Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest niedziela 22 lip 2018, 21:10


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 299 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Następna
Autor Wiadomość
Post: czwartek 17 sty 2013, 12:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
Witam,

Posiadam dwa helikoptery WL Toys V911 i chciałem rozpocząć ten temat aby podyskutować z innymi posiadaczami oraz zareklamować ten stosunkowo tani model o dużych możliwościach. Jest to tani helik określany jako klon Solo Pro i Trex 100.

Model V911 cieszy się popularnością na świecie. Wiele zagranicznych grup dyskusyjnych go opisuje oraz również przez wielu maniaków helikopterów został określony numerem jeden na rok 2012.

TUTAJ link do anglojęzycznego RCGroups gdzie jest recenzja, uboxing, FAQ, oraz opis najczęstszych problemów.

TUTAJ link do anglojęzycznego rankingu użytkownika KKDDMM, który wybrał v911 numerem 1 w 2012 roku po oblataniu kilkudziesięciu innych ;) W linków również zdjęcia modów - przeróbek.

Wszystko wynika z niskiej ceny około 40$ za kompletny zestaw gotowy do lotu oraz około 20$ za sam helikopter. Te chińskie ceny na banggood są już z przesyłką :)

Tutaj LINK do helikoptera RTF gdzie jest wiele zdjęć i kilka filmików jak to lata.

Tutaj http://www.banggood.com/buy/V911.html wszystkie dostępne produkty dotyczące modelu V911.

Dodam, że V911 to najpopularniejsze wyszukiwanie w sklepie Banggood. Na dzień dzisiejszy sprzedali 12482 helikoptery w różnych konfiguracjach!!! wow :)

Wcześniej posiadałem kilka helikopterów dwuwirnikowych coaxial. Ten model to mój pierwszy helikopter z jednym wirnikiem. Dodatkowo pierwszy, który na prawdę fajnie lata w domu i na dworze.

Jest to dobra wprawka dla każdego kto chce ewoluować z helikoptera dwuwirnikowego coaxial do modelu jednowirnikowego a potem do helikotperów akrobacyjnych 3D CP Barless.

Dla całej reszty forumowiczów może to być bardzo dobrze wydane 40 dołków :)

W temacie można opisywać własne doświadczenia, opinie, przeróbki i zadawać pytania.

W helikopterze pewnie można zrobić wiele modów bo czytałem nawet o możliwości usunięcia górnego stabilizatora i latania barless. Dostępnych jest wiele części zamiennych i tuningowych. Wszystko to w niskich cenach i łatwo dostępne.

Osobiście latam na oryginalnym radyjku ale podobno bez większego problemu można go zbindować z nadajnikiem 9X(R).

Istnieją 2 wersje tego helikoptera z co za tym idzie 2 typy baterii ale o tym w kolejnym poście.

Polecam i zapraszam do dyskusji :) Nie jestem producentem, dealerem ani nie mam prowizji od banggood!!


Obrazek

_________________
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)


Ostatnio zmieniony sobota 19 sty 2013, 13:12 przez WindCatcher, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 17 sty 2013, 12:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
shafter pisze:
WindCatcher pisze:

@Shafter

Dlaczego uważasz iż starsza wersja żółtej v911 jest najmocniejsza?? Ja posiadam tylko nową i planuję kupić sobie na części jeszcze co najmniej jedną bo kosztuje jedyne 20 dołków :) !!!!


Yellow V911 jest robiona przez inną fabrykę:

- mocniejszy silnik !!!
- mocniejsze podwozie
- lepiej rozwiązany zaczep ogona
- lepiej rozwiązany zaczep silnika ogonowego
- itd itp

Po prostu jest lepiej zbudowana i ma mocniejszy silnik :D

Nie wiem czy jest dostępna w nowej wersji (czyli z nowym złączem baterii), jeżeli tak to brać.

