Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
Witam Szanowne Zgromadzenie,
jako że przy aktualnej aurze śmigiełka 5x3 rozsypują się w powietrzu jak by były z lodu, a moja Pani poza modelarstwem rakietowym
nie jest zainteresowana niczym co lata, za to chwila w goglach, na moim testowym LEGO RACERS z kamerą, wywołała u niej objawy niezdrowego zainteresowania i chęci kontynuacji zabawy, stałem się posiadaczem takiego crawlera 1:10.
.
Czasem trzeba podziękować Mikołajowi za nietrafione u kogoś prezenty
Nie jest to najlepszy MOA dostępny na rynku , ale w przeciwieństwie do zestawu LEGO, nawet w sniegu na stokowych oponach można było powalczyć (oczywiście bez szaleństw ). A uśmiech dziewczynki jaki zobaczyłem u swojej Pani....co tu dużo pisać, VISA tego nie kupisz. Zaszczytny tytuł MałejMi nie wziął się z powietrza
No dobra koniec chwalenia się swoją lepszą Połową. Wracamy do tematu.
Żeby nie pozbawiać się możliwości powrotu do oryginału, nie przewiduję żadnych ciężkich prac budowlanych przeprowadzanych na samym modelu, czyli wszystko na :trytytki, rzepy,i takie coś co 3M nazywa Klett Power (przetrenowane na samochodzie, do 150 trzymało kamerę GARMIN VIRB na lusterku zewnętrznym).
A wszystko to znaczy:
- CCV Aper VACCS-1422h z okiem chyba 2.8mm na DIY P&T
- transmiter RANGEVIDEO 1.3 Ghz 800mw (technologia 5.8 mnie powala swoja jakością z Eachine ( dwa nadajniki 200 i 600 w czarnej... zakłócenia mnie rozwalają, w każdym sprzęcie, za głupi jestem żeby sobie poradzić wiec wróciłem do starego RV)
-FrSky X8R z wyniesionymi wysoko antenami
-Komputer.... (nie wiem czy odjąć sobie od szklaneczki i zainwestować w Pixa, który później wyląduje gdzie będę chciał, czy iść po taniości i starego APM wsadzić)
-OSD.... (odmówić sobie kolejnej szklaneczki i wspomóc naszą rodzimą produkcję, czy przywalić micro minima i zastanawiać się co tym razem pójdzie nie tak za 50 pln)
-Oświetlenie LED 2x3W Cree na przód, czerwona listwa na tył ( bez stopu ) i jakaś niezobowiązująca dioda na maszt antenowy co by w trawie dało się znaleźć toto.
Takie są założenia startowe, poza HAL'em 9000, całość gotowa do ulepienia.
Co to modelu, sam w sobie wykonany wystarczająco, a jako że jestem światowej klasy znawcą od samochodów RC wszelkiej maści, a crawling, to tak naprawdę ja wymyśliłem, moja opinia jest tyle wiążąca i prawdziwa co opinie Standard & Poor's.
tak więc:
- marny skręt- boisko piłkarskie trzeba robić na trzy, a tak naprawdę to ok 2,6m
rozwiązaniem będzie tylna oś skrętna, która w tym modelu jest tylko zablokowana drążkami, czyli dokładam serwo odblokowuję zwrotnicę i mam znacznie mniejszy promień skrętu, co może być przydatne jak się zapuści człowiek gdzieś gdzie wszystkiego nie przewidział.
- akceptuje 3S , do tego 5000mAh wchodzi w fabryczne miejsce,
rewelacja! cały komplet baterii jaki mam będzie miał zastosowanie. Na oryginalnej7.2V NiMH 1800mAh ,spokojnej jazdy po bloku, mieszkaniu i ganianiu kota -około 20 minut jazdy
- modułowa elektronika, znudzi się odbiornik bo brzydki kolor to nie trzeba wyrzucać wszystkiego.
-aparatura pistoletowa, podobno trzy kanały Mavarick MTX-243, jak mi ktoś powie gdzie szukać trzeciego kanału..... bo w studni już szukałem. Chyba że w samochodach RC inaczej się liczy kanały, że do przodu to jeden a do tyłu to kolejny, to samo strony...ale nie wydaje mi się. Patrząc po cenach na wolnym rynku, korci mnie, żeby sprzedać to innym dobrym ludziom z odbiornikiem, który ma faktycznie 3 kanały. Dlatego wskakuje Taranis w to miejsce. Choć muszę przyznać że sterowanie pistoletem to troszkę inna jakość w samochodach.
