Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Heli, koptery, lotnie, balony, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
sqnic123
Posty: 18
Rejestracja: wtorek 09 lut 2016, 18:23
Lokalizacja: Łabiszyn - kujawsko-pomorskie

Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: sqnic123 »

Cześć

Kończę składać swoją drugą 250-tkę - pierwszą niestety wiele się nie nalatałem, bo uciekła mi gdzieś w las..

Mój obecny setup to:
- ZMR250 z Banggood
- NAZE32 SP Racing F3 Flight Control Deluxe 10 DOF
- EMAX MT2205 II KV2300 Racing Edition
- FVT LittleBee 20A
- mini micro OSD
- sony 600
- baterie 3s, 4s
- śmigiełka 5046 Bullnose
Obrazek

Zestaw jest w sumie złożony i nie bardzo jest pogoda, żeby go potestować i poustawiać PIDy.
Bawiąc się logami z blackbox'a z lotów po .. pokoju odniosłem wrażenie, że motor nr 3 ma jakieś problemy - tzn musi wytwarzać większą ilość obrotów niż pozostałe silniki by ustabilizować lot w poziomie (latam na stabilizacji jeszcze).

Problem się potwierdził w lotach na zewnątrz, widać to wyraźnie po dodaniu ciągu na maks.
Regulatory kalibrowałem z poziomu Cleanflight, dla pewności skalibrowałem wszystkie regulatory ręcznie, wartości PPM nieznacznie się różniły, poprawiłem to dodając przy okazji damped light (super sprawa, choć muszę się przyzwyczaić bo pierwsze lądowanie miękkie nie było).

Teraz wygląda to tak:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Niestety problem z silnikiem nr3 pozostał, wygląda to w ten sposób:


Osobiście będąc w temacie laikiem, podejrzewam silnik albo regulator. Jak tylko pogoda i czas pozwoli pozamieniam je miejscami.
Prośba o kolegów o pomoc, czy jest jeszcze coś innego co mógłbym sprawdzić, gdzie można jeszcze szukać przyczyny problemu?
Gdyby ktoś miał chwilę czasu mogę podesłać logi z BB albo configa CF.

pozdr./seba
Awatar użytkownika
kamilborkowski
Posty: 2183
Rejestracja: niedziela 02 lut 2014, 14:43
Lokalizacja: Opole

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: kamilborkowski »

Ewentualnie sprawdź też śmigło założone na tym silniku - czy nie jest uszkodzone / wygięte albo założone odwrotnie.
Awatar użytkownika
sqnic123
Posty: 18
Rejestracja: wtorek 09 lut 2016, 18:23
Lokalizacja: Łabiszyn - kujawsko-pomorskie

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: sqnic123 »

kamilborkowski pisze:Ewentualnie sprawdź też śmigło założone na tym silniku - czy nie jest uszkodzone / wygięte albo założone odwrotnie.
To już zrobiłem w pierwszej kolejności, są nówki na tym filmie ostatnim właśnie.
Zapomniałem wspomnieć, że mam mix na motorach ustawiony wg tego http://blog.oscarliang.net/custom-motor ... uadcopter/, ale na standardwym mixie jest to samo...

pozdr./seba
Awatar użytkownika
Piotrowy
Posty: 3129
Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 14:16
Lokalizacja: Warszawa

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: Piotrowy »

Powtórz kalibrację - nie zaszkodzi. Jak mimo to nie pomoże, przejrzyj silnik (lipne łożyska, wada fabryczna), albo wymień regulator.
W dziwnych przypadkach metoda prób i błędów zazwyczaj jest skuteczna ;-)
Awatar użytkownika
lotpawel
Posty: 918
Rejestracja: wtorek 31 gru 2013, 01:49
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: lotpawel »

a jedną ze skuteczniejszych metod prób i błędów jest zamiana esc z silnika który działa dobrze, wtedy będziesz wiedział czy silnik, czy esc o ile to hardware
Awatar użytkownika
sqnic123
Posty: 18
Rejestracja: wtorek 09 lut 2016, 18:23
Lokalizacja: Łabiszyn - kujawsko-pomorskie

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: sqnic123 »

Cześć,

Zamieniłem silniki miejscami, nr 3 z nr 2.
Efekt taki jak na filmiku, czyli sprawna 2 w miejscu 3 działa źle - silniki są ok z tego wniosek.