Tak jak wyczaiłeś, przy cenie 20$ za helika kupowanie części nie ma sensu :mrgreen:



Moim zdaniem ten helikopter jest "prawie" niezniszczalny. Latam nim wszędzie i nie boję się rozbić. Z makabrycznych kraks wychodzi bez szwanku. Tylko bateria czasem wypada :)


Temat V911 był już poruszany kilka razy na forum. Najwięcej w popularnym wątku dotyczącym mini quadów V929 V939 V949 oraz innych TUTAJ


Tam też wymieniłem kilka opinii z użytkownikami oraz dostałem kilka uwag od Shafter-a, który posiada taki helikopter. Idąc za jego namową zamówiłem starszą wersję V911 jako dodatek do wcześniej posiadanej nowej wersji V911.

Nie zgodzę się jednak z cytowanym przedmówcą iż starsza wersja jest lepsza. Nie wskazują na to moje doświadczenia ani ilość sprzedanych egzemplarzy na banggood.

Pomimo iż stara wersja jest w ciągłej sprzedaży to nowa sprzedaje się dużo lepiej.
Możliwe iż otrzymałem kiepski egzemplarz albo jakość produkcji im spadła ale moja nowa wersja V911 wymęczona setką upadków i godzinami lotu jest nadal lepsza od starej wersji prosto z pudełka.

Do rzeczy jednak. Po otrzymaniu starej wersji kilka dni temu zainstalowałem zamówione wcześniej osobno sanki-podwozie od nowej wersji w gniazdem baterii nowego typu.


Podwozie nowej wersji na pierwszy rzut oka wygląda na gorsze ale w akcji jest niezniszczalne. Giętki plastik przyszedł do mnie w kopercie zmiażdżony na placek i po kilku minutach zabawy wyprostowałem do do właściwej pozycji. W helikopterze, którym latam zaliczyłem wiele upadków i placków i podwozie nieruszone. Ugina się jak z gumy i tyle. Myślę, że taka miękkość ratuje całą resztę podczas upadku i łagodzi inne przeciążenia.

Silnik nowej wersji pracuje o wiele ciszej ale nie wygląda na słabszy. Oba helikoptery bindują się na raz do tego samego radia więc test był prosty. 2 naładowane baterie i jedno radio a potem siup do góry. Kolejne ładowanie baterii zamiana ich miejscami i test. Nowa wersja lata ciszej i szybciej do góry oraz do przodu. Silnik nowej wersji ma lepszy zryw po zupełnym odjęciu mocy i przywróceniu po chwili.

Zaczep ogona faktycznie jest lepszy w starej wersji. Jedna jedyna usterka nowej wersji to wyrwany silnik ogona podczas upadku. Proponuję od razu zakleić kabelki od silnika ogona aby się nie wyrwały jak u mnie. Wymiana ogona też bardziej kłopotliwa bo jest wklejony. U mnie pomimo wielu upadków nic się jednak nie zepsuło poza wyrwanymi kablami z ogona...

Stabilizacja i jakość lotu podobna choć lepsza w nowej wersji. W obu helikopterach przełożyłem cięgła wirnika. Na plastikowym krzyżaku przyszły do mnie oryginalnie założone na dłuższe ośki. Po przełożeniu na krótsze ośki helikopter lata stabilniej i lepiej utrzymuje pozycję bez trymu i zabawy sterami.


Obrazek

Element BALL LINK B Installation na rysunku STEP 1 miał cięgła założone na rozstaw 18,5mm. W obu helikach przełożyłem je na mniejszy rozstaw 14,5mm. Zaczęły latać o wiele lepiej :)


Nowa wersja sama binduje się po wyjęciu, zużyciu lub wypadnięciu baterii. To olbrzymia zaleta. Stara po każdej większej kraksie czy nowej baterii wymaga restartu nadajnika.

Nowa wersja ma lepszą lotkę - statecznik na ogonie. W starej wersji statecznik często obraca się po upadku. Blokuje wtedy silnik, co może go spalić i rozwalić cały helikopter z powodu kołowrotka.

Obudowa nowej wersji jest bardziej elastyczna i łatwiejsza w montażu. Do tego bardziej powycinana co pewnie wycisza odgłos silnika.

Serwa nowej wersji są spokojniejsze. W starej czasem wpadają w drżenie pomimo wyzerowanych trymów.


