Predator UAV Spy Plane ARF

Samoloty, szybowce, skrzydełka, delty...

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

smootny

Post autor: smootny »

diem pisze:Jak juz kupujesz osprzet w HC to lipole rowniez. Turnigy 2200 20C to koszt 10$ sztuka.

lipole już mam w domu. :mrgreen:
Awatar użytkownika
kefir
Posty: 4871
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Lokalizacja: skąd

Post autor: kefir »

I Niebieskie będą za słabe ja mam czerwone i jeden spuchł
Teraz mam turnigy za 70zł wydajność prawie taka sama
smootny

Post autor: smootny »

kefir pisze:I Niebieskie będą za słabe ja mam czerwone i jeden spuchł
Teraz mam turnigy za 70zł wydajność prawie taka sama
Kefir - latałem nimi na gemini - dawały radę na maxa.
Awatar użytkownika
kefir
Posty: 4871
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Lokalizacja: skąd

Post autor: kefir »

:shock:
smootny

Post autor: smootny »

... jeśli się nie mylę ta teoria ma tu zastosowanie :

Obliczenie maksymalnego prądu rozładowania akumulatora LiPo:

Irozł = Pojemność akumulatora (2200mAh = 2,2Ah) * wytrzymałość prądowa (20C) = 2,2 x 20 = 44 A

Silnik ma : Max. efficiency current : 15~25A a Current capacity : 35A/30s

Tak więc chyba mieszczę się w zakresie - czy nie ??


jeżeli w/w teoria jest błędna - prosze o poprawienie mnie ... :mrgreen:
Awatar użytkownika
krall
Posty: 3152
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 10:00
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: krall »

Tak, nie powinienieś zrobić krzywdy tym pakietom tym silnikiem trzymając się zalecanych obciążeń
pozdrawiam
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
Awatar użytkownika
diem
Posty: 5825
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 02:25
Lokalizacja: Radzionków

Post autor: diem »

Takie 2200 maja srednio z 35A max. Powinno byc okej.
pozdrawiam
Michał
Awatar użytkownika
Andych
Posty: 182
Rejestracja: poniedziałek 15 lut 2010, 08:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: Andych »

Te silniki ładnie pracują ze śmigłem 9x6 i w takiej konfiguracji na pewno nie przeciążysz tych pakietów, poza tym większe śmigło się nie zmieści.
Obawiam się jednak, że będzie kłopot z wyważeniem, ale jak to ma być model pod FPV to zostanie zapas na osprzęt z dodatkowym zasilanie do niego.
Ja do swojego szukam silnika z wielkości 28/36 o obrotach 1400 do 1600 i nie bardzo mogę trafić na sensowne rozwiązanie, a taki jak Twój dawałby mi już zbyt duże obciążenie na ogonie, ciężkie do zrekompensowania i przy jednak mniejszej rozpiętości wyszedłby za ciężko.
Pozdrawiam
Andrzej
smootny

Post autor: smootny »

Andych pisze:Te silniki ładnie pracują ze śmigłem 9x6 i w takiej konfiguracji na pewno nie przeciążysz tych pakietów, poza tym większe śmigło się nie zmieści.
Obawiam się jednak, że będzie kłopot z wyważeniem, ale jak to ma być model pod FPV to zostanie zapas na osprzęt z dodatkowym zasilanie do niego.
Ja do swojego szukam silnika z wielkości 28/36 o obrotach 1400 do 1600 i nie bardzo mogę trafić na sensowne rozwiązanie, a taki jak Twój dawałby mi już zbyt duże obciążenie na ogonie, ciężkie do zrekompensowania i przy jednak mniejszej rozpiętości wyszedłby za ciężko.
Dokładnie takie śmigło będzie zamontowane + FPV.

Andych ten silnik nie byłby wystarczający dla ciebie ?
TGY AerodriveXp SK Series 28-26 1350Kv / 260W
http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... 0Kv_/_260W
Awatar użytkownika
Andych
Posty: 182
Rejestracja: poniedziałek 15 lut 2010, 08:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: Andych »

Akurat taki mam na półce, ale ja wątpię w te 260W.
Pozdrawiam
Andrzej
smootny

Post autor: smootny »

Andych pisze:Akurat taki mam na półce, ale ja wątpię w te 260W.
Ostatnio w związku z różnymi opiniami na temat silników turnigy - zbudowałem sobie mini przyrządzik z wagą elektroniczną (hakową) do sprawdzanie ciągu :] w ciągu kilku minut już wszystko wiadomo....

Teraz nie mam już takich problemów :]
ODPOWIEDZ