Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
To bardzo dziwne, jeszcze nie miałem takiego zachowania. A masz loga z tego lotu?
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Maxiiii niezłe opracowanie tematu . Gratulacje! Co do możliwości ustawień trybów lotu polecam wymienić jeden z P1, P2 lub P3 w Turnigy na taki obrotowy, zakresowy z sześcioma skokami. Dostępne np w http://77hobby.pl/
Tak mam u siebie dzięki temu odpada skakanie po przełącznikach. Funkcję auto startu podkradnę do swojego X-8.
Tak mam u siebie dzięki temu odpada skakanie po przełącznikach. Funkcję auto startu podkradnę do swojego X-8.
Zawsze są lepsi, mądrzejsi mistrzowie od rozdawania złotych łopat, którzy tylko krytykują i mało wnoszą do tego co robisz. Ot taka nasza cecha narodowa.
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Wybaczam kradzież.:)Rawen 75 pisze:Funkcję auto startu podkradnę do swojego X-8.
A nie lepiej jak skończysz swoje skrzydło 2,7m?
browar czeka:)
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Zawsze są lepsi, mądrzejsi mistrzowie od rozdawania złotych łopat, którzy tylko krytykują i mało wnoszą do tego co robisz. Ot taka nasza cecha narodowa.
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
To kiedy oblot?
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
X-8 jak bozia da...Bydle 2.7m na razie wstrzymane. Za duże, za drogie, problem ze sposobem startu, bo i ciężkie... wiele na razie na nie..Ale nie zaśmiecam Tobie tematu.
Zawsze są lepsi, mądrzejsi mistrzowie od rozdawania złotych łopat, którzy tylko krytykują i mało wnoszą do tego co robisz. Ot taka nasza cecha narodowa.
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Taniej było wystrugac ze styropianu i powiesić na ścianie..
Dwu silnikowy, też pewnie nie ulotniles?
Dwu silnikowy, też pewnie nie ulotniles?
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Adrian poczytaj troszkę. Nie jest dwu silnikowy.Jeden silnik, jak kurna widać na focie. Całość jest wykończona i przygotowana do zabudowy pozostałej elektroniki . Silnik Scorpion HK-4025-630, ESC to HV 85 Castle Creation. Całość na 8S! Co do taniego wykonywania, to czy styropian, czy inna pianka dla mnie bez znaczenia. Liczy się masa-jak najmniejsza, oraz możliwość złożenia-tu na 3 główne elementy jak X-8. Główny problem to gdzie tym latać, i w sumie zadałem sobie pytanie , po co mi taka krowa?
Zawsze są lepsi, mądrzejsi mistrzowie od rozdawania złotych łopat, którzy tylko krytykują i mało wnoszą do tego co robisz. Ot taka nasza cecha narodowa.
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Pisałem o samolocie, który masz na ścianie, a też wygląda na nieulotniony.
X8 to swoją drogą.
To szkoda, żeby wisiał, nie latał. Dobrze jest pomyśleć przed zakupem, że duże i nie ma gdzie latać.
Ale to może moje podejście
X8 to swoją drogą.
To szkoda, żeby wisiał, nie latał. Dobrze jest pomyśleć przed zakupem, że duże i nie ma gdzie latać.
Ale to może moje podejście
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Beaufighter lata. Duże skrzydło robione własnoręcznie-z nudów, zimą.
Porónanie wielkości z X-8. I tyle w temacie, bo dotyczy zupełnie czegoś innego, nie śmiećmy Maxiemu.
Porónanie wielkości z X-8. I tyle w temacie, bo dotyczy zupełnie czegoś innego, nie śmiećmy Maxiemu.
Zawsze są lepsi, mądrzejsi mistrzowie od rozdawania złotych łopat, którzy tylko krytykują i mało wnoszą do tego co robisz. Ot taka nasza cecha narodowa.
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Panowie dwa pytania mam:
1. Jaki najnowszy ArduPlane wchodzi do APM? 3.4 i dalej już nie?
2. Wie ktoś coś nt. starego pixa z błędem 1MB? odnośnie tego samego co punkt 1? W ArduCopter obiecali że wejdzie 3.5 i wchodzi, ArduPlane jak na razie 3.8 jest i też wchodzi, ale czy są jakieś deklaracje odnośnie tego ile jeszcze będzie wsparcia dla starych procków?
Nigdzie nic nie mogę wyguglać o tym, a mam dylemat
1. Jaki najnowszy ArduPlane wchodzi do APM? 3.4 i dalej już nie?
2. Wie ktoś coś nt. starego pixa z błędem 1MB? odnośnie tego samego co punkt 1? W ArduCopter obiecali że wejdzie 3.5 i wchodzi, ArduPlane jak na razie 3.8 jest i też wchodzi, ale czy są jakieś deklaracje odnośnie tego ile jeszcze będzie wsparcia dla starych procków?
Nigdzie nic nie mogę wyguglać o tym, a mam dylemat
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
3.4 to niestety ostatni aktualny soft do Apm. Apm już od 2 lat nie jest wpierany.
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
To wiem :)lydkamen pisze:Apm już od 2 lat nie jest wpierany.
W takim razie, na dzień dzisiejszy, nie ma już najmniejszego sensu inwestować w APM. Co innego jak ktoś w szaufladzie malydkamen pisze:3.4 to niestety ostatni aktualny soft do Apm.
A wiesz coś nt. starszych wersji pixa z prockiem 1MB odnośnie ArduPlane?
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Panowie mam pytanie, czy aby uzbroić silnik niezbędny jest podłączony GPS czy można używać samego APM bez GPS tylko jako stabilizator lotu?
Re: Konfiguracja APM do pierwszego startu. Flying wing.
Nie uzbroisz silników ponieważ aby to zrobić HDOP musi być poniżej 2.0 a to związane jest z GPS-em