Parrot bebop 2 / Skycontroller 2 +okulary

Heli, koptery, lotnie, balony, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Koshmar
Posty: 1
Rejestracja: wtorek 03 lip 2018, 07:52
Lokalizacja: Manchester

Parrot bebop 2 / Skycontroller 2 +okulary

Post autor: Koshmar »

Siema wszystkim, jestem nowy i chcial bym sie z wani podzielic moimi doswiadczeniami. Mam nadzieje ze potraktujecie mnie łagodnie. A wiec zaczynamy, od wczoraj jestem posiadaczem Parrota bebop 2 z scl 2 jako ze jest to moj pierwszy lepszy dron jestem zielony w temacie. Pierwsza sprawa to zasieg opisywany przez producenta to 2km... chyba z antena na plechach, po poprawnej kalibracji Skycontroller-a i podłaczeniu go pod iphona 6s plus osiagnełem max 60m wysokosci i 111m w dal... zawiodłem sie strasznie, moze wiecie czym jest to spowodowane ?? Bo takie wyniki no niestety odbiegaja od podawanych w opisie... jak poprawic zasieg tego ustrojstwa ?? Mieszkam na stałe w uk
bogdanor
Posty: 30
Rejestracja: środa 25 kwie 2018, 06:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Parrot bebop 2 / Skycontroller 2 +okulary

Post autor: bogdanor »

Na stronie producenta pisze że taki zasięg ma przy sterowaniu z smartfona (wifi).
michal319
Posty: 74
Rejestracja: wtorek 18 kwie 2017, 08:27
Lokalizacja: Wielkopolska.

Re: Parrot bebop 2 / Skycontroller 2 +okulary

Post autor: michal319 »

W jakim terenie, warunkach latałeś - anteny w LOS czy drzewa ?
dragonfly24
Posty: 204
Rejestracja: środa 02 mar 2016, 13:40

Re: Parrot bebop 2 / Skycontroller 2 +okulary

Post autor: dragonfly24 »

Jeśli lata się w mieście, to zaszumeinie innych sieci wpływa na zasięg. Chociaż na terenach przedmiejskich czy wiejskich też bywa sporo sieci wifi. Te 2km osiąga się w idealnych warunkach, bez zaszumeinia i przeszkód.
Obecne drony: Spark Fly More Combo, Mavic Air Fly More Combo, BAT-100, Parror AR. Drone 2.0, Rayline R8, Syma X5HC, Parrot Airborne Cargo Mars
Byłe drony: Cheerson CX-20, Bebop 1, Bebop 2 + Skycontroller 1, Skycontroller 2, 250-ka DIY, Eachine XQ90