Dam znać jak pojawią się nowe obserwacje. Czekam na zamówione baterie 200mah.

Osobiście nie kupię już więcej starej wersji. Chętnie poznam jednak Wasze opinie.

Czy ktoś jeszcze latał oboma wersjami??

Czy ktoś próbował usunąć BAR aby powstał V911 Barless?

Czy robiliście jakieś inne mody lub upgrade-y?

_________________
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 18 sty 2013, 06:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 12 maja 2012, 23:28
Posty: 1139
Lokalizacja: z krainy wiatrow
...tak wyczerpujaca relacja ze mozna tylko czekac... na wrazenia po lotach na V922...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 18 sty 2013, 06:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 28 gru 2010, 15:14
Posty: 2219
Lokalizacja: Londyn
czy nadajnik od biedronek mozna zastosowac do v911 , pytam no bo to heli jednak wiec i mixery by musialy byc
czy to juz FC v911 ma w sobie ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 18 sty 2013, 10:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
waszka pisze:
...tak wyczerpujaca relacja ze mozna tylko czekac... na wrazenia po lotach na V922...


Na to jeszcze chwilę poczekamy ;) Przesyłka już zamówiona. Dojdzie pewnie w lutym a pierwsze loty planuję dopiero jak puszczą śniegi nad jakimś miękkim i suchym trawnikiem :)

Adasko pisze:
czy nadajnik od biedronek mozna zastosowac do v911 , pytam no bo to heli jednak wiec i mixery by musialy byc
czy to juz FC v911 ma w sobie ?


podobno bez problemu :) wedle Shafter-a sterowniki V911, V939, V929, V949 są również kompatybilne z biedroną Vitality H36 bardzo polecaną na tym forum :)

Można też używać Turnigy 9X oraz 9XR po użyciu odpowiedniego modułu FlySky (na razie to dla mnie teoria ale planuję dokupienie 9xr w przyszłości)


Oryginalny nadajnik V911 ma tylko dwa tryby reakcji na wychylenie:
tryb pierwszy czyli mode 1 około 75% reakcji serw
tryb drugi czyli mode 2 daje 100% reakcji serw co widać na wyświetlaczu nadajnika.

Mode 2 czyli pełne wychylenie serw daje dużo większą frajdę ale nadaje się bardziej na dwór i dla oblatanych pilotów ;)

wedle informacji podanych w sieci wiąże się z V929 V939 V949 (sam nie sprawdzałem bo nie posiadam)

Nadajnik do V929, V939, V949 sprzedają jako uniwersalny i w opisach widzę iż wiąże się do V911.

Różnice stanowią rysunki na wyświetlaczu i ilość trybów czułości. Nadajnik do biedron ma 4 tryby zamiast dwóch trybów V911:

At 20%: all 3 channels 31% to 50% to 68%
At 40%: aileron, elevator 27% to 50% to 72%; rudder 33% to 50% to 66%
At 60%: aileron, elevator 16% to 50% 83%; rudder 25% to 50% to 75%
At 100%: aileron, elevator 0% to 50% to 100%; rudder 5% to 50% 94%

_________________
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 28 sty 2013, 18:30 
Offline

Rejestracja: czwartek 24 sty 2013, 17:44
Posty: 89
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Ja dzisiaj dostałem moją V911
niestety przy rozpakowywaniu nadajnik zaliczył glebę i ułamała się antenka.
W sumie nic, ale po włożeniu baterii okazało się że nadajnik nie żyje. Dopiero rozbabraniu wszystkiego i przemierzeniu multimetrem wyszło że forma jest źle odlana i jedna z baterii nie dotyka do blaszki. Po podłożeniu podkładki nadajnik zaczął działać.

Martwi mnie że heli lekko ściąga na bok - ciężko go wytrymować. Może to kwestia wprawy...

Generalnie różnica między 3h (S107g) a tym heli jest jak przesiadka z wrotek na minivana :)
Tylko baterie szybko się zjadają niestety...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 28 sty 2013, 20:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
Mrrudzin pisze:
Martwi mnie że heli lekko ściąga na bok - ciężko go wytrymować. Może to kwestia wprawy...