-silnik 540 szczotka, mam wrażenie że legendarny moment obrotowy od zerowych obrotów silników elektrycznych , tutaj się gdzieś zapodział. Prędkość pełzająca niestety charakteryzuje się tym że sam skręt kołami ( wiem brak mech. róż.) potrafi go zatrzymać. A często przy pokonywaniu przeszkód trzeba się ratować barbarzyńskimi, wysokimi obrotami. To wszystko prawda na zasilaniu 2S, przy 3S trzeba zacząć biegać za tym pojazdem, do tego moment...pojawia się wtedy kiedy trzeba Zobaczymy jak z czasem zabawy na 3S 5000.
Troszkę mnie martwi wysokość, na której będą anteny, jak wpłynie to na ograniczenie zasięgu toru video, telemetrii przyszłej, linku RC. Cały czas mi chodzi po głowie maszt taki lekki, taki może nawet węglowy, taki koło 50-70 cm. Ale jeśli tam umieszczę pewnie koło 60 może 80 g, to środek ciężkości przesunie się na wysokość iglicy pałacu kultury.
Ale najpierw anteny na platformę, później będę się martwił.
Pozdrawiam
jako że przy aktualnej aurze śmigiełka 5x3 rozsypują się w powietrzu jak by były z lodu, a moja Pani poza modelarstwem rakietowym
nie jest zainteresowana niczym co lata, za to chwila w goglach, na moim testowym LEGO RACERS z kamerą, wywołała u niej objawy niezdrowego zainteresowania i chęci kontynuacji zabawy, stałem się posiadaczem takiego crawlera 1:10.
.
Czasem trzeba podziękować Mikołajowi za nietrafione u kogoś prezenty
Nie jest to najlepszy MOA dostępny na rynku , ale w przeciwieństwie do zestawu LEGO, nawet w sniegu na stokowych oponach można było powalczyć (oczywiście bez szaleństw ). A uśmiech dziewczynki jaki zobaczyłem u swojej Pani....co tu dużo pisać, VISA tego nie kupisz. Zaszczytny tytuł MałejMi nie wziął się z powietrza
No dobra koniec chwalenia się swoją lepszą Połową. Wracamy do tematu.
Żeby nie pozbawiać się możliwości powrotu do oryginału, nie przewiduję żadnych ciężkich prac budowlanych przeprowadzanych na samym modelu, czyli wszystko na :trytytki, rzepy,i takie coś co 3M nazywa Klett Power (przetrenowane na samochodzie, do 150 trzymało kamerę GARMIN VIRB na lusterku zewnętrznym).
A wszystko to znaczy:
- CCV Aper VACCS-1422h z okiem chyba 2.8mm na DIY P&T
- transmiter RANGEVIDEO 1.3 Ghz 800mw (technologia 5.8 mnie powala swoja jakością z Eachine ( dwa nadajniki 200 i 600 w czarnej... zakłócenia mnie rozwalają, w każdym sprzęcie, za głupi jestem żeby sobie poradzić wiec wróciłem do starego RV)
-FrSky X8R z wyniesionymi wysoko antenami
-Komputer.... (nie wiem czy odjąć sobie od szklaneczki i zainwestować w Pixa, który później wyląduje gdzie będę chciał, czy iść po taniości i starego APM wsadzić)
-OSD.... (odmówić sobie kolejnej szklaneczki i wspomóc naszą rodzimą produkcję, czy przywalić micro minima i zastanawiać się co tym razem pójdzie nie tak za 50 pln)
-Oświetlenie LED 2x3W Cree na przód, czerwona listwa na tył ( bez stopu ) i jakaś niezobowiązująca dioda na maszt antenowy co by w trawie dało się znaleźć toto.
Takie są założenia startowe, poza HAL'em 9000, całość gotowa do ulepienia.
Co to modelu, sam w sobie wykonany wystarczająco, a jako że jestem światowej klasy znawcą od samochodów RC wszelkiej maści, a crawling, to tak naprawdę ja wymyśliłem, moja opinia jest tyle wiążąca i prawdziwa co opinie Standard & Poor's.
tak więc:
- marny skręt- boisko piłkarskie trzeba robić na trzy, a tak naprawdę to ok 2,6m
rozwiązaniem będzie tylna oś skrętna, która w tym modelu jest tylko zablokowana drążkami, czyli dokładam serwo odblokowuję zwrotnicę i mam znacznie mniejszy promień skrętu, co może być przydatne jak się zapuści człowiek gdzieś gdzie wszystkiego nie przewidział.