Zamawiać ESC i wymieniać czy może szukać jeszcze gdzieś przyczyny?

Tak wygląda konfig

Kod: Zaznacz cały

# dump

# version
# Cleanflight/SPRACINGF3 1.10.0 Oct  2 2015 / 14:57:21 (9f95334)
# dump master

# mixer
mixer CUSTOM
mmix reset
mmix 0 1.000 -1.000 0.765 -1.000
mmix 1 1.000 -1.000 -0.765 1.000
mmix 2 1.000 1.000 0.765 0.765
mmix 3 1.000 1.000 -0.765 -1.000
smix reset


# feature
feature -RX_PPM
feature -VBAT
feature -INFLIGHT_ACC_CAL
feature -RX_SERIAL
feature -MOTOR_STOP
feature -SERVO_TILT
feature -SOFTSERIAL
feature -GPS
feature -FAILSAFE
feature -SONAR
feature -TELEMETRY
feature -CURRENT_METER
feature -3D
feature -RX_PARALLEL_PWM
feature -RX_MSP
feature -RSSI_ADC
feature -LED_STRIP
feature -DISPLAY
feature -ONESHOT125
feature -BLACKBOX
feature -CHANNEL_FORWARDING
feature VBAT
feature MOTOR_STOP
feature FAILSAFE
feature TELEMETRY
feature CURRENT_METER
feature RX_PARALLEL_PWM
feature LED_STRIP
feature ONESHOT125
feature BLACKBOX


# map
map AETR1234


# serial
serial 0 1 115200 57600 0 115200
serial 1 1 115200 57600 0 115200
serial 2 0 115200 57600 0 115200


# led
led 0 5,13:S:AT:0
led 1 6,13:S:AT:0
led 2 7,13:S:AT:0
led 3 8,13:S:AT:0
led 4 5,14:S:AT:0
led 5 6,14:S:AT:0
led 6 7,14:S:AT:3
led 7 8,14:S:AT:3
led 8 0,0:::0
led 9 0,0:::0
led 10 0,0:::0
led 11 0,0:::0
led 12 0,0:::0
led 13 0,0:::0
led 14 0,0:::0
led 15 0,0:::0
led 16 0,0:::0
led 17 0,0:::0
led 18 0,0:::0
led 19 0,0:::0
led 20 0,0:::0
led 21 0,0:::0
led 22 0,0:::0
led 23 0,0:::0
led 24 0,0:::0
led 25 0,0:::0
led 26 0,0:::0
led 27 0,0:::0
led 28 0,0:::0
led 29 0,0:::0
led 30 0,0:::0
led 31 0,0:::0


# color
color 0 0,0,0
color 1 0,255,255
color 2 0,0,255
color 3 30,0,255
color 4 60,0,255
color 5 90,0,255
color 6 120,0,255
color 7 150,0,255
color 8 180,0,255
color 9 210,0,255
color 10 240,0,255
color 11 270,0,255
color 12 300,0,255
color 13 330,0,255
color 14 0,0,0
color 15 0,0,0

