Skoczek U2.1 już w wersji U2.5

Heli, koptery, lotnie, balony, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
kojak
Posty: 967
Rejestracja: wtorek 26 mar 2013, 11:25
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kojak »

kapitalna jest ta rama - czy ktoś ją może ulotnił już z z Nazą ? ciekawi mnie też jak będzie się zachowywać z gimbalem na nosie, chyba powinno dać się wyważyć ?

ok, już widzę że lata z gimbalem bldc - natomiast martwi mnie trochę ilość śmigieł w kadrze - może obniżenie gimbala i wydłużenie nóg by coś pomogło ?
Awatar użytkownika
Prono
Posty: 1496
Rejestracja: wtorek 23 paź 2012, 20:07
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Prono »

Wydłużenie ramion przednich pewnie coś by pomogło ale dłuższe ramiona=cięższe ramiona :]
Tylne też pewnie można by wydłużyć, żeby większe śmigła wsadzić, tylko znowu większe śmigła wejdą z powrotem bardziej w kadr :-P
Awatar użytkownika
kojak
Posty: 967
Rejestracja: wtorek 26 mar 2013, 11:25
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kojak »

nie, nie myślałem o ramionach, tylko czy obniżając gimbal w dół by się to udało - a wtedy trzeba by dać wyższe "podwozie" żeby gimbal się mieścił
Awatar użytkownika
pirzol
Posty: 986
Rejestracja: czwartek 18 sie 2011, 19:57
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: pirzol »

skoczek po małym odchudzaniu, osiągnął wynik w locie FPV 19,5 min

wykonano:
- wymiana przewodów do silników na lżejsze AWG18 -> AWG20
- wyjęto złaczki 3mm zasilania ESC
- zdemontowałem gimbal BLDC+kuki

waga samego modelu FPV = 945gram (bez pakietów)
- fpv 600mW, kamera sony itp...
- smigla 12x3.8 carbon
- silniki rctimer 2830-11 1000kv

dodano zasilanie 2x 3S 3600mAh

pzdr
Piotr
Ostatnio zmieniony sobota 26 paź 2013, 16:38 przez pirzol, łącznie zmieniany 1 raz.
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.

Realis familiam pater, mater et filii est.
Awatar użytkownika
Prono
Posty: 1496
Rejestracja: wtorek 23 paź 2012, 20:07
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Prono »

Ładnie, na tych silnikach to dobry wynik.
Tylko do szału doprowadzają mnie piasty... chyba nie mam ani jednej prostej ;)
Mam już 4 rodzaje z różnych źródeł :lol:
Awatar użytkownika
pirzol
Posty: 986
Rejestracja: czwartek 18 sie 2011, 19:57
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: pirzol »

z piastami tez mam problem :/

takie juz wykonanie, ten alu sie poprostu naciaga w kazda strone, trzeba uwazac podczas dokrecania.
troche pokombinowalem i teraz oprocz pierscienia centrujacego, nawijam tez troche tasmy w górnej czesci piasty, tak aby smiglo wchodzilo na wcisk centralnie.
Dzieki tasmie smiglo nie ucieka juz tak na boki podczas dokrecania.
Dokrecam ostroznie kluczem 8 z wyczuciem aby nie przeciagnac sruby (zazwyczaj urywa sie u nasadki rozciecia na zaciski).

wywazanie i tak musi byc zrealizowane dla kompletu, kazde skrecenie powoduje zmiane srodka ciezkosci i koniecznosc wywazania.

jedyna rada to zmienic silniki na np sunnysky ...

pzdr
Piotr
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.

Realis familiam pater, mater et filii est.
Awatar użytkownika
pilot
Posty: 915
Rejestracja: czwartek 16 gru 2010, 19:40
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pilot »

pirzol pisze: jedyna rada to zmienic silniki na np sunnysky ...
Mam w 2 modelach i szału nie ma. Niby wyważone mają być ale też drgawki wprowadzają.
Pozdrawiam
Krzysiek
Awatar użytkownika
pirzol
Posty: 986
Rejestracja: czwartek 18 sie 2011, 19:57
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: pirzol »

chodzilo mi o sposob mocowania smigla, inaczej mocowana piasta ...
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.

Realis familiam pater, mater et filii est.
Awatar użytkownika
pilot
Posty: 915
Rejestracja: czwartek 16 gru 2010, 19:40
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pilot »

pirzol pisze:chodzilo mi o sposob mocowania smigla, inaczej mocowana piasta ...
No fakt, piasty są niezłej jakości i mocowanie też OK. Ale wyważenie silników takie sobie, zależnie od egzemplarza.
Pozdrawiam
Krzysiek
middam
Posty: 22
Rejestracja: czwartek 12 maja 2011, 10:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: middam »

Witam

Czy mógłby mi ktoiś powiedzić jak co to jest za oring zaznaczony na zdjęciu, montowany na ramieniu ? Czy to jest jakaś specjalna robiona uszczelka z rowkiem która powzwala na zamocowanie w laminacie ?

Czy można to gdzieś dostać czy to specjalne wykonanie tylko do tego quada ?



Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Rayford
Posty: 747
Rejestracja: poniedziałek 16 lip 2012, 17:15
Lokalizacja: Gołdap
Kontakt:

Post autor: Rayford »

middam pisze:Witam

Czy mógłby mi ktoiś powiedzić jak co to jest za oring zaznaczony na zdjęciu, montowany na ramieniu ? Czy to jest jakaś specjalna robiona uszczelka z rowkiem która powzwala na zamocowanie w laminacie ?

Czy można to gdzieś dostać czy to specjalne wykonanie tylko do tego quada ?



[url=http://images69.fotosik.pl/117/12633174c3d91ee3m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images67.fotosik.pl/118/50ba18465188735cm.png]Obrazek[/URL]
Gumki takiej juz nie dostaniesz, jak chcesz kilka sztuk to może jeszcze znajdę u siebie
middam
Posty: 22
Rejestracja: czwartek 12 maja 2011, 10:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: middam »

Rayford pisze: Gumki takiej juz nie dostaniesz, jak chcesz kilka sztuk to może jeszcze znajdę u siebie
Dzięki za infromacje
ODPOWIEDZ