V911 - WL Toys V911 - Tani Helikopter o Dużych możliwościach

Heli, koptery, lotnie, balony, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Mrrudzin
Posty: 89
Rejestracja: czwartek 24 sty 2013, 17:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: Mrrudzin »

a w moim nie ma ani ledów ani podłączonego pstryczka.
Można to dołożyć (bardziej pod kątem buzzera a nie ledów jakby się gdzieś zgubił)?
Awatar użytkownika
WindCatcher
Posty: 88
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: WindCatcher »

waszka pisze:...tak wyczerpujaca relacja ze mozna tylko czekac... na wrazenia po lotach na V922...
Dziś dostałem w swoje ręce V922 helikopter CP kupiony przez kumpla. Ogólnie lataliśmy na zmianę i mnie poszło lepiej niż jemu (mniej zniszczeń). Kolega się zniechęcił i postanowił go zamienić za jedną z moich V911 z dopłatą. To wszystko po złamaniu 2 śmigieł ogonowych, pękniętym ogonie i urwaniu kilku innych części. Poziom trudności tej maszyny to jakieś 9-10 w porównaniu do h36 której dałbym 6 i V911, który może dostać 4-5 zależnie od stylu lotu i wykonywanych akrobacji.

Kolega wcześniej latał na coaxialach syma s109g i s108g, którym dałbym 2-3 w skali trudności. Tym sposobem z oblatywacza stałem się właścicielem :)

Zamówiłem do niego połamane części i kilka na zapas a w między czasie spróbuję odpalić jakiś symulator na dedykowanej appce, która ma wyjście ala "audio jack" do tego przeznaczone.

Maszyną dałem radę ostrożnie polatać i nawet udało mi się ją raz odwrócić i chwilę polatać inverted. To wszystko jednak w dużym stresie i tylko powoli bo ten helikopter fika koziołki w każdą stronę i trochę się trzeba oswoić z lataniem bar-less.....

Mam nadzieję, że uda mi się podszkolić na symulatorze bo inaczej trzeba będzie wynająć dmuchany zamek lub zmontować coś takiego ;)

Obrazek
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)
Awatar użytkownika
waszka
Posty: 1141
Rejestracja: sobota 12 maja 2012, 23:28
Lokalizacja: z krainy wiatrow

Post autor: waszka »

...gdzies slyszalem ze dziala (binduje sie) z tym modulem ?: http://www.banggood.com/Wholesale-Hisky ... 59089.html ...wiesz cos o tym ?
Awatar użytkownika
WindCatcher
Posty: 88
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: WindCatcher »

waszka pisze:...gdzies slyszalem ze dziala (binduje sie) z tym modulem ?: http://www.banggood.com/Wholesale-Hisky ... 59089.html ...wiesz cos o tym ?
Dokladnie tak. Widzialem potwierdzenia, ze dziala ale podobno trzeba dodatkowa baterie. Pytalem na naszym forum 9xr czy ktos ma pomysl na zasilenie z radia ale bez odpowiedzi..

Ma wyjsc nowa wersja tego modulu z bateria w srodku ale nie wiadomo kiedy. Jak sie dorobie 9xr to go wyprobuje ;)
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)
Awatar użytkownika
waszka
Posty: 1141
Rejestracja: sobota 12 maja 2012, 23:28
Lokalizacja: z krainy wiatrow

Post autor: waszka »

WindCatcher pisze: Pytalem na naszym forum 9xr czy ktos ma pomysl na zasilenie z radia ale bez odpowiedzi..
...no bo tu nie ma co myslec, mozna go zasilac od 5V do 12V czyli wszystko jedno czy aparature zasilasz z 2s czy 3s to i tak mozesz sie podlaczyc bezposrednio do baterii.
Awatar użytkownika
WindCatcher
Posty: 88
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: WindCatcher »

waszka pisze:..no bo tu nie ma co myslec, mozna go zasilac od 5V do 12V czyli wszystko jedno czy aparature zasilasz z 2s czy 3s to i tak mozesz sie podlaczyc bezposrednio do baterii.
Pewnie tak. Sam sprawdze jak bede mial okazje bo nie rozumiem czemu wszystkie setupy opisane przez ludzi maja baterie podpieta osobno lub czekaja na modul z bateria... To jest ogolnie modul dedykowany do fbl100 i z nim sprzedawany. V922 jest jego blizniakiem ;)

Nosisz sie z zamiarem zakupu??
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)
Mrrudzin
Posty: 89
Rejestracja: czwartek 24 sty 2013, 17:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: Mrrudzin »

Chłopaki a czy Wy też macie wrażenie że V911 jest jakby troche źle wyważona i prawa strona jest niżej niż lewa, czy tylko moja tak ma?
Awatar użytkownika
WindCatcher
Posty: 88
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

V911 Upgrade głowicy i baterii

Post autor: WindCatcher »

Mrrudzin pisze:Chłopaki a czy Wy też macie wrażenie że V911 jest jakby troche źle wyważona i prawa strona jest niżej niż lewa, czy tylko moja tak ma?
Miałem już 2 nowe i jeden starszego typu i wszystkie są lekko wykrzywione w prawo jak u Ciebie. Nie zmienia to faktu iż po odpowiednim strymowaniu i regulacji praktycznie wiszą w miejscu ;)
Podwozia również mają takie 2 dodatkowe nóżki z lewej strony, które przechylają całość.

