FPVraptor EX TW-757-II

Samoloty, szybowce, skrzydełka, delty...

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
pedro-56
Posty: 14
Rejestracja: poniedziałek 01 paź 2018, 09:41
Lokalizacja: opole

FPVraptor EX TW-757-II

Post autor: pedro-56 »

Witam.Zakupiłem Raptora EX rozpiętość 2000mm i mam z nim wielki problem , lata jak cegła:)
Posiada silnik 2815/1400KV przy masie startowej 1300g uważam że powinien śmigać ,w zakrętach ma tendencje do opadania na skrzydło.Jestem początkującym modelarzem do tej pory latałem Sky Kingiem o rozpiętości 750mm i radziłem sobie całkiem nieźle,teraz wprawiam sie w naprawie uszkodzeń:))
Czy ktoś mógłby podzielić się swoimi doświadczeniami z Raptorkiem?
Będę ogromnie wdzięczny,pozdrawiam pedro-56.
pedro-56 ZIELONY
Awatar użytkownika
Ben
Posty: 543
Rejestracja: sobota 07 sie 2010, 12:52
Lokalizacja: Okolica Koszalina

Re: FPVraptor EX TW-757-II

Post autor: Ben »

Trochę mało danych ;-)

Co rozumiesz pod pojęciem "lata jak cegła" ?
- lot silnikowy
- lot szybowcowy
- coś więcej o silniku i śmigle :?:
pozdrawiam
Ben
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: FPVraptor EX TW-757-II

Post autor: Verid »

pedro-56 - jak do tej pory latałeś mikrusem 75cm rozpiętości a teraz wsiadłeś na dwa metry to nie ma przebacz, będzie ci się wydawało że latasz cegłą albo workiem ziemniaków.
Tu nie ma szarpania za drągi z natychmiastową reakcją ze strony modelu - to tak na dobry początek.
I oczywiście dołączam się do prośby Ben'a - więcej danych poprosimy.
Ten wredny...
Keri
Posty: 919
Rejestracja: środa 19 sty 2011, 22:15
Lokalizacja: Danzig

Re: FPVraptor EX TW-757-II

Post autor: Keri »