- akceptuje 3S , do tego 5000mAh wchodzi w fabryczne miejsce,
rewelacja! cały komplet baterii jaki mam będzie miał zastosowanie. Na oryginalnej7.2V NiMH 1800mAh ,spokojnej jazdy po bloku, mieszkaniu i ganianiu kota -około 20 minut jazdy
- modułowa elektronika, znudzi się odbiornik bo brzydki kolor to nie trzeba wyrzucać wszystkiego.
-aparatura pistoletowa, podobno trzy kanały Mavarick MTX-243, jak mi ktoś powie gdzie szukać trzeciego kanału..... bo w studni już szukałem. Chyba że w samochodach RC inaczej się liczy kanały, że do przodu to jeden a do tyłu to kolejny, to samo strony...ale nie wydaje mi się. Patrząc po cenach na wolnym rynku, korci mnie, żeby sprzedać to innym dobrym ludziom z odbiornikiem, który ma faktycznie 3 kanały. Dlatego wskakuje Taranis w to miejsce. Choć muszę przyznać że sterowanie pistoletem to troszkę inna jakość w samochodach.
-silnik 540 szczotka, mam wrażenie że legendarny moment obrotowy od zerowych obrotów silników elektrycznych , tutaj się gdzieś zapodział. Prędkość pełzająca niestety charakteryzuje się tym że sam skręt kołami ( wiem brak mech. róż.) potrafi go zatrzymać. A często przy pokonywaniu przeszkód trzeba się ratować barbarzyńskimi, wysokimi obrotami. To wszystko prawda na zasilaniu 2S, przy 3S trzeba zacząć biegać za tym pojazdem, do tego moment...pojawia się wtedy kiedy trzeba Zobaczymy jak z czasem zabawy na 3S 5000.
Troszkę mnie martwi wysokość, na której będą anteny, jak wpłynie to na ograniczenie zasięgu toru video, telemetrii przyszłej, linku RC. Cały czas mi chodzi po głowie maszt taki lekki, taki może nawet węglowy, taki koło 50-70 cm. Ale jeśli tam umieszczę pewnie koło 60 może 80 g, to środek ciężkości przesunie się na wysokość iglicy pałacu kultury.
Ale najpierw anteny na platformę, później będę się martwił.
Pozdrawiam
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
Z tego co pamiętam to sterowanie trzeciego kanału masz na trymerze koło koła kierowniczego. Tak przynajmniej było w aparaturach jak pracowałem jeszcze w sklepie modelarskimBrontos pisze:-aparatura pistoletowa, podobno trzy kanały Mavarick MTX-243, jak mi ktoś powie gdzie szukać trzeciego kanału..... bo w studni już szukałem.
Ja swojego Scouta przerobiłem na trialówkę na ramie i budzie Axiala SCX10.
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
Projekt pierwotny, uruchomiony wczoraj wieczorem, na powrót mojej Pani, zdążył już pokazać parę ze swoich słabych,nie przemyślanych idei.
Wyglądało to tak.
Zgodnie doszliśmy do wniosku, że w czasie jazdy, szczególnie z przeszkodami, kierownik musi widzieć koła pojazdu, aby móc ocenić sytuację w którą się pcha, inaczej cały czas jeździ się i szoruje kołami po wszystkim co jest w okolicy.
Rozwiązanie tego problemu wymagało przeniesienia całego P&T na poziom pokładu, widok obejmuje teraz oba koła i jeszcze pewien margines tego co dzieje się wkoło.
Niestety podniosło to troszkę środek ciężkości, biorąc pod uwagę że mój P&T to dwa serwa HD322 i kamera w metalowej obudowie.(Koniecznie muszę lżejsze serwa znaleźć).
I jeszcze ustawienie kamery osiowo, z osiowym obrotem muszę wykombinować, ale to chyba na takim P&T będzie ciężko.
Kolejny problem to ciemności. Mimo rzekomej zaje....i kamery APERA, po prostu ciemność widać. Dwie diody 3W chyba załatwiły sprawę, na razie beż żadnych soczewek i kolimatorów, bo jakoś nie znalazłem w domu. Testy robione w nocy potwierdziły słuszność oświetlenia ( zastanawiam się nawet czy nie przesadziłem). Teraz tylko muszę przełącznik RC wymyślić, żeby bez sensu cały czas prądu nie brały.
