OktoX 4s A2 mały duży wariat

Heli, koptery, lotnie, balony, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
malyboa
Posty: 95
Rejestracja: środa 18 lip 2012, 16:35
Lokalizacja: Karpacz

Re: OktoX 4s A2 mały duży wariat

Post autor: malyboa »

dozo taka maszyna Ci udzwignie? Ile tym polatasz na tych bateriach ?? 20min -30?
świeżak
Marchelli
Posty: 72
Rejestracja: niedziela 25 maja 2014, 07:58
Lokalizacja: LBN

Re: OktoX 4s A2 mały duży wariat

Post autor: Marchelli »

właśnie wróciłem z testów, z gimbalem do gopro i fpv 20min latania i pakiety do 3.6v rozładowane
tak ze bardzo mnie zadowala taki wynik
Marchelli
Posty: 72
Rejestracja: niedziela 25 maja 2014, 07:58
Lokalizacja: LBN

Re: OktoX 4s A2 mały duży wariat

Post autor: Marchelli »

Wersja finalna:
Musialem zmienic podwozie na mocniejsze, to najslabsze tarota nie dawalo rady, kupilem mocniejsze na rurke 25mm i poprzeczne nogi 16mm, 330mm dlugosci, duzo lepiej :D
Waga samej konstrukcji bez akku i bez gopro rowne 3000g, a kompletnie ze wszystkim 4,4kg, czas lotu spokojnego 20min, tak ze projekt zakonczony raczej, zabieram sie za produkcje czegos malego 250 i skrzydlo fpv

Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
szaman89
Posty: 444
Rejestracja: czwartek 16 lip 2015, 21:32
Lokalizacja: Płock / Włocławek / Toruń

Re: OktoX 4s A2 mały duży wariat

Post autor: szaman89 »

Marchelli pisze:Musialem zmienic podwozie na mocniejsze, to najslabsze tarota nie dawalo rady, kupilem mocniejsze na rurke 25mm i poprzeczne nogi 16mm, 330mm dlugosci, duzo lepiej :D
A próbowałeś podpić napięcie na tym starym podwoziu? Też miałem problem z tymi serwami na napięciu 5V. Górny zakres napięcia tego podwozia to 6.3V. Po kilku lądowaniach podwozie zachowywało się jakby się trochę wyrobiło i nie miało siły podnieść jednej nogi. Podbiłem na regulatorze step-down do 6V i jest cacy.
Tanner
Posty: 793
Rejestracja: wtorek 31 maja 2016, 20:08
Lokalizacja: Gdańsk/Kraków

Re: OktoX 4s A2 mały duży wariat

Post autor: Tanner »

W jaki sposób nie dawało rady, tzn mówisz przy lądowaniu słabe się wydawało, dopiero jak zmieniłeś nogi na 25mm i płozy na 16mm to jest ok? Rozumiem, że mechanizmy dają radę z większym obciążeniem?
Daj znać jak zamontowałeś 16mm rurkę na mechanizm bo chyba muszę zrobić to samo :)
Marchelli
Posty: 72
Rejestracja: niedziela 25 maja 2014, 07:58
Lokalizacja: LBN

Re: OktoX 4s A2 mały duży wariat

Post autor: Marchelli »

Te rureczki 16mm wydawaly sie bardzo wiotkie, i mechanizm podnoszenia tez taki mizerny, dalem nowe mechanizmy na rurke 25mm, na dole 16mm mozna kupic w dlugosci 330mm wiec pasuje idealnie

Druga sprawa dron juz nie lata, bliskie spotkanie z drutami, jak spadl to wylamaly sie jednk ramie, podwozie i mocowanie tego ramienia z plyty, ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo, przeprojektowalem cala rame, wszytskie plytki, lacznie z mocowaniem baterii i silnikow, plytki juz sa w drodze wiec powinny dojsc lada dzien, powycinam i skladam od nowa calosc

Wysłane z mojego E6833 przy użyciu Tapatalka
Marchelli
Posty: 72
Rejestracja: niedziela 25 maja 2014, 07:58
Lokalizacja: LBN

Re: OktoX 4s A2 mały duży wariat

Post autor: Marchelli »

Skladanie nowej wersji dobieglo konca, wiele sie zmienilo w porownaniu do poprzedniej, tak jak pisalem nowe mocowania silnikow, no to i nowe silniki sa, T-Motor U3, smigla 13cali, nowe mocowanie baterii, teraz jest podwieszana od spodu, grubsze podwozie, po zmianie silnikow i przeprojektowaniu ramy 200g mniej niz wczesniej, dzisiaj wlasnie bylem na pierwszym tescie i powiem ze jest duzo lepiej niz wczesniej, te silniki robia swoje, narazie gopro ale gimbalmpod sony a6300 sie robi, zostalo os yaw dorobic i moja wersja gimbala infinity gotowaObrazek

Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Marchelli
Posty: 72
Rejestracja: niedziela 25 maja 2014, 07:58
Lokalizacja: LBN

Re: OktoX 4s A2 mały duży wariat

Post autor: Marchelli »

Poczynilem kolejne kroki w celu usprawnienia mojej okty...

Udalo mi sie kupic tanio uzywane silniki T-Motor U3, ktore oddalem do przewiniecia, z 700kv wyszlo 900kv, ciag max 2.2kg, a pobor pradu 22A max.

Jako ze moje regle to 40A ktore sa dosc duze i jeden wazy az 35g pomyslalem, ze moze esc z racera tez to uciagnie, T-Motor F30A powinien starczyc, podlaczylem go do mojej hamowni, dalem ciag na maxa, i przez 10minut sprawdzalem jego dzialanie, zrobil sie lekko cieply, dzialalo wszystko bez najmniejszych problemow.

Tak ze teraz po zakonczeniu sezonu, okta idzie na warsztat, przewijanie wszystkich silnikow na 900kv, i wymiana regli na te od racera, zaoszczedze jakies 250g, i dostane troche wiecej mocy.
DSC_0003.jpeg
DSC_0003.jpeg (46.67 KiB) Przejrzano 3618 razy
DSC_0002.jpeg
DSC_0002.jpeg (48.39 KiB) Przejrzano 3618 razy
Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