set looptime = 1200
set emf_avoidance = 0
set mid_rc = 1500
set min_check = 1100
set max_check = 1900
set rssi_channel = 0
set rssi_scale = 30
set rssi_ppm_invert = 0
set rc_smoothing = 0
set input_filtering_mode = 0
set min_throttle = 1020
set max_throttle = 2000
set min_command = 1000
set servo_center_pulse = 1500
set 3d_deadband_low = 1406
set 3d_deadband_high = 1514
set 3d_neutral = 1460
set 3d_deadband_throttle = 50
set motor_pwm_rate = 400
set servo_pwm_rate = 50
set retarded_arm = 0
set disarm_kill_switch = 0
set auto_disarm_delay = 5
set small_angle = 25
set fixedwing_althold_dir = 1
set reboot_character = 82
set gps_provider = 0
set gps_sbas_mode = 0
set gps_auto_config = 1
set gps_auto_baud = 0
set serialrx_provider = 0
set spektrum_sat_bind = 0
set telemetry_switch = 0
set telemetry_inversion = 1
set frsky_default_lattitude =  0.000
set frsky_default_longitude =  0.000
set frsky_coordinates_format = 0
set frsky_unit = 0
set frsky_vfas_precision = 0
set hott_alarm_sound_interval = 5
set battery_capacity = 0
set vbat_scale = 112
set vbat_max_cell_voltage = 43
set vbat_min_cell_voltage = 34
set vbat_warning_cell_voltage = 35
set current_meter_scale = 210
set current_meter_offset = 0
set multiwii_current_meter_output = 0
set current_meter_type = 1
set align_gyro = 0
set align_acc = 0
set align_mag = 0
set align_board_roll = 0
set align_board_pitch = 0
set align_board_yaw = 90
set max_angle_inclination = 500
set gyro_lpf = 42
set moron_threshold = 32
set gyro_cmpf_factor = 600
set gyro_cmpfm_factor = 250
set yaw_control_direction = 1
set pid_at_min_throttle = 1
set yaw_motor_direction = 1
set yaw_jump_prevention_limit = 200
set tri_unarmed_servo = 1
set servo_lowpass_freq = 400
set servo_lowpass_enable = 0
set failsafe_delay = 10
set failsafe_off_delay = 200
set failsafe_throttle = 1100
set failsafe_kill_switch = 0
set failsafe_throttle_low_delay = 100
set rx_min_usec = 885
set rx_max_usec = 2115
set acc_hardware = 0
set baro_hardware = 0
set mag_hardware = 0
set blackbox_rate_num = 1
set blackbox_rate_denom = 1
set blackbox_device = 1
set magzero_x = -17
set magzero_y = 233
set magzero_z = -753

# rxfail
rxfail 0 a
rxfail 1 a
rxfail 2 a
rxfail 3 a
rxfail 4 h
rxfail 5 h
rxfail 6 h
rxfail 7 h
rxfail 8 h
rxfail 9 h
rxfail 10 h
rxfail 11 h
rxfail 12 h
rxfail 13 h
rxfail 14 h
rxfail 15 h
rxfail 16 h
rxfail 17 h

# dump profile

# profile
profile 0

# aux
aux 0 0 0 1300 2100
aux 1 1 0 1300 1700
aux 2 0 0 900 900
aux 3 0 0 900 900
aux 4 0 0 900 900
aux 5 0 0 900 900
aux 6 0 0 900 900
aux 7 0 0 900 900
aux 8 0 0 900 900
aux 9 0 0 900 900
aux 10 0 0 900 900
aux 11 0 0 900 900
aux 12 0 0 900 900
aux 13 0 0 900 900
aux 14 0 0 900 900
aux 15 0 0 900 900
aux 16 0 0 900 900
aux 17 0 0 900 900
aux 18 0 0 900 900
aux 19 0 0 900 900

# adjrange
adjrange 0 0 0 900 900 0 0
adjrange 1 0 0 900 900 0 0
adjrange 2 0 0 900 900 0 0
adjrange 3 0 0 900 900 0 0
adjrange 4 0 0 900 900 0 0
adjrange 5 0 0 900 900 0 0
adjrange 6 0 0 900 900 0 0
adjrange 7 0 0 900 900 0 0
adjrange 8 0 0 900 900 0 0
adjrange 9 0 0 900 900 0 0
adjrange 10 0 0 900 900 0 0
adjrange 11 0 0 900 900 0 0

