Quad 7 "Transporter"
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
-
- Posty: 632
- Rejestracja: czwartek 15 sty 2015, 19:17
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Quad 7 "Transporter"
Widać fotki
Re: Quad 7 "Transporter"
Teraz widać zdjęcia.
A nie było by lepiej jak by obiektyw znajdował się w tym miejscu gdzie teraz znajduje się przycisk POWER na kamerze ?
Odnoszę wrażenie że gimbal powinien mieć silnik powinien być po drugiej stronie.
Re: Quad 7 "Transporter"
Po drugiej stronie są gniazda i dostęp do karty SD i gdyby było odwrotnie to nie byłoby dostępu...PiotrSz pisze:Teraz widać zdjęcia.
A nie było by lepiej jak by obiektyw znajdował się w tym miejscu gdzie teraz znajduje się przycisk POWER na kamerze ?
Odnoszę wrażenie że gimbal powinien mieć silnik powinien być po drugiej stronie.
Re: Quad 7 "Transporter"
Niby masz rację ale było by bardziej ergonomicznie dla obiektywu. Do karty szybki dostęp mało potrzeby ale do gniazda faktycznie, powinien być.
Re: Quad 7 "Transporter"
Dostęp do gniazda jest mi niepotrzebny bo mam osobną kamerę do fpv sugerowałem aby oś roll była w osi obiektywu, zobaczymy jak to się sprawdzi jak jest teraz
Re: Quad 7 "Transporter"
Powstaje nowa wersja Q7.6 MAX NAVY,
- układ napędowy X8,
- mocowanie silników "bomblock" 3 stopnie w kierunku ramy,
- zawis przy 40%
- zasilanie 4S 10-12Ah
- gimbal GP3+ na przodzie, pełny 350 gram
- długie ramiona
Konstrukcja ma być odporna na wiatr.
- układ napędowy X8,
- mocowanie silników "bomblock" 3 stopnie w kierunku ramy,
- zawis przy 40%
- zasilanie 4S 10-12Ah
- gimbal GP3+ na przodzie, pełny 350 gram
- długie ramiona
Konstrukcja ma być odporna na wiatr.
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
Re: Quad 7 "Transporter"
Mocowanie silników na ramiona 12x12mm dotarły.
Wykonane perfekcyjnie
waga jednego kompletu około 16 gram
kąt nachylenia około 3-5 stopni
----------------
Update.
Konfiguracja testowa Emax - Q7.6MAX
- 10Ah (~950gram, pojemność użytkowa ~9Ah)
- silniki Synnysky 2214 800KV
- boomblock 5 stopni pochylenia
- śmigła 11x4.7 APC
- masa startowa bez pakietu 1425gram
- 1.4A elektronika pokładowa (GoPro3, gimbal BLDC, FPV, kamera, LED, Switch)
----
Czas lotu do alarmu: 20min (temperatura powietrza T=10C)
Silniki T=56C, ESC T=58C
masa całkowita: 2375gram
Optymalne zasilanie 5.3Ah - można "podziczyć" przy tym, przy 10Ah jest zbyt ospały.
[FOTO]
Konfiguracja testowa Emax - Q7.6MAX
- 10Ah (~950gram, pojemność użytkowa ~9Ah)
- silniki Emax 3510 600KV
- boomblock 5 stopni pochylenia
- śmigła 14x4.7 carbon
- masa startowa bez pakietu 1625gram
- 1.4A elektronika pokładowa (GoPro3, gimbal BLDC, FPV, kamera, LED, Switch)
----
Czas lotu do alarmu: 26min (temperatura powietrza T=7C)
masa całkowita: 2575gram
Wykonane perfekcyjnie
waga jednego kompletu około 16 gram
kąt nachylenia około 3-5 stopni
----------------
Update.
Konfiguracja testowa Emax - Q7.6MAX
- 10Ah (~950gram, pojemność użytkowa ~9Ah)
- silniki Synnysky 2214 800KV
- boomblock 5 stopni pochylenia
- śmigła 11x4.7 APC
- masa startowa bez pakietu 1425gram
- 1.4A elektronika pokładowa (GoPro3, gimbal BLDC, FPV, kamera, LED, Switch)
----
Czas lotu do alarmu: 20min (temperatura powietrza T=10C)
Silniki T=56C, ESC T=58C
masa całkowita: 2375gram
Optymalne zasilanie 5.3Ah - można "podziczyć" przy tym, przy 10Ah jest zbyt ospały.
