Re: Projekt nowych regulacji EASA
: piątek 25 lis 2016, 23:06
Trochę inne to głosowanie w tej petycji niż w innych - powiedzcie, aby się podpisać mam kliknąć "Post comment" w rubryce "ADD YOUR VOICE" ?
Nie będzie?Żadnych?Czy aby na pewnoBloodyLordV pisze: Nie będzie ograniczeń i to o nasze pomysły będzie opierać się nowe prawo.
Z tego co na szybko znalazłem:BloodyLordV pisze:Wszystko zmieniło się po konferencji warszawskiej. Nie będzie ograniczeń i to o nasze pomysły będzie opierać się nowe prawo.
czyli lobby dba o swoje interesy...W dwudniowej konferencji, zorganizowanej przez Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, Urząd Lotnictwa Cywilnego oraz Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA), uczestniczyła europejska komisarz ds. mobilności i transportu Violeta Bulc, a także m.in. wiceministrowie infrastruktury i budownictwa Justyna Skrzydło i Jerzy Szmit, Dyrektor Wykonawczy EASA Patrick Ky oraz prezes ULC Piotr Samson oraz przedstawiciele polskiego i europejskiego przemysłu „dronowego".
No to teraz czekamy na publikację tej Deklaracji Warszawskiej...Zebrane wnioski w formie Deklaracji Warszawskiej zostaną niebawem opublikowane. Cieszy, nas ogromnie fakt, że przekazane przez nas rekomendacje zostały zawarte w Deklaracji. Póki co nie będziemy zdradzać, szczegółów. Możemy zapewnić, jednak, że w Deklaracji jest mowa o zrównoważonym rozwoju, konieczności edukacji oraz ograniczeniu ilości prawa, które mogłoby spowolnić rozwój tej dynamicznie rozwijającej się dziedziny.
Latanie w goglach FPV wcale nie stalo sie BVLOS, wrecz przeciwnie, stalo sie VLOS (dzieki mozliwosci skorzystania z pomocy operatowa) :)BloodyLordV pisze:Padło tam również pytanie o to jak byśmy widzieli nowe przepisy odnośnie BVLOS, którym przypominam iż stało się choćby jakiekolwiek latanie w goglach fpv.
sorry ale co to jest?;) ktoś robił jakąś prezentację i wrzucił kilka slajdów z których nie wynika nic nowego.. Poza tym ktoś chyba nie potrafi tłumaczyć z obcego języka.amarecki1987 pisze:http://abc-rc.pl/_blog/57-Nowe_zasady_b ... z4Rwuv5Ksx
To tak informacyjnie, zgadzam się z tym co piszesz. Ogólna informacja czyli typowa dezinformacja, swoją drogą jeżeli się noszą z zamiarem zmian zaproponowanych odnośnie DIY do 250g to gdzie się podzieje rynek ?matulekpl pisze:sorry ale co to jest?;) ktoś robił jakąś prezentację i wrzucił kilka slajdów z których nie wynika nic nowego.. Poza tym ktoś chyba nie potrafi tłumaczyć z obcego języka.amarecki1987 pisze:http://abc-rc.pl/_blog/57-Nowe_zasady_b ... z4Rwuv5Ksx
Na slajdzie, gdzie podane są wysokości maksymalne lotów jest napisane, że to maksymalna WAGA...
W ogóle ten cały wpis jest jakiś bez ładu i składu. Slajdy z Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego, a na początku zdanie, że KTiT (Komisja Transportu i Turystyki) przyjęła nowe zasady dotyczące bezpieczeństwa w lotnictwie....
btw. gdzie tam jest coś o bezpieczeństwie ?:)
Taka jest ustawiona na 150m;pawelsky pisze:W polskich przepisach nie ma wyznaczonej sztywnej gornej granicy dla naszych latadel (poza "zasiegiem wzroku" oczywiscie).Jambo pisze:Z egazminu/kursu VLOS , z tym że ja nie robiłem w PL
400ft czyli 120m do150m zapewne pl jest to samo bo przepisy te wywodzą się z EASA
Podstawa prawna?nRx_naye pisze:Taka jest ustawiona na 150m;