proszę o pomoc w zakupie

Heli, koptery, lotnie, balony, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

rafi1
Posty: 6
Rejestracja: wtorek 26 sty 2016, 20:30
Lokalizacja: pomorskie

proszę o pomoc w zakupie

Post autor: rafi1 »

Witam! Bardzo proszę o pomoc w wyborze sprzętu. Potrzebuję małego prostego "latacza" do robienia krótkich filmów. Jestem amatorem filmowania wypraw wakacyjnych i chciałbym wzbogacić je ujęciami z powietrza. Chodzi o kilku, kilkunasto-sekundowe ujęcia. Lubię łazić z plecakiem , więc sprzęt musi być mały tak, żeby zmieścił sie do "kieszeni" i bagażu podręcznego w samolocie. Kamera HD i w miarę stabilny obraz. Spędziłem sporo czasu szukając informacji w necie ale ciężko znaleźć coś dla takiego amatora. Chyba dobrze by było żeby był podgląd z kamery na kontrolerze lub smartfonie (choć może nie koniecznie. cena chyba sporo rośnie..). Dodam, że chodzi raczej o przyzwoitą zabawkę a nie sprzęt za parę tysięcy. Wstępnie wybór padł na HUSBAND X4 z kamerą hd. Będę ogromnie wdzięczy za rady od osób, które znają się na temacie.
z góry dziękuję...
rafał
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: proszę o pomoc w zakupie

Post autor: Verid »

rafi1 pisze:Lubię łazić z plecakiem
rafi1 pisze:chodzi raczej o przyzwoitą zabawkę a nie sprzęt za parę tysięcy
No niestety, albo rybki albo akwarium. Pomijając fakt jakości filmiku (obczaj na YT co można osiągnąć Hubsanem, czy na pewno cię to satysfakcjonuje) to te mikrusy bardzo słabo radzą sobie na zewnątrz. Obawiam się że przy pierwszym spacerze po górach zdmuchnie ci go w krzaki i tyle będzie ujęć z powietrza.
Ten wredny...
rafi1
Posty: 6
Rejestracja: wtorek 26 sty 2016, 20:30
Lokalizacja: pomorskie

Re: proszę o pomoc w zakupie

Post autor: rafi1 »