zamawiał ktoś kiedyś paczke która szła z SINGAPURU ? jeżeli tak to ile trzeba na takową oczekiwać ? moja została wysłana 15.01.2014 i pojawiła się w śledzeniu poczty polskiej (RE645624930SE) kiedy można się jej spodziewać w polsce ?
Adrian838 pisze:zamawiał ktoś kiedyś paczke która szła z SINGAPURU ? jeżeli tak to ile trzeba na takową oczekiwać ? moja została wysłana 15.01.2014 i pojawiła się w śledzeniu poczty polskiej (RE645624930SE) kiedy można się jej spodziewać w polsce ?
dziś dotarł do mnie helik :D szedł równo 21 dni kalendarzowych :D
Zamówiłem dodatkowo V911-1 BNF + 5x 200mAh.
I moje pytanie brzmi jaką ładowarkę kupić żeby się nadawała ? zastanawiałem się jeszcze nad zakupem dodatkowej (tej co producent dodawał), lecz nie zbyt mi się to widzi. Co kupić ? :D
Adrian838 pisze:dziś dotarł do mnie helik :D szedł równo 21 dni kalendarzowych :D
Zamówiłem dodatkowo V911-1 BNF + 5x 200mAh.
I moje pytanie brzmi jaką ładowarkę kupić żeby się nadawała ? zastanawiałem się jeszcze nad zakupem dodatkowej (tej co producent dodawał), lecz nie zbyt mi się to widzi. Co kupić ? :D
ja laduje oryginalna ladowarka. lipole laduja sie szybko i ja np latam i latam, a w tym czasie dwie sie laduja i tak caly czas. ;] u mnie sie to sprawdza.
praktycznie nie miewam sytuacji gdzie nie moge latac bo brak mi baterii.
Oryginalna ładowareczka do V911 jest bardzo dobra, nie ma sensu kupować czegoś większego, pozatym i tak nie ma jak podpiąć pakietu chyba że na jakimś klipsie.
Od kilku dni jestem posiadaczem V911. Mam jednak mały problem.
Mój egzemplarz w trakcie lotu jest delikatnie pochylony w prawą stronę (patrząc od tyłu), oraz powoli obraca się w prawo.
Takie rzeczy jak ściąganie na boki czy przód-tył w miarę umiem trymować, natomiast z tym obracaniem nie potrafię sobie poradzić. Czy może to być efektem tego pochylenia heli w prawo podczas lotu ? Proszę bardziej doświadczone osoby o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Adrian838 pisze:warto inwestować w coś takiego CLICK :D ???
Moim zdaniem nie, lepiej kupic drugą sztukę na zapas jako części zamienne.
Mateusz pisze:Trymerami obrotu wokół własnej osi nie potrafisz zrekompensować? Moja Ś.P v911 też była tak lekko na prawą stronę, te typy tak mają chyba...
Dokładnie, każda tak ma, to normalne. Tak samo, jak normalne jest, że z jednej strony nóżki mają takie wypustki, przez co na ziemi heli również stoi pod kątem.
S500 | ZMR250 | HK FPV250 | Sky Surfer II 1400 | Wing Wing Z-84 | Reely Rhino II
jeszcze jedna sprawa, planuję na wakacje złożyć DJI F450 + naze lite GPS, i teraz pytanko bo pasuje jeszcze kupić apke, tylko którą TGY 9X czy 9XR ? mam spory dylemat :D a widze że kolega ma obie więc może podzieli się "doznaniami" :) chciałbym żeby była kompatybilna z Quadro i V911.
Adrian838 pisze: teraz pytanko bo pasuje jeszcze kupić apke, tylko którą TGY 9X czy 9XR ? mam spory dylemat :D a widze że kolega ma obie więc może podzieli się "doznaniami" :) chciałbym żeby była kompatybilna z Quadro i V911.
Było milion razy na tym forum. Apka do latania v911 nie ma znaczenia, liczy się nadajnik, a takowy można kupić razem w komplecie z TGY 9X, albo szukać gdzieś osobno. Co do samej różnicy między 9X a 9XR to jest osobny wątek na forum poświęcony różnicom.
S500 | ZMR250 | HK FPV250 | Sky Surfer II 1400 | Wing Wing Z-84 | Reely Rhino II