozmawiać z dużym chińskim inwestorem w sprawie dalszego finansowania projektu.

Praca od zaraz, wymagane będzie podpisanie umowy o zachowaniu poufności w przypadku podpisania umowy.

Dalszy kontakt pod adresem bbarwik@gmail.com


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.