Jak widać na załączonym filmie, umiejscowienie oświetlenia na razie niefartowne jest, świeci złośliwie w kamerę. Docelowo wyląduje na P&T i będzie świeciło zza kamery tam gdzie ona patrzy
Zauważyłem że, przy tym całym szpeju jaki na niego wrzuciłem, pokład ma problem z poziomowaniem się, jak złapie przechył to tak trzyma, aż do kontr przechyłu. Pewnie trzeba będzie twardsze sprężyny znaleźć.
Jeszcze jedno cenne spostrzeżenie wyniknęło z tego doświadczenia, pojazdy lądowe dają dużo większy spokój ducha i luz przy zabawie, niż te wszystkie latadła, gdzie człowiek normalnie spięty jak baranie..., a skupiony.... i jeszcze przy wszystkich kumplach i znajomym musi zluzowanego grać . A jak się pomyli lub coś zawiedzie, to nawet sam przed sobą, boi się przyznać ile kasy ulotnił/utopił czy co tak komu się udało. I jeszcze modlitwa żeby to komuś na głowę nie spadło. Na lądzie tego nie ma.
Może dziś będzie PIX z kompletem I moja Pani wyczaiła gdzieś łańcuch odpowiedni, sama będzie robiła łańcuch śniegowe. Co by po śniegu mogła śmigać
Pozdrawiam
Wyglądało to tak.
Zgodnie doszliśmy do wniosku, że w czasie jazdy, szczególnie z przeszkodami, kierownik musi widzieć koła pojazdu, aby móc ocenić sytuację w którą się pcha, inaczej cały czas jeździ się i szoruje kołami po wszystkim co jest w okolicy.
Rozwiązanie tego problemu wymagało przeniesienia całego P&T na poziom pokładu, widok obejmuje teraz oba koła i jeszcze pewien margines tego co dzieje się wkoło.
Niestety podniosło to troszkę środek ciężkości, biorąc pod uwagę że mój P&T to dwa serwa HD322 i kamera w metalowej obudowie.(Koniecznie muszę lżejsze serwa znaleźć).
I jeszcze ustawienie kamery osiowo, z osiowym obrotem muszę wykombinować, ale to chyba na takim P&T będzie ciężko.
Kolejny problem to ciemności. Mimo rzekomej zaje....i kamery APERA, po prostu ciemność widać. Dwie diody 3W chyba załatwiły sprawę, na razie beż żadnych soczewek i kolimatorów, bo jakoś nie znalazłem w domu. Testy robione w nocy potwierdziły słuszność oświetlenia ( zastanawiam się nawet czy nie przesadziłem). Teraz tylko muszę przełącznik RC wymyślić, żeby bez sensu cały czas prądu nie brały.
Jak widać na załączonym filmie, umiejscowienie oświetlenia na razie niefartowne jest, świeci złośliwie w kamerę. Docelowo wyląduje na P&T i będzie świeciło zza kamery tam gdzie ona patrzy
Zauważyłem że, przy tym całym szpeju jaki na niego wrzuciłem, pokład ma problem z poziomowaniem się, jak złapie przechył to tak trzyma, aż do kontr przechyłu. Pewnie trzeba będzie twardsze sprężyny znaleźć.
Jeszcze jedno cenne spostrzeżenie wyniknęło z tego doświadczenia, pojazdy lądowe dają dużo większy spokój ducha i luz przy zabawie, niż te wszystkie latadła, gdzie człowiek normalnie spięty jak baranie..., a skupiony.... i jeszcze przy wszystkich kumplach i znajomym musi zluzowanego grać . A jak się pomyli lub coś zawiedzie, to nawet sam przed sobą, boi się przyznać ile kasy ulotnił/utopił czy co tak komu się udało. I jeszcze modlitwa żeby to komuś na głowę nie spadło. Na lądzie tego nie ma.
Może dziś będzie PIX z kompletem I moja Pani wyczaiła gdzieś łańcuch odpowiedni, sama będzie robiła łańcuch śniegowe. Co by po śniegu mogła śmigać
Pozdrawiam
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
W rzeczy samej.Brontos pisze:pojazdy lądowe dają dużo większy spokój ducha i luz przy zabawie, niż te wszystkie latadła, gdzie człowiek normalnie spięty jak baranie..., a skupiony....
