Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest sobota 15 gru 2018, 04:13


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
Post: sobota 29 kwie 2017, 18:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04
Posty: 1888
dawkor pisze:
sprawdzałem magnesikiem

Ręce opadają :-D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 29 kwie 2017, 18:30 
Offline

Rejestracja: wtorek 25 kwie 2017, 17:28
Posty: 13
Spokojnie z dużej odległości małym w klapce od telefonu czy reaguje ogóle :D A nie jakimiś potężnym neodymowymi :D poza tym na płytce widać ze nie ma go.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 29 kwie 2017, 21:02 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 27 mar 2017, 22:39
Posty: 9
witam mam ten sam problem pływania zygzakem mam to zrobione na apm2.8 ponowna kalibracja kompasu nie pomogła co moze być przyczyna takiego zachowania łódki


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 30 kwie 2017, 17:58 
Offline

Rejestracja: wtorek 25 kwie 2017, 17:28
Posty: 13
greg312 pisze:
witam mam ten sam problem pływania zygzakem mam to zrobione na apm2.8 ponowna kalibracja kompasu nie pomogła co moze być przyczyna takiego zachowania łódki


A gdzie miałeś położony APM na tyle lodzi czy na przodzie z dala od silników?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 30 kwie 2017, 20:00 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 27 mar 2017, 22:39
Posty: 9
apm mam z przodu łódki. wszystko jest już ok łódka płynie jak po sznurku wszystko działa juz ok. maxii dzieki za dodanie wsadu.
pozdrawiam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 01 maja 2017, 00:34 
Offline

Rejestracja: wtorek 25 kwie 2017, 17:28
Posty: 13
greg312 pisze:
apm mam z przodu łódki. wszystko jest już ok łódka płynie jak po sznurku wszystko działa juz ok. maxii dzieki za dodanie wsadu.
pozdrawiam.

To może powiesz co bylo nie tak ?:D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 01 maja 2017, 09:36 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 27 mar 2017, 22:39
Posty: 9
u mnie winą były ustawienia GPS a dokładnie odświeżanie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 01 maja 2017, 10:20 
Offline

Rejestracja: wtorek 25 kwie 2017, 17:28
Posty: 13
Możesz podać parametry które zmieniłeś ?:D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 04 maja 2017, 14:46 
Offline

Rejestracja: niedziela 10 sie 2014, 15:21
Posty: 31
Lokalizacja: Opole
greg312 pisze:
u mnie winą były ustawienia GPS a dokładnie odświeżanie


Chodzi o EK2 i EK3_GPS_CHECK:GPS preflight check? Nie umiem znaleźć innych parametrów w moim APM 2.6 .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 07 maja 2017, 14:15 
Offline

Rejestracja: wtorek 25 kwie 2017, 17:28
Posty: 13
Raczej chodzi o ustawienia w samym GPS a nie APM
PRT (ports)
UART 1->Protocol out->UBX
Baudrate->38400 (to dla APM. Jak ktoś ma inne FC to może sobie inne ustawić)

RATE (Rates)
Measurement Period->200 ms
Measurement Frequency->5 Hz

NAV5 (Navigation 5)
Dynamic Model->Airborn 4G
Fix Mode->3 - Auto 2D/3D
Min SV Elevation->10
DGPS Timeout->120

MSG (Messages)
UART1 (zaznaczone) i wartość 1


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 07 maja 2017, 21:11 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 27 mar 2017, 22:39
Posty: 9
no dokładnie nie pisałem że zmieniałem coś w apm tylko ze winą
były ustawienia w GPS


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 maja 2017, 11:03 
Offline

Rejestracja: wtorek 21 lut 2017, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Kalisz
greg312 pisze:
no dokładnie nie pisałem że zmieniałem coś w apm tylko ze winą
były ustawienia w GPS

I Co Przestawiałeś greg te parametry ? pomogło ?
Bo ja już się chyba poddaje , kalibracja kompasu robiona po kilka razy, kierunki wskazuje prawidłowo a, łódka i tak robi takie zwroty w prawo i lewo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 maja 2017, 14:49 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 27 mar 2017, 22:39
Posty: 9
zrobiłem kalibracje kompasu i ustawiłem Gps tak jak w opisie wyżej i jest ok pływa dobrze mam filmy jak chcesz zobaczyc


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 08 maja 2017, 18:49 
Offline

Rejestracja: wtorek 21 lut 2017, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Kalisz
greg312 pisze:
zrobiłem kalibracje kompasu i ustawiłem Gps tak jak w opisie wyżej i jest ok pływa dobrze mam filmy jak chcesz zobaczyc

Ok, a możesz mi podać link gdzie kupiłeś ten kabel do Gps ? A i czy masz do tego telemetrie, jeśli tak to jaką i czy nie zrywa ci połączenia już przy 100 m bo u mnie się tak niestety dzieje
A filmik możesz wrzucić chętnie obejrzę


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 09 maja 2017, 05:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04
Posty: 1888
piterp22 pisze:
jeśli tak to jaką i czy nie zrywa ci połączenia już przy 100 m bo u mnie się tak niestety dzieje

Wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Sprawdź z jaką mocą na daje telemetria? Niektóre firmowo ustawione są tylko na 11dbi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.