# rxrange
rxrange 0 1000 2000
rxrange 1 1000 2000
rxrange 2 1000 2000
rxrange 3 1000 2000

# servo
servo 0 1000 2000 1500 90 90 100 -1
servo 1 1000 2000 1500 90 90 100 -1
servo 2 1000 2000 1500 90 90 100 -1
servo 3 1000 2000 1500 90 90 100 -1
servo 4 1000 2000 1500 90 90 100 -1
servo 5 1000 2000 1500 90 90 100 -1
servo 6 1000 2000 1500 90 90 100 -1
servo 7 1000 2000 1500 90 90 100 -1

set gps_pos_p = 15
set gps_pos_i = 0
set gps_pos_d = 0
set gps_posr_p = 34
set gps_posr_i = 14
set gps_posr_d = 53
set gps_nav_p = 25
set gps_nav_i = 33
set gps_nav_d = 83
set gps_wp_radius = 200
set nav_controls_heading = 1
set nav_speed_min = 100
set nav_speed_max = 300
set nav_slew_rate = 30
set alt_hold_deadband = 40
set alt_hold_fast_change = 1
set deadband = 0
set yaw_deadband = 0
set throttle_correction_value = 0
set throttle_correction_angle = 800
set default_rate_profile = 0
set gimbal_mode = 0
set acc_lpf_factor = 4
set accxy_deadband = 40
set accz_deadband = 40
set accz_lpf_cutoff =  5.000
set acc_unarmedcal = 1
set acc_trim_pitch = 0
set acc_trim_roll = 0
set baro_tab_size = 21
set baro_noise_lpf =  0.600
set baro_cf_vel =  0.985
set baro_cf_alt =  0.965
set mag_declination = 0
set pid_controller = 3
set p_pitch = 45
set i_pitch = 48
set d_pitch = 40
set p_roll = 40
set i_roll = 45
set d_roll = 45
set p_yaw = 100
set i_yaw = 55
set d_yaw = 15
set p_pitchf =  2.500
set i_pitchf =  0.600
set d_pitchf =  0.060
set p_rollf =  2.500
set i_rollf =  0.600
set d_rollf =  0.060
set p_yawf =  8.000
set i_yawf =  0.500
set d_yawf =  0.050
set level_horizon =  3.000
set level_angle =  5.000
set sensitivity_horizon = 75
set p_alt = 50
set i_alt = 0
set d_alt = 0
set p_level = 90
set i_level = 10
set d_level = 100
set p_vel = 120
set i_vel = 45
set d_vel = 1
set yaw_p_limit = 500
set dterm_cut_hz = 0
set pterm_cut_hz = 0
set gyro_cut_hz = 0

# dump rates

# rateprofile
rateprofile 0

set rc_rate = 90
set rc_expo = 65
set rc_yaw_expo = 0
set thr_mid = 50
set thr_expo = 0
set roll_rate = 50
set pitch_rate = 50
set yaw_rate = 56
set tpa_rate = 45
set tpa_breakpoint = 1500

#
pozdr./seba
Awatar użytkownika
kamilborkowski
Posty: 2183
Rejestracja: niedziela 02 lut 2014, 14:43
Lokalizacja: Opole

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: kamilborkowski »

Dla pewności zamień jeszcze ESC. Mi się zdarzyło kiedyś że w ten sposób naprawiłem problem bo podczas przelutowywania poprawiłem zimny lut na reglu.
Awatar użytkownika
sqnic123
Posty: 18
Rejestracja: wtorek 09 lut 2016, 18:23
Lokalizacja: Łabiszyn - kujawsko-pomorskie

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: sqnic123 »

Wzbraniam sie przed tym bo wszystko mam juz poskladane, pozabezpieczane przed wilgocia, sruby poklejone itd... Ale co poradzic. Pytanie tylko czy gdyby faktycznie gdzies nie bylo dobrego styku to efekt moglby byc taki?
Mam mieszy esc a motorami goldy banowe w sumie moge ba poczatek je polutowac raz jeszcze...

