Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest niedziela 22 lip 2018, 15:49


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czwartek 17 maja 2018, 19:57 
Offline

Rejestracja: piątek 05 sty 2018, 20:59
Posty: 17
Lokalizacja: zachpom
Cześć Witam.

Panowie. Mam problem, chodzi o zgranie ze soba tych 2ch urzadzen. Pytanie nieco laikowate wiec bez owijania w bawelne.

Podlączam nadajnik i ustawiam na "odpowiednia" czestotliwosc. Nastepnie na odbiorniku wybieram identyczną czestotliwosc poprzez wybranie odpowiedniego kanału.

I...

I NIC. Widze, ze cos sie pojawia na telewizorze, ale nie jestem w stanie nic absolutnie nic zobaczyc. Ekran pruszy i snieży.

Czym może to być spowodowane ??
Dodam, ze odbiornik kupilem tydzien temu i testuje to w warunkach domowych pod telewizorem bo do tej pory latałem bezposrednio przesylajac dane do telefonu na androidzie przez aplikacje. Latalem tak nawet wczoraj wiec nadajnik działa. Co do anten to nie mam stockowych ani na odbiorniku ani na nadajniku.

Generalizujac. CZY to, ze sprawdzam dzialanie tego zestawu na telewizorze ma jakis wplyw na to, ze to po prostu nie dziala ?? Czy moze ten zestaw ze soba nie wspolgra ? Pomozcie bo naprawde na ta chwile brakuje mi pomyslow




k


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 17 maja 2018, 20:19 
Offline

Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 10:25
Posty: 1251
Lokalizacja: Cieszyn
Jesteś pewien że masz dobre kanały ustawione? Nadajnik masz 32 kanałowy, odbiornik 8. Może masz ustawione złe pasmo na nadajniku.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 17 maja 2018, 21:12 
Offline

Rejestracja: piątek 05 sty 2018, 20:59
Posty: 17
Lokalizacja: zachpom
Tak. Zastanawiam sie tylko do czego sluzy ten 6 przelocznik przy ustawianiu kanalow i frekwencji. Moze byc tez tak ze to byla wina telewizora ? Moze caly slrzet byl za blisko siebie ??


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 17 maja 2018, 23:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8498
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
skazi pisze:
Jesteś pewien że masz dobre kanały ustawione? Nadajnik masz 32 kanałowy, odbiornik 8. Może masz ustawione złe pasmo na nadajniku.

Też to podejrzewam.

Pokaż, które kanały masz ustawione, najlepiej zdj, szczególnie nadajnika i jaki kanał jest ustawiony w odbiorniku?

To nie wina tv, chyba, że źle podpiąłeś przewody. To czy jest blisko czy nie, nie ma w tym wypadku znaczenia.

Oczywiście, nie włączałeś zasilania nadajnika bez anteny?

Tylko piszesz, że latałeś już na tym nadajniku i odbiorniku? I działało z androidem? Jak jeszcze raz podłączysz to nadal działa, tylko nie działa na tv?
To źle podpiąłeś kabelki (podpiąłeś sygnał i masę?), lub źle wybrałeś źródło obrazu w tv.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 18 maja 2018, 14:10 
Offline

Rejestracja: piątek 05 sty 2018, 20:59
Posty: 17
Lokalizacja: zachpom
Ok dzieki !

Wszystko sie udalo. Okazalo sie, ze po prostu do telewizora podlaczylem nie ten kabel BIAŁY//ZÓŁTY. Dzisiaj ponownie sparowalem je ze soba na odpowiednich czestotliwosciach i zobaczylem, ze to kabel z odbiornika wchodzacy do telewizora moze po prostu nie pasowac, i tak wlasnie bylo.

Dzieki za odpowiedzi a temat można zamknac chyba, ze na przyszlość dla kogos kto popełni tak samo błahy błąd.


Dzieki raz jeszcze, pozdrawiam !




k


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.