Quad 7 "Transporter"

Heli, koptery, lotnie, balony, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

jumpertomek
Posty: 632
Rejestracja: czwartek 15 sty 2015, 19:17
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: jumpertomek »

Widać fotki
Awatar użytkownika
PiotrSz
Posty: 3518
Rejestracja: środa 21 sie 2013, 22:04
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: PiotrSz »

Pinio pisze:Gimbal czołowy z silnikami z przelotowymi ośkami wyproszony przeze mnie zrobiony przez Rayford`a specjalnie pod sj 4000
Obrazek
Teraz widać zdjęcia.
A nie było by lepiej jak by obiektyw znajdował się w tym miejscu gdzie teraz znajduje się przycisk POWER na kamerze ?
Odnoszę wrażenie że gimbal powinien mieć silnik powinien być po drugiej stronie.
Awatar użytkownika
Rayford
Posty: 747
Rejestracja: poniedziałek 16 lip 2012, 17:15
Lokalizacja: Gołdap
Kontakt:

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: Rayford »

PiotrSz pisze:
Pinio pisze:Gimbal czołowy z silnikami z przelotowymi ośkami wyproszony przeze mnie zrobiony przez Rayford`a specjalnie pod sj 4000
Obrazek
Teraz widać zdjęcia.
A nie było by lepiej jak by obiektyw znajdował się w tym miejscu gdzie teraz znajduje się przycisk POWER na kamerze ?
Odnoszę wrażenie że gimbal powinien mieć silnik powinien być po drugiej stronie.
Po drugiej stronie są gniazda i dostęp do karty SD i gdyby było odwrotnie to nie byłoby dostępu...
Awatar użytkownika
PiotrSz
Posty: 3518
Rejestracja: środa 21 sie 2013, 22:04
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: PiotrSz »

Niby masz rację ale było by bardziej ergonomicznie dla obiektywu. Do karty szybki dostęp mało potrzeby ale do gniazda faktycznie, powinien być.
Pinio
Posty: 270
Rejestracja: wtorek 17 wrz 2013, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: Pinio »

Dostęp do gniazda jest mi niepotrzebny bo mam osobną kamerę do fpv sugerowałem aby oś roll była w osi obiektywu, zobaczymy jak to się sprawdzi jak jest teraz
Awatar użytkownika
pirzol
Posty: 986
Rejestracja: czwartek 18 sie 2011, 19:57
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: pirzol »

Powstaje nowa wersja Q7.6 MAX NAVY,
- układ napędowy X8,
- mocowanie silników "bomblock" 3 stopnie w kierunku ramy,
- zawis przy 40%
- zasilanie 4S 10-12Ah
- gimbal GP3+ na przodzie, pełny 350 gram
- długie ramiona

Konstrukcja ma być odporna na wiatr.

Obrazek
ObrazekObrazek
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.

Realis familiam pater, mater et filii est.
Awatar użytkownika
pirzol
Posty: 986
Rejestracja: czwartek 18 sie 2011, 19:57
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: pirzol »

Mocowanie silników na ramiona 12x12mm dotarły.
Wykonane perfekcyjnie

waga jednego kompletu około 16 gram
kąt nachylenia około 3-5 stopni

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

----------------
Update.

Konfiguracja testowa Emax - Q7.6MAX
- 10Ah (~950gram, pojemność użytkowa ~9Ah)
- silniki Synnysky 2214 800KV
- boomblock 5 stopni pochylenia
- śmigła 11x4.7 APC
- masa startowa bez pakietu 1425gram
- 1.4A elektronika pokładowa (GoPro3, gimbal BLDC, FPV, kamera, LED, Switch)
----

Czas lotu do alarmu: 20min (temperatura powietrza T=10C)
Silniki T=56C, ESC T=58C
masa całkowita: 2375gram

Optymalne zasilanie 5.3Ah - można "podziczyć" przy tym, przy 10Ah jest zbyt ospały.

[FOTO]

Konfiguracja testowa Emax - Q7.6MAX
- 10Ah (~950gram, pojemność użytkowa ~9Ah)
- silniki Emax 3510 600KV
- boomblock 5 stopni pochylenia
- śmigła 14x4.7 carbon
- masa startowa bez pakietu 1625gram
- 1.4A elektronika pokładowa (GoPro3, gimbal BLDC, FPV, kamera, LED, Switch)
----

Czas lotu do alarmu: 26min (temperatura powietrza T=7C)
masa całkowita: 2575gram

Obrazek
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.