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
Bardzo trafnie napisane - sam też do tego doszedłem po lataniu quadem 250ką i dużymi bydlakami - za dużo mam stresu na codzień żeby w wolnym czasie dokładać sobie tyle nerwówBrontos pisze:Jeszcze jedno cenne spostrzeżenie wyniknęło z tego doświadczenia, pojazdy lądowe dają dużo większy spokój ducha i luz przy zabawie, niż te wszystkie latadła, gdzie człowiek normalnie spięty jak baranie..., a skupiony....
Od kilku miesięcy szukam summita pod przeróbkę na fpv - już nawet udało mi się wyrwać za śmieszną kasę oryginalne Tonka bronco z lat 70tych na OLX. Będzie można rozsiąść się wygodnie w fotelu i delektować godzinnym zwiedzaniem lasu, popijając przy tym piwko:)
... i tak skończysz na kiss24A
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
No i poszło w śnieg;-)
Osprzęt z baterią 4900/3s ważył 800g.
Łańcuchy 390g
Niestety śnieg mimo wszystko za głęboki, i mimo chęci wykonania misji pojazd utknął.
na jedno koło poszło prawie dwa metry łańcucha. Na przodzie dużo delikatniejszy łańcuch,
co było widać po trakcji w terenie.
Na tylnie koła łańcuch duży i gruby.
naprawdę dobrze pracujące w śniegu.
Całość:
Rowerek w akcji
Pozdrawiam
Osprzęt z baterią 4900/3s ważył 800g.
Łańcuchy 390g
Niestety śnieg mimo wszystko za głęboki, i mimo chęci wykonania misji pojazd utknął.
na jedno koło poszło prawie dwa metry łańcucha. Na przodzie dużo delikatniejszy łańcuch,
co było widać po trakcji w terenie.
Na tylnie koła łańcuch duży i gruby.
naprawdę dobrze pracujące w śniegu.
Całość:
Rowerek w akcji
Pozdrawiam
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
Zaczyna powoli wyglądać jak sowiecki Łunochod
- xq_operator
- Posty: 441
- Rejestracja: czwartek 05 wrz 2013, 12:10
- Lokalizacja: pomorskie
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
maverick jest super do fpv
pierwszy mod, który polecam zrobić to przełożyć baterię pod spód (w poprzek) - bardzo zmniejsza to chęć samochodziku do wywracania się :)
pierwszy mod, który polecam zrobić to przełożyć baterię pod spód (w poprzek) - bardzo zmniejsza to chęć samochodziku do wywracania się :)
- xq_operator
- Posty: 441
- Rejestracja: czwartek 05 wrz 2013, 12:10
- Lokalizacja: pomorskie
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
Mam pytanie - czy smarowałeś czymś (czym?) zabudowane przekładnie ?
Ew. czy ktoś (Piotr?) uważa, że nie trzeba lub nie należy tego robić?
Ew. czy ktoś (Piotr?) uważa, że nie trzeba lub nie należy tego robić?
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
xq_operator, w mojej trialówce po kupnie rozkręciłem mosty i napchałem tam smaru żeby nie puścił wody do przekładni. Po brodzeniu i taplaniu się w błocie w sezonie i kontroli po sezonie w mostach zero wilgoci.
- xq_operator
- Posty: 441
- Rejestracja: czwartek 05 wrz 2013, 12:10
- Lokalizacja: pomorskie
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
dzięki, rozkręcam scouta choć po błocie jeździć nie zamierzam
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
Witam Panów,
jako że moja Pani, ma duży rewers do pisania po forach, musze ja ją wyręczać, co niniejszym czynie.
SCOUT dostał w spadku po moim nowym KYOSHO MAD BUG 1:10
( A lata to tak z nowym motorem skręconym na 40%:
)
No i koniec chwalenia się i powrót do tematu.
cały naped bezszczotkowy firmy ORION, regiel 45A,2S LiPol, nawet Waterproof (sprawdzone ), silnik TeamOrion Neon ONE 2400kV, przełożenia zostały oryginalne
Całość wylądowała pod podłogą fabryczną, obniżając zauważalnie środek cięzkości.
Wstrętną, ciężką, słabą baterię NiMH 7.2V 1800mAh, zamieniłem na leciutką, malutką, wydajną i co najważniejsze, mieszczącą sie między kołami tylniej osi LiPolke TATTU 2S 1000mAh 45C idealnie wpasowując się za odbój, który jest zdeżakiem.