Dzięki wszystkim za rady, bedę walczył z tematem :)
zwirekM10
Posty: 106
Rejestracja: niedziela 14 gru 2014, 21:01
Lokalizacja: Opole/Wrocław

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: zwirekM10 »

Mi to coś nie pasuje na ESC. Gdyby to było ESC to by jakoś dziwnie latał, coś by się działo a w końcu by spadł albo w ogóle nawet nie wystartował a z tego co rozumie to lata dobrze tylko trzeci silnik na tym wykresie z blackbox potrzebuje więcej obrotów. Na pewno zamienić ESC miejscami wykluczy lub potwierdzi czy to wina regulatora lub nie. Warto to zrobić z ciekawości chociaż z tego co ja się spotkałem to regulatory albo działają a jak się popsują to nie działają w ogóle albo się się potrafią widowiskowo zjarać ale różne czary mogą się dziać więc zamienić i będzie wiadomo.
Ja to bym kombinował bardziej w inną stronę. Silnik w sumie wykluczyłeś bo zamieniłeś miejscami. Większe obroty, to oznacza większy ciąg na tym silniku. Z jakiegoś powodu zapotrzebowanie na energię jest akurat tutaj większe. Sprawdź w takim razie wyważenie? Może się jakoś tak osprzęt poukładał, że tam ma ciężej i musi bardziej mielić? Śmigła rozumie wykluczyłeś? Jakich śmigieł używasz bo przy tych potworach to raczej pożądne muszą być? Ja polecam i używam HQprop. Z tego co czytałem w internetach to do tych EMAX rs2205 (RS z czerwoną podstawą) największy ciąg uzyskasz na 6x4,5 ale pobór prądu chyba ponad 20A wtedy jest? Jak ci się w ogóle te silniki spisują bo ja już od jakiegoś czasu choruje na nie i się zastanawiam czy to rzeczywiście taka rakieta? I czy jest różnica między tymi RS2205(z czerwoną podstawą) od MT2205? Z testów wynika że ciągu przy 4S na śmigłach 6x4,5 ma ponad 1000g w RS a w MT wg danych jest niższy i w końcu już nie wiem czy jest różnica tylko w kolorze podstawy czy w parametrach również. Ty latasz w trybie z baro? Z tych zapisów to wynika, że zawis masz w połowie gazu to by wskazywało że tak bo chyba przy tym ciągu to powinno być poniżej chyba że coś ustawiałeś sobie w cleanfilght. Spróbuj jeszcze w acro co ci te parametry pokażą i czy dalej jest różnica. Jak zamienisz ESC i dalej będzie to sama a model lata OK i w locie jest wszystko ok to aż tak bardzo bym się chyba tych zapisów nie czepiał między silnikami w acro. Wtedy to może tylko być jakieś połączenie chyba tylko bo teoretycznie długość przewodów to większa oporność itp ale to już inni niech się wypowiedzą bo ja się aż tak nie znam a są specjaliści elektronicy na forum co dokładnie będą wiedzieli.
Podsumowując myślenie:
1. Awaria silnika, opory na silniku wykluczone poprzez zamianę miejsc silników
2. Wykluczyć awarię ESC na podobnej zasadzie jak z silnikami poprzez zamianę.
3. Sprawdzić wyważenie modelu
4. Sprawdzić kabelki zasilania (długość, jakość połączenia itp?)
Więcej mi nic nie przychodzi do głowy. Ustawienia raczej nie. W końcu kontroler daje taki sygnał do danego silnika żeby ciąg był odpowiedni do utrzymania modelu w równowadze. Ja bym sprawdził te punkty i jeżeli będzie ok i lata dobrze to olał bym sprawę ewentualnie latał i czekał aż coś się ujara i wtedy będzie wiadomo dokładnie co.
Awatar użytkownika
sqnic123
Posty: 18
Rejestracja: wtorek 09 lut 2016, 18:23
Lokalizacja: Łabiszyn - kujawsko-pomorskie

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: sqnic123 »