Realis familiam pater, mater et filii est.
Awatar użytkownika
pietrus11
Posty: 106
Rejestracja: wtorek 02 kwie 2013, 17:28
Lokalizacja: Norwegia

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: pietrus11 »

Możesz napisać coś więcej na temat mocowń silników czy faktycznie jest bardziej odporny na wiatr.
Awatar użytkownika
pirzol
Posty: 986
Rejestracja: czwartek 18 sie 2011, 19:57
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: pirzol »

Tak, jest bardziej stabilny.
Podobne mocowania pod kątem ma np. DJI S900 tam kazdy silnik z ramieniem jest pochylony w kierunku ramy.

W Q7.6 na śmigłach 14" cięższy pakiet 4S 10Ah dodatkowo powoduje stabilizację - uzyskujemy lepszy stosunek powierzchni śmigieł do masy modelu. Na lżejszym pakiecie 4S 5.3Ah tez widać poprawę ale nie jest tak odczuwalna jak na pakiecie 10Ah.
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.

Realis familiam pater, mater et filii est.
Awatar użytkownika
pietrus11
Posty: 106
Rejestracja: wtorek 02 kwie 2013, 17:28
Lokalizacja: Norwegia

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: pietrus11 »

Właśnie zastanawiałem się nad takim pakietem przy 1455 ale to już grubo jest, narazie latam bez gimbala to i nie mam tego odczucia ciężkości,ale po załadowaniu gimbala z gopro plus taki pakiet to już będzie dużo jak na takiego szkraba pakiet 512g 5300mAh 4s teraz na takim latam, 10000 to prawie kilo.A w moim przypadku x2 512g bo nie posiadam 10000 w jednym kawałku. Chociaż każdy z motorków może dzwignąc 1700 g .
Czy mógłbyś zdradzić jeszcze skąd,od kogo te mocowania?
Awatar użytkownika
pirzol
Posty: 986
Rejestracja: czwartek 18 sie 2011, 19:57
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: pirzol »

Mozesz je zamówic u Rayforda.

pzdr
Piotr
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.

Realis familiam pater, mater et filii est.
Awatar użytkownika
mknet
Posty: 1223
Rejestracja: wtorek 10 sty 2012, 20:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: mknet »

Jak pogoda pozwoli to po testuje czas lotu mojego Q7.6 z pakietem 16 000mah 4s, może będzie jakiś rekord.
Stay Tuned :-D .
Użytkowane: Bixler 2 1500m, SkySurfer 2000mm, Transporter Q7.6, Mini-Hrejser slim 280mm, Delta120min.
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2
Awatar użytkownika
pirzol
Posty: 986
Rejestracja: czwartek 18 sie 2011, 19:57
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: pirzol »

mknet pisze:Jak pogoda pozwoli to po testuje czas lotu mojego Q7.6 z pakietem 16 000mah 4s, może będzie jakiś rekord.
Stay Tuned :-D .
Uważaj bo ugotujesz regle i silniki (na 2216 800kv i 12x4.5). Zobacz na moje wyniki przy śmigłach 11x4.7 miałem bardzo wysoką temperaturę silników i ESC.
Pakiet 16Ah waży trochę więcej niż 10Ah.
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.

Realis familiam pater, mater et filii est.
Awatar użytkownika
mknet
Posty: 1223
Rejestracja: wtorek 10 sty 2012, 20:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: mknet »

Ok będę monitorował temperaturę...
Użytkowane: Bixler 2 1500m, SkySurfer 2000mm, Transporter Q7.6, Mini-Hrejser slim 280mm, Delta120min.
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2
Awatar użytkownika
pilot
Posty: 915
Rejestracja: czwartek 16 gru 2010, 19:40
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Quad 7 "Transporter"

Post autor: pilot »

Zastanawia mnie po co z góry i z dołu są jednakowe płytki ? Pod silnik to jasne, że musi być taka, jak jest ale z dołu to zupełnie zbędne. Wystarczą jedynie paski laminatu "wiążące" bloczki na ich długości i tyle. Zawsze to kilka gramów oszczędności :-)
Pozdrawiam
Krzysiek
ODPOWIEDZ