Re: Octocopter X8 by Tanner (56k warning!)
: czwartek 16 sie 2018, 13:40
Ok, zamontowane! Poszło nawet dobrze, choć mam uwagi. Nie pomyślałem, że bardzo ciężko będzie kontrować nakrętki przy "zamykaniu" całości - zewnętrzne bez problemu ale do wewnętrznych jest bardzo słabe dojście. Na razie przykleiłem je kropelką do detalu, jest ok. Może kiedyś dodrukuję połowę uchwytów z wpuszczanymi (na wcisk) nakrętkami.
Wagowo - zdjąłem niecałe 300g, dołożyłem 400g - więc nie ma źle!
Jako, że dalej latam z ręcznym gimbalem, nogi zamontowałem na 8cm dystansach, aby nie startować z opony. Mechanizmy mają dwa z czterech otworów gwintowane, więc z pomocą przyszły takie robaczki rozwiązanie tymczasowe, aż uporam się z dedykowanym gimbalem.
Co ciekawe, mocowanie gimbala jest na tym samym poziomie co przed modyfikacją - pakiet ma taką samą wysokość jak stalowe linki zamontowane wcześniej pod podwoziem. Finalnie cały kopter jest teraz niższy o 6cm - po usunięciu pakietu z góry.
Organoleptycznie - jest inaczej niż na stalowych linkach, jakby progresywnie - w pierwszej fazie ruchu jest bardzo miękko, jednym palcem można ruszyć układ na parę mm, ale im dalej tym twardziej. Na o-ringach leży w sumie 2600g - praktycznie połowa całego koptera więc mam nadzieję, że bezwładność zrobi swoje. Latanie w weekend, wrzucę efekty
Wagowo - zdjąłem niecałe 300g, dołożyłem 400g - więc nie ma źle!
Jako, że dalej latam z ręcznym gimbalem, nogi zamontowałem na 8cm dystansach, aby nie startować z opony. Mechanizmy mają dwa z czterech otworów gwintowane, więc z pomocą przyszły takie robaczki rozwiązanie tymczasowe, aż uporam się z dedykowanym gimbalem.
Co ciekawe, mocowanie gimbala jest na tym samym poziomie co przed modyfikacją - pakiet ma taką samą wysokość jak stalowe linki zamontowane wcześniej pod podwoziem. Finalnie cały kopter jest teraz niższy o 6cm - po usunięciu pakietu z góry.
Organoleptycznie - jest inaczej niż na stalowych linkach, jakby progresywnie - w pierwszej fazie ruchu jest bardzo miękko, jednym palcem można ruszyć układ na parę mm, ale im dalej tym twardziej. Na o-ringach leży w sumie 2600g - praktycznie połowa całego koptera więc mam nadzieję, że bezwładność zrobi swoje. Latanie w weekend, wrzucę efekty