zwirekM10 pisze: Sprawdź w takim razie wyważenie? Może się jakoś tak osprzęt poukładał, że tam ma ciężej i musi bardziej mielić? Śmigła rozumie wykluczyłeś? Jakich śmigieł używasz bo przy tych potworach to raczej pożądne muszą być? Ja polecam i używam HQprop.
Wszystko jest w miarę porozkładane, przy większej baterii ewentualnie tyci tyci ucieka środek ciężkości (tyłek cięższy) ale to i na drugim motorze by było widać. Śmigiełka mam Gemfan 5046 bullnose
zwirekM10 pisze: Z tego co czytałem w internetach to do tych EMAX rs2205 (RS z czerwoną podstawą) największy ciąg uzyskasz na 6x4,5 ale pobór prądu chyba ponad 20A wtedy jest? Jak ci się w ogóle te silniki spisują bo ja już od jakiegoś czasu choruje na nie i się zastanawiam czy to rzeczywiście taka rakieta? I czy jest różnica między tymi RS2205(z czerwoną podstawą) od MT2205? Z testów wynika że ciągu przy 4S na śmigłach 6x4,5 ma ponad 1000g w RS a w MT wg danych jest niższy i w końcu już nie wiem czy jest różnica tylko w kolorze podstawy czy w parametrach również.
To są dwa różne motorki z tej serii:
http://www.emaxmodel.com/brushless-moto ... v2300.html
http://www.emaxmodel.com/brushless-moto ... motor.html

Ja mam te bez czerwonej podstawki - słabsze, wybrałem takie bo mi jako początkującemu z pewnością wystarczą. Tamte to faktycznie potwory, mocniejsze ESC by wypadało do nich mieć, bałbym się tym latać ;) no i bateria na mniej styka.
zwirekM10 pisze: Ty latasz w trybie z baro? Z tych zapisów to wynika, że zawis masz w połowie gazu to by wskazywało że tak bo chyba przy tym ciągu to powinno być poniżej chyba że coś ustawiałeś sobie w cleanfilght. Spróbuj jeszcze w acro co ci te parametry pokażą i czy dalej jest różnica.
Nie baro mam wyłączone, zawis mam gdzieś około 1340-1360 na 3S z baterią 1300 i pełnym osprzętem (to na filmiku to 5 cm nad podłogą więc trzeba chyba więcej ciągu), ciężko jeszcze mówić o lataniu.. w acro to się prędko nie odważę jeszcze na razie FPVFreerider tylko..

Tak to powinno latać na tych silnikach, filmik niestety nie mój ;(


p.s.
Zamówiłem jedną sztukę ESC, jak już rozbebeszać wszystko to na 100% sprawny wymienię, najwyżej zapas będzie.
Inna sprawa, że gdyby nie BB to bym raczej na pewno nawet tego nie zauważył :>



pozrdr./seba
Awatar użytkownika
sqnic123
Posty: 18
Rejestracja: wtorek 09 lut 2016, 18:23
Lokalizacja: Łabiszyn - kujawsko-pomorskie

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: sqnic123 »

Cześć!

Problem udało mi się rozwiązać, najprawdopodobniej przyczyną był słabej jakości lut na FC przy tym motorze.
Dzięki wszystkim za pomoc.

Teraz śmiga, pozostało tylko nauczyć się latać.
Jeden z moich pierwszych lotów w fpv+acro, pomimo braku skilla dla mnie super sprawa :)



pozdr./seba
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: Adrián »

Staraj się latać tylko w acro. Ja popełniłem ten błąd i zaczynałem od horizon/angle, dopiero po przejściu na acro przestał mi przeszkadzać i zaczęła się zabawa :-)
Niestety, jeszcze nie było symulatorów tak fajnych jak teraz, na którym można było poćwiczyć. Strach był złym doradcą.
Awatar użytkownika
sqnic123
Posty: 18
Rejestracja: wtorek 09 lut 2016, 18:23
Lokalizacja: Łabiszyn - kujawsko-pomorskie

Re: Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Post autor: sqnic123 »

Adrián pisze:Staraj się latać tylko w acro. Ja popełniłem ten błąd i zaczynałem od horizon/angle, dopiero po przejściu na acro przestał mi przeszkadzać i zaczęła się zabawa :-)
Niestety, jeszcze nie było symulatorów tak fajnych jak teraz, na którym można było poćwiczyć. Strach był złym doradcą.
To jest właśnie w acro.. póki co latam mega spokojnie na szaleństwa tylko liftoff na razie ;)
Co do latania ze stabilizacja to po paru lotach wiem, że jak juz ktoś posmakuje latania w acro do stabilizavji już raczej nie wróci, przynajmniej w fpv.

Pozdr./seba


Wysłane z mojego SM-T230 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