Dodatkowo polecam większe baterie 200mah z BG bo dociążają maszynę i dają stanowczo więcej energii ;0

Jako ciekawostkę niedawno dostałem pocztą aluminiowy upgrade kit głowicy. Sam kit niezłej jakości i przy odrobinie zdolności manualnych można go zamontować. Lepiej pasował do starej wersji więc tam go zamontowałem, teraz lata trochę dokładniej oraz stabilniej. Ma to jednak głównie efekt wizualny bo na oryginalnych częściach helikopter lata bardzo dobrze.

Obrazek

Tutaj LINK do ebay gdzie znalazłem najtaniej z przesyłką. Są dostępne różne kolory.
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)
shafter
Posty: 672
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 08:01
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: shafter »

Mam ten kit, wygląda ładnie ale niestety nadaje sie tylko do budowy "hangar queen" bo jest po prostu za ciężki :) Oczywiście zamowiony w momencie pełnego podjaru V911

Lepszymy upgradami sa fisheye swashplate i wał głowny z węgla, ale chyba nowe wersje mają to już standartowo.

Pytales gdzies o bar-less -> Najlepszy mod to flybar z Benma Helios 100 z lopatkami zamiast ciezarkow, mam jeszcze 2szt takich.

Ogolnie to miałem/mam 4 v911 swoje (zolta, 3xczarne, niebieska mojej dziewczyny), i conajmniej 10 innych przeszło przez moje ręce, no a potem zaczeły się biedrony 8-)

Wszystkie są w tzw. "starej wersji" więc nie moge porównywać do nowszych helików.

Jedna szt. odfrunęła wolno na pobliskie ogródki działkowe, dobre lekcja to była :lol:
Awatar użytkownika
WindCatcher
Posty: 88
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: WindCatcher »

shafter pisze:Mam ten kit, wygląda ładnie ale niestety nadaje sie tylko do budowy "hangar queen" bo jest po prostu za ciężki :) Oczywiście zamowiony w momencie pełnego podjaru V911

Lepszymy upgradami sa fisheye swashplate i wał głowny z węgla, ale chyba nowe wersje mają to już standartowo.

Pytales gdzies o bar-less -> Najlepszy mod to flybar z Benma Helios 100 z lopatkami zamiast ciezarkow, mam jeszcze 2szt takich.

Ogolnie to miałem/mam 4 v911 swoje (zolta, 3xczarne, niebieska mojej dziewczyny), i conajmniej 10 innych przeszło przez moje ręce, no a potem zaczeły się biedrony 8-)

Wszystkie są w tzw. "starej wersji" więc nie moge porównywać do nowszych helików.

Jedna szt. odfrunęła wolno na pobliskie ogródki działkowe, dobre lekcja to była :lol:
wszystko zależy więc od otrzymanej sztuki :) moja "stara" 911 ma wał główny z węgla a wszystkie nowe jakie widziałem mają metalowe. Ten węglowy lepiej spasował z tym "kitem". Lata dobrze i nie jest za ciężko. Dodatkowo po strymowaniu i wyrównaniu swashplate stoi w miejscu i daje mniejsze wychylenie do przodu przez co łatwiej latać szybko do przodu bez dodatkowej zabawy z obrotami. Nowe 911 na plastikowych głowicach mają znacznie większe wychylenia serw i przy "całej na przód" trzeba sobie "pomagać" obrotami lub poziomować ręcznie helika.

Ogólnie nowe są agresywniejsze i ciekawsze ale trudniejsze do opanowania na 100% wychylenia serw.

Czyli proponujesz zmianę flybaru? Mi chodziło bardziej o sposób na całkowite jego usunięcie co podobno wymaga doklejenia ciężarków...

Po wygooglowaniu znalazłem TO i link do tego flybaru tutaj

Co dokładnie dała Ci ta zmiana? Stabilność czy lepsze walką z wiatrem??
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)
Ziooomuald
Posty: 29
Rejestracja: sobota 05 sty 2013, 17:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziooomuald »

Panowie,
Może to bardzo błahe pytanie, ale czemu płozy w v911 nie są symetryczne? Czemu mają służyć nadlewki poniżej lewej płozy? Nie wygląda to na wadę, niedokładność odlewu.

Obrazek
Artu

Post autor: Artu »

Aby ułatwić start, czyli "skompensować" znoszenie przy starcie.
Ziooomuald
Posty: 29
Rejestracja: sobota 05 sty 2013, 17:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziooomuald »

A widzisz, taki bajer ;-) dzięki
Artu

Post autor: Artu »

Dosyć przydatny "bajer" :-P
Każdy śmigłowiec "znosi" przy starcie w tą stronę, w którą "pcha" wirnik ogonowy.
Dzięki tym "podwyższeniom", model najpierw się poziomuje, a następnie odrywa od podłoża.
Ziooomuald
Posty: 29
Rejestracja: sobota 05 sty 2013, 17:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziooomuald »

Niestety u mnie płozy są bardzo słabo wykonane (mocno niesymetryczne, pomijając te nadlewki) i i tak znosi helika przy starcie. Tylko bardzo szybkie wzniesienie się na kilka cm pozwala mu się wypoziomować (pewnie dzięki barowi) i ratuje to go przed zniesieniem w lewą stronę.
ODPOWIEDZ