[FOTO]
Konfiguracja testowa Emax - Q7.6MAX
- 10Ah (~950gram, pojemność użytkowa ~9Ah)
- silniki Emax 3510 600KV
- boomblock 5 stopni pochylenia
- śmigła 14x4.7 carbon
- masa startowa bez pakietu 1625gram
- 1.4A elektronika pokładowa (GoPro3, gimbal BLDC, FPV, kamera, LED, Switch)
----
Czas lotu do alarmu: 26min (temperatura powietrza T=7C)
masa całkowita: 2575gram
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
Re: Quad 7 "Transporter"
Możesz napisać coś więcej na temat mocowń silników czy faktycznie jest bardziej odporny na wiatr.
Re: Quad 7 "Transporter"
Tak, jest bardziej stabilny.
Podobne mocowania pod kątem ma np. DJI S900 tam kazdy silnik z ramieniem jest pochylony w kierunku ramy.
W Q7.6 na śmigłach 14" cięższy pakiet 4S 10Ah dodatkowo powoduje stabilizację - uzyskujemy lepszy stosunek powierzchni śmigieł do masy modelu. Na lżejszym pakiecie 4S 5.3Ah tez widać poprawę ale nie jest tak odczuwalna jak na pakiecie 10Ah.
Podobne mocowania pod kątem ma np. DJI S900 tam kazdy silnik z ramieniem jest pochylony w kierunku ramy.
W Q7.6 na śmigłach 14" cięższy pakiet 4S 10Ah dodatkowo powoduje stabilizację - uzyskujemy lepszy stosunek powierzchni śmigieł do masy modelu. Na lżejszym pakiecie 4S 5.3Ah tez widać poprawę ale nie jest tak odczuwalna jak na pakiecie 10Ah.
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
Re: Quad 7 "Transporter"
Właśnie zastanawiałem się nad takim pakietem przy 1455 ale to już grubo jest, narazie latam bez gimbala to i nie mam tego odczucia ciężkości,ale po załadowaniu gimbala z gopro plus taki pakiet to już będzie dużo jak na takiego szkraba pakiet 512g 5300mAh 4s teraz na takim latam, 10000 to prawie kilo.A w moim przypadku x2 512g bo nie posiadam 10000 w jednym kawałku. Chociaż każdy z motorków może dzwignąc 1700 g .
Czy mógłbyś zdradzić jeszcze skąd,od kogo te mocowania?
Czy mógłbyś zdradzić jeszcze skąd,od kogo te mocowania?
Re: Quad 7 "Transporter"
Mozesz je zamówic u Rayforda.
pzdr
Piotr
pzdr
Piotr
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
Re: Quad 7 "Transporter"
Jak pogoda pozwoli to po testuje czas lotu mojego Q7.6 z pakietem 16 000mah 4s, może będzie jakiś rekord.
Stay Tuned .
Stay Tuned .
Użytkowane: Bixler 2 1500m, SkySurfer 2000mm, Transporter Q7.6, Mini-Hrejser slim 280mm, Delta120min.
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2
Re: Quad 7 "Transporter"
Uważaj bo ugotujesz regle i silniki (na 2216 800kv i 12x4.5). Zobacz na moje wyniki przy śmigłach 11x4.7 miałem bardzo wysoką temperaturę silników i ESC.mknet pisze:Jak pogoda pozwoli to po testuje czas lotu mojego Q7.6 z pakietem 16 000mah 4s, może będzie jakiś rekord.
Stay Tuned .
Pakiet 16Ah waży trochę więcej niż 10Ah.
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
Re: Quad 7 "Transporter"
Ok będę monitorował temperaturę...
Użytkowane: Bixler 2 1500m, SkySurfer 2000mm, Transporter Q7.6, Mini-Hrejser slim 280mm, Delta120min.
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2
Re: Quad 7 "Transporter"
Zastanawia mnie po co z góry i z dołu są jednakowe płytki ? Pod silnik to jasne, że musi być taka, jak jest ale z dołu to zupełnie zbędne. Wystarczą jedynie paski laminatu "wiążące" bloczki na ich długości i tyle. Zawsze to kilka gramów oszczędności
Pozdrawiam
Krzysiek
Krzysiek