Można użyć trymów nadajnika (najprostsze)

Można zdjąć cięgło prawego serwa (patrząc od przodu) i rozkręcić jak ściąga w lewo lub skręcić jak ściąga w prawo.

Można przełożyć cięgła wedle mojego opisu i wycinku instrukcji.

Cięgła serw można również przełożyć na wewnętrzne otwory A aby ustabilizować i uspokoić lot. Domyślnie są założone na zewnętrzne otwory B dla szybszej - raptownej reakcji.

_________________
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 28 sty 2013, 21:12 
Offline

Rejestracja: czwartek 24 sty 2013, 17:44
Posty: 89
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Serwa poprzekładałem na bliższe otwory na samym początku - jak się baterie ładowały. Przydałoby się jeszcze kilka pakietów.... ale dopiero płyną.
Spróbuje to doregulować - rzeczywiście można je wykręcać i wkręcać.

Zastanawiam się jeszcze - czy te 5 ledów w nadajniku robi coś poza zjadaniem baterii?
Widziałem że w środku są podpięte pod PCB (pewnie pod zasilanie po wyłączniku). Aż się prosi żeby je odłączyć....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek 28 sty 2013, 21:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
Mrrudzin pisze:
Zastanawiam się jeszcze - czy te 5 ledów w nadajniku robi coś poza zjadaniem baterii?


Ledy zostawiłem ale wylutowałem głośniczek bo mnie wkurzał :roll:
Baterie w appce starczają na wieki jak nie używasz do ładowania pakietów :-)

_________________
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 29 sty 2013, 09:30 
Offline

Rejestracja: czwartek 24 sty 2013, 17:44
Posty: 89
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
A czy jest sens przesmarować wszystko co ruchome w heli np. suchym teflonem w sprayu?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 29 sty 2013, 10:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 07 lut 2010, 15:24
Posty: 9130
Lokalizacja: Bytom
WindCatcher pisze:
Ledy zostawiłem ale wylutowałem głośniczek bo mnie wkurzał :roll:
A ja odpiąłem buzzer i w jego miejsce podłączyłęm te ledy. Tak że nie świecą non-stop.

_________________
Pzdr. -----MIŚ-----


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 29 sty 2013, 11:50 
Offline

Rejestracja: czwartek 24 sty 2013, 17:44
Posty: 89
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
to ma sens :)

Ktoś z Was sprawdzał do czego jest drugi przełącznik (po lewej jest MODE, po prawej coś nie podłączone) i czy on wogóle działa?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 29 sty 2013, 12:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 31 maja 2012, 12:45
Posty: 653
Lokalizacja: Łódź
PO drugiej jest ładny srebrny plastik ;) i nic wiecej ;)

_________________
:D MonsterQuads XR225 :D
:) Chcesz taką, daj znać :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 29 sty 2013, 14:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 13:33
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
Mrrudzin pisze:
A czy jest sens przesmarować wszystko co ruchome w heli np. suchym teflonem w sprayu?

Posmarować nigdy nie zaszkodzi ;) Tylko niewiele i smarowidło do plastiku a zarazem niezbyt mokre i nie za bardzo lepkie aby nie hamowało :)
miś pisze:
WindCatcher pisze:
Ledy zostawiłem ale wylutowałem głośniczek bo mnie wkurzał :roll:
A ja odpiąłem buzzer i w jego miejsce podłączyłęm te ledy. Tak że nie świecą non-stop.

O tym nie pomyślałem ale pomysł przedni :)

_________________
V911, H36, V922 z HT-8, 450 Pro Fbl z ZYX-S & 9XR. Zniżkowe BuddyPrice w HK. Klikając tutaj i zakładając konto na BG otrzymasz 10$ na zakupy powyżej 100$. Miłego Lotu :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 29 sty 2013, 19:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 28 gru 2010, 15:14
Posty: 2219
Lokalizacja: Londyn
Ten po prawej wlacza ledy na copterze


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 299 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.