Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest piątek 20 paź 2017, 11:49


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: czwartek 09 cze 2016, 22:09 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 15 paź 2012, 11:37
Posty: 70
Lokalizacja: BRZEG
witam
udało się ustawić nowy skłon /ciąg silnika do góry
dałem po 3 podkładki pod 2 dolne śrobki mocowania silnika
model lata
pozdr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 15 cze 2016, 13:22 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 26 lip 2011, 20:03
Posty: 3174
Lokalizacja: Strefa G
Ja od początku mojego modelarstwa latam tylko i wyłącznie skrzydełkami. W żadnym nie zwracałem uwagi na skłon i wykłon, jak wyszło tak było. Nie ma to nic do ciągu albo zawsze miałem farta :)

_________________
Pozdrawiam Damian :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 15 cze 2016, 13:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 31 gru 2013, 01:49
Posty: 846
Lokalizacja: Ruda Śląska
to ja nie wiem jak Wy mocowaliście silniki:D
ja nawet przy jednym skrzydle, gdzie miałeś świadomość "skłonu" silnika zrobiłem test, i wychylając silnik w dół skrzydło albo było niesterowne - leciało przed siebie a wychylanie lotek praktycznie nic nie zmieniało w trajektorii lotu, albo jeszcze bardziej kierując silnik w dół to skrzydło "tańczyło" na ogonie jak by SC był przesunięty maksymalnie w tył. po odjęciu podkładek odchylających silnik wszystko wracało do normy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 15 cze 2016, 14:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 kwie 2012, 16:35
Posty: 1577
Lokalizacja: Gdańsk / Straszyn
To ja się podepnę bo w weekend się okazało że mam podobny temat i jeszcze się zastanawiam nad własnie skłonem silnika.
Model wytrymowany (skrzydło fpv49), na niskich obrotach silnika (ledwo do lotu płaskiego) albo przy wyłączonym silniku model leci prosto.
Dam mocniej w palnik i model leci w górę, im więcej gazu tym mocniej pnie się w górę. No i wymyśliłem że może pianka się już wyrobiła a kawałek za wręgą silnika mam luk bagażowy na esc i FC i pewnie "ogon" wiotki i silnik wpycha piankę do luku bagażowego, zmieniając skłon silnika.
Teraz jestem w trakcie wzmacniania tego luku, żeby pianka nie miała gdzie uciekać, ale zastanawiam się czy nie da się tego załatwić po prostu skłonem silnika w dół o te parę stopni...
Sprawdzę jeszcze jak model zachowuje się po usztywnieniu, ale jak to nic nie da to już nie mam pomysłu gdzie indziej szukać.

_________________
Mój kanał Youtube


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 15 cze 2016, 18:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Mikoszewo
lotpawel - niesterowne albo słabo sterowne - tak, jak najbardziej. 100% zgoda. Ale bez ciągu? Absolutnie nie.
Najprawdopodobniej magic doznał właśnie takiego opisywanego przez ciebie "tańca na ogonie" i z braku doświadczenia uznał to za brak ciągu.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.