Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest środa 17 sty 2018, 10:06

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: niedziela 24 gru 2017, 15:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3613
Lokalizacja: Gliwice/Bielsko
Nowy model Z-84,
FC z iNav F3 z BG jak tutaj viewtopic.php?f=38&t=42474
Akumulatory planuję 3S LiIon
Model oklejony normalną folią do oklejania modeli. Nie całkiem dobrze wyszło bo pierwszy raz oklejałem ale jest ok.

Trochę zdjęć

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 25 gru 2017, 12:11 
Offline

Rejestracja: czwartek 16 lip 2015, 20:50
Posty: 72
czy stosujesz/używasz dodatkowe kondensatory dla podtrzymania napięcia dla odbiornika i nadajnika FPV? Przy takich odległościach zawsze jakieś zabezpieczenie w przypadku spadku napięcia.

_________________
Zawsze są lepsi, mądrzejsi mistrzowie od rozdawania złotych łopat, którzy tylko krytykują i mało wnoszą do tego co robisz. Ot taka nasza cecha narodowa.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 04 sty 2018, 11:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3613
Lokalizacja: Gliwice/Bielsko
nie, potestowałem taki rozwiązanie w innym trochę większym modelu viewtopic.php?f=26&t=37919 i nie miałem żadnych problemów.

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 04 sty 2018, 12:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04
Posty: 1520
Lokalizacja: Schwerin
A dlaczego ja nie widzę zdjęć?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 04 sty 2018, 13:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3613
Lokalizacja: Gliwice/Bielsko
maxiiii pisze:
A dlaczego ja nie widzę zdjęć?


w tym poście? czy w zlinkowanym?

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 04 sty 2018, 13:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04
Posty: 1520
Lokalizacja: Schwerin
W tym


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 04 sty 2018, 14:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3613
Lokalizacja: Gliwice/Bielsko
hm dziwne, zdjęcia są w tym albumie na końcu
https://photos.google.com/album/AF1QipM ... SCiFWCtaCG

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 04 sty 2018, 15:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 7467
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Wszystko widać.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 04 sty 2018, 15:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04
Posty: 1520
Lokalizacja: Schwerin
Też już widzę;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 04 sty 2018, 16:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 lut 2010, 18:27
Posty: 111
Lokalizacja: Kraków
a wracając do tematu: jaki tam silnik mieszka i esc bo nie mogę się dopatrzyć , to raz i dwa kąt pochylenia silnika na zero czy coś inaczej?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 05 sty 2018, 09:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3613
Lokalizacja: Gliwice/Bielsko
silnik z coptera 250, sunnysky 2300kv (chyba), esc jest też z coptera.
Pochylenie takie jak w oryginale czyli silnik delikatnie w dół.

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 05 sty 2018, 13:45 
Offline

Rejestracja: wtorek 10 sty 2012, 23:18
Posty: 401
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Przy napędzie 3s fabryczne łoże jest idealne. Jednak przechodząc na 4s konieczne jest ustawienie łoża w okolicach 0 stopni. Jeżeli jest potrzeba to udostepnię swoją stl'kę. Dopiero w 3 wersji trafiłem z kątem :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 05 sty 2018, 14:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3613
Lokalizacja: Gliwice/Bielsko
Planuję tam 3S Li-Ion, więc powinno być ok

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 10 sty 2018, 17:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 23 cze 2013, 17:03
Posty: 292
Lokalizacja: Kraków
Możesz napisać coś więcej o wyposażeniu? :)

Sam czekam aż przyjdzie skrzydełko, w międzyczasie zastanawiam się nad FC. Moje wymagania to obsługa GPS (w razie "wu" żeby był home return), w idealnym przypadku OSD, z informacją o napięciu baterii.
obecnie znalazłem:
Eachine Minicube F3 6DOF Flight Controller V1.1
Omnibus F3 NANO STM32F303 2-4S Flight Controller

Macie jakieś opinie na ich temat, jak się sprawują?

_________________
Bartek
Szpecu od kudlenia :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 10 sty 2018, 23:42 
Offline

Rejestracja: niedziela 12 sty 2014, 02:25
Posty: 639
Lokalizacja: Łódź
A jaki masz link RC? Jak eleresa to rób eleres AP, dorzucasz małą płytkę z żyroskopem i akcelerometrem i całkiem ładnie lata :)
Jak patrze na silniki jakie wszyscy pakują to jestem nienormalny, wrzuciłem NTM Prop Drive 28-36 2200KV / 696W . Ciężkie bydle, ale moc to bydle ma jak dla 2 takich skrzydłek.

_________________
RIP Bixler 1.1, quadro 15, QAV 250, Pioneer XL


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.