Re: Budujemy Long Range
: wtorek 06 lis 2018, 15:16
Tylko ze z tego co jest napisane on lata okolo 25 min. Nie jest to wysrubowany wynik tym bardziej że podobne albo lepsze czasy można uzyskać stosując tańsze komponenty.
Zacznijmy od tego że nie promuję swoich usług a merytoryczny był post kierujący do build loga człowieka który tym sprzętem jak ty to piszesz "na godnych podzespołach" robi dalekie loty bez trzęsienia portkami z obawy czy podzespoły wytrzymają. Wiele razy na grupach facebookowych toczyłem wojny z ludźmi którzy nie mając kasy budowali racery na tanich podzespołach a potem był płacz że pogiął się dzwonek, spalił się silnik czy połamało ramię w ramie i kończyło się to zawsze płaczem i kupnem markowych podzespołów. Wiele osób udało mi się wyleczyć z kupowania tanich części bo patrząc jak to się mści na innych dochodzili do wniosku że nie warto kupować dwa razywaldek72 pisze:Ale jesli na nich można uzyskać lepsze czasy lotu niż na "godnych podzespołach" to świadczy tylko o kompetencjach montarzysty promującego "godne podzespoły" i swoje usługi zamiast udzielania merytorycznych uwag.
Chwała ci za to że zająłeś takie miejsca, ja nie mam potrzeby dowartościowywać się chwaląc się zajętymi miejscamiwaldek72 pisze:Chwaląc się doświadczeniem modelarskim nie zapomnij opisać miejsca zajęte na MŚ (ja tylko 7 i 4 ale może jeszcze to poprawię).
Nie do końca zgodzę się z przyczynami lepszej wydajności dysków (w mojej ocenie jest więcej przyczyn) ale Masz rację nie wszystkie silniki z wyścigów są najlepsze do długiego lotu. Ale to dale możliwość kupienia starszych generacji silników wysokiej jakości w lepszych cenach. Długi lot w zakresie napedu wymaga odpowiedniego dobrania posuwu śmigła i zakresu obciarzen silnika tak żeby wypadkowa sprawność napędu była możliwie najwyzsza (niestety to zawsze kompromis). Na innych silnikach napewno da się latac długo ale ostatnio testowałem te. Dlatego podałem prostego gotowca na 46min lotu.Majk99 pisze:Ale wiesz, że silniki w tych rozmiarach są teraz głównie kierowane na maksymalne osiągi do kopterów wyścigowych, a nie na wydajność, prawda? Te dysy mają słabsze magnesy i większą przerwę między statorem, a magnesami i głównie dlatego są wydajniejsze.
Przepraszam ale pokaż proszę badania pokazujące że firma dys to "gownolit" napewno je masz bo inaczej przecież byś był niedouczonym kłamca który bezpodstawnie szkaluje dostawcę części. Po uzupełnieniu podstaw z zakresu aerodynamiki, mechaniki i elektryczności napewno i przy zastosowaniu godnych części dasz radę powisieć tyle co gownolit. A słyszałeś o tym ze nad głowami ludzi się nie lata bo sugerujesz że tym cięższm kopterem powyżej 600g można bezpiecznie w odróżnieniu od lżejszego - ciekawa teoria. Proponuję zapoznanie się ze zjawiskiem pędu (fizyka szkoła podstawowa). [/quote]PiotrSz pisze:Z gównolitu możesz budować sobie wydajne copterki do wiszenie przez dwie godziny a nie maszyny które mają służyć do długich lotów często nad głowami ludzi.
Pozwolę się z tym nie godzić ponieważ w poprzedniej naszej dyskusji użyłes jako argumentu zwrotu że zbudowales wiele kopterow dla swoich klientów. Wg mnie to spełnia definicje reklamy.PiotrSz pisze:Zacznijmy od tego że nie promuję swoich usług
Czyżby znowu reklama zamiast argumentów?PiotrSz pisze:nie zgadzam z twoją filozofią budowania na podzespołach z gównolitu...w wielu zbudowanych dla ludzi racerach więc mam jakieś pojęcie, a zbudowałem ich sporo.
A myślałeś czemu nie wygrywał? Może braki jakieś?PiotrSz pisze:jestem praktykiem i człowiekiem który przez kilka lat startował w zawodach racerów
Nie umiesz dobrać optymalnych parametrów a zamiast niezawodnego systemu doradzasz maksymalnie niezawodny i cięższy bezpieczniejszy od lrzejszego może rozwiń to bo to ciekawePiotrSz pisze:przy lotach long range nie liczy się już tylko jak tanio uda Ci się zbudować niezawodny system a raczej o to żeby ten system był maksymalnie niezawodny ze względów bezpieczeństwa oraz po to żeby nie stracić maszyny.
Nie, to dlaczego używasz takich argumentów jak: zajmuje się 5 lat, budowalem dla innych, startowałem w wyścigach. A można by: ten... jest droższy ale lata tyle, ten silnik przelata tyle h a tamten uzyskuje taki ciąg /w.PiotrSz pisze:a nie mam potrzeby dowartościowywać chwaląc się zajętymi miejscami
Masz rację tylko że pozwalając na stosowanie inwektyw ( filozofia gownolitu) kiedy brakuje argumentów technicznych nie dbamy o ulepszanie naszych maszynBaqsthc pisze:Panowie a może dajcie sobie spokój.. Taką gówno burzę można ciągnąć w nieskończoność a racja jest jak dupa, każdy ma swoją..
Na 5 km sprawdzi się wiele konfiguracji, nie musi ona być jakoś szczególnie zrobiona pod long range, sam zrobiłem 7km odległości na popularnej ramie F550 ze stockowymi podzespołami od dji a napęd ten nie jest ani wydajny ani nie zapewnia długich czasów lotu.Sysio pisze:Co do long range to powiedzmy do 5km