Całość prezentuje się teraz tak:
Teraz kolej na pozbycie się niepotrzebnego ciężaru na samej górze i wykombinowanie jak przenieść napęd jeszcze o jakieś 2...może 3 cm w dół. Jak już zrobię go plaskatego, a jego dzielność terenowa zacznie moją Panią zadawalać, zacznie się etap rowerowania...., i już wiem że nie będzie to SRUAFAŁ, czy inne kije samobije, tylko zwykły FPV, mała szeroka kamera na prostym lekkim gimbalu między kołami, na drugim końcu nadajnik, światła zintegrowane z gimbalem i głośny brzęczyk (jak by się człowiek zapomniał gdzie mógł odjechać). Ma się tym jeździć a nie programić Ma pozwolić na obserwację dziczyzny....nawet tej nocnej A jak pokazuje moje doświadczenie, rzeczy skomplikowane, wyszukane, wydumane...sprawiają wielką radość w trakcie budowania....i zazwyczaj wielki podku.... w trakcie prób użytkowania ... Tak wiec prosto, prosto i jeszcze raz prosto jak ruszy dalej to wkleję postępy.
Pozdrawiam.
jako że moja Pani, ma duży rewers do pisania po forach, musze ja ją wyręczać, co niniejszym czynie.
SCOUT dostał w spadku po moim nowym KYOSHO MAD BUG 1:10
( A lata to tak z nowym motorem skręconym na 40%:
)
No i koniec chwalenia się i powrót do tematu.
cały naped bezszczotkowy firmy ORION, regiel 45A,2S LiPol, nawet Waterproof (sprawdzone ), silnik TeamOrion Neon ONE 2400kV, przełożenia zostały oryginalne
Całość wylądowała pod podłogą fabryczną, obniżając zauważalnie środek cięzkości.
Wstrętną, ciężką, słabą baterię NiMH 7.2V 1800mAh, zamieniłem na leciutką, malutką, wydajną i co najważniejsze, mieszczącą sie między kołami tylniej osi LiPolke TATTU 2S 1000mAh 45C idealnie wpasowując się za odbój, który jest zdeżakiem.
Całość prezentuje się teraz tak:
Teraz kolej na pozbycie się niepotrzebnego ciężaru na samej górze i wykombinowanie jak przenieść napęd jeszcze o jakieś 2...może 3 cm w dół. Jak już zrobię go plaskatego, a jego dzielność terenowa zacznie moją Panią zadawalać, zacznie się etap rowerowania...., i już wiem że nie będzie to SRUAFAŁ, czy inne kije samobije, tylko zwykły FPV, mała szeroka kamera na prostym lekkim gimbalu między kołami, na drugim końcu nadajnik, światła zintegrowane z gimbalem i głośny brzęczyk (jak by się człowiek zapomniał gdzie mógł odjechać). Ma się tym jeździć a nie programić Ma pozwolić na obserwację dziczyzny....nawet tej nocnej A jak pokazuje moje doświadczenie, rzeczy skomplikowane, wyszukane, wydumane...sprawiają wielką radość w trakcie budowania....i zazwyczaj wielki podku.... w trakcie prób użytkowania ... Tak wiec prosto, prosto i jeszcze raz prosto jak ruszy dalej to wkleję postępy.
Pozdrawiam.
- xq_operator
- Posty: 441
- Rejestracja: czwartek 05 wrz 2013, 12:10
- Lokalizacja: pomorskie
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
ten model prosi się o 4WS i większą zębatkę atakującą
pierwsze już mam, drugie w drodze
pierwsze już mam, drugie w drodze
Re: Maverick SCOUT RC, FPV dla mojej Pani :-)
Cze,
fajny model.
Mam pytanie trochę z innej beczki.
Czy idzie go tak usztywnić by mógł być platformą pod np. Panasonic GH3 lub GH4 wraz z gimbalem oraz amortyzatorami linowymi.
Domyślam się że Gopro wraz z gimbalem to nie będzie dla niego problem.
fajny model.
Mam pytanie trochę z innej beczki.
Czy idzie go tak usztywnić by mógł być platformą pod np. Panasonic GH3 lub GH4 wraz z gimbalem oraz amortyzatorami linowymi.
Domyślam się że Gopro wraz z gimbalem to nie będzie dla niego problem.
Strona mojej kochanej córeczki:
http://www.igunia.pl
Jak nie wiesz na co przeznaczyć 1% odpisu z podatku - zajrzyj.
http://www.igunia.pl
Jak nie wiesz na co przeznaczyć 1% odpisu z podatku - zajrzyj.