Wania pisze:Głuś, taaaaa 2.4.8 - rozumiem, ze to slabszy punkt nawet od mojej niewiedzy?
;)
Przegogluj forum, ja miałem 3 albo 4 sztuki tego wynalazka (jeden jeszcze leży gdzieś), Kuczemu chyba baro padło w nim dwa razy, mi on (jeden egzemplarz) z najgorszych rzeczy właśnie flipa robił w osi pith na stabilize, ale takiego ładnego
, a że byłem z 10m nad ziemia to nie przykrecił
Najlepsze jest to że w ROL działało idealnie, a w PITH jak by mu się ACRO włączało
Jak robisz oblot to najpierw postaw dziada bez śmigieł i na STAB pogazuj delikatnie, rozbrój i sprawdź logi, przynajmniej tą autoanalizą co Ci wkleiłem wynik
Z czasem się nauczysz "badać" logi w "pełnej wersji", ale jak w autoanalizie wyjdzie OK to powinien już jako tako latać, a przynajmniej nie spadać.
Co do GPS i kompasu nie powinien spaść - pix potrafi wrócić do bazy ze źle skalibrowanym i rozjeżdżającym się kompasem (a przynajmniej potrafił na sofcie 3.4.6 więc wnioskuję że nadal tak jest), będzie leciał jak pijany Kazio wracający nad ranem z wesela, ale do domu trafi - testowałem. Swoją drogą zabawnie to wyglądało, ale niestety byłem sam i nie miał kto nagrać
Śmigła jak już Ci ktoś napisał - jak bierzesz węglowe to ok, ale patrz na T-motor itp. jak zobaczysz cenę to Ci się odechce. Te tanie węglówki są 10 razy gorsze jak najtańsze APC, a wyważanie na taśmę... pewnie w klubie koledzy na helikach śmigają?
Pociesze Cię, widziałem takiego co łopate (jedną) śmigła od helika na szklance wyważał - nie wiem co chciał tym osiągnąć
Niestety tak jest że jeden zrobi durnote, a inni bezmyślnie małpują. Kup wyważarkę DU-BRO i wyważ śmigła tak, aby stały jak wryte w każdej pozycji: pionowo, poziomo, pod skosem - dosłownie w każdej, no a później może się okazać że trzeba wyważyć silniki... ale jak mówiłem rób X8 na mniejszych śmigłach to żeś nie chciał słuchać
12 calowe HQprop'y wystarczy przelecieć na DU-BRO j/w i obraz jest jak żyleta, wszystkie drgania w normie
Do tego 8 silników 3510 albo 3110 waży mniej jak Twoich 6 i mają porównywalny ciąg oraz ekonomie lotu, ale lepszą dynamikę i każde FC sobie z taką konfiguracją lepiej radzi. Nie wspomnę o cenie śmigieł...
PS. Zapamiętaj sobie na zawsze taką maksymę:
czym większe śmigła